• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з технічного обслуговування ліфтів

Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору). З метою визначення вартості тендерної пропозиції та калькуляції вартості послуг період обслуговування приймати з 01.05.2019 р. по 31.12.2019 р.

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення: 22.04.2019 18:53 - 29.04.2019 19:30
Відповідь надана

щодо копій документів

Номер: c1aa61a7748d4d7a8a44baba172f264c
Дата опублікування: 26.04.2019 19:57
Опис: Доброго дня! Чи допускається замість сканованого оригінала документу, надати скановану ксерокопію цього документу завірену належним чином, а саме "мокрою" печаткою підприємства, оригіналом підпису керівника або уповноваженої особи, та оригіналом печатки "згідно з оригіналом"?
Відповідь: Здрастуйте, так, на думку замовника, надання електронних документів у спосіб, вказаний Вами, допускається.
Дата відповіді: 02.05.2019 15:58
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 72851d76f48248d19d96fdb3d405b373
Дата опублікування: 26.04.2019 13:46
Опис: Шановний Замовник! На наше питання "який вказувати кваліфікаційно-освітній рівень працівника і спеціальність, первинної освіти чи освіти по займаній посаді" (вимога п.2.1., таблиці 1, додатку №1 до тендерної документації) ми отримали від вас наступну відповідь: "Здрастуйте, зазначену Вами у питанні інформацію слід вказувати по займаній посаді". Зазначаємо, що електромеханік з ліфтів це не посада, а робоча професія. Майстер, який відповідає за організацію робіт з технічного обслуговування ліфтів - це посада і у нього немає спеціальності! Враховуючи викладене просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію щодо даної вимоги.
Відповідь: Здрастуйте, з контексту вимоги надати інформацію про освіту працівника випливає, що інформація про освіту має стосуватися посади, яку займає працівник, а не будь-якої освіти, яку він отримав, проте яка не має відношення до його професійної діяльності по займаній посаді. Про що Вам і було надано роз'яснення на Ваше питання. Проте, з огляду на те, що за результатами розгляду скарги на інші умови тендерної документації тендерний комітет ухвалив рішення вносити зміни до тендерної документацію, з метою запобігання подальших непорозумінь Вашу пропозицію враховано й вимогу про надання інформації про освіту також вилучено з тендерної документації.
Дата відповіді: 02.05.2019 15:48
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 04ab7661a61949278dcd162159e7f81c
Дата опублікування: 26.04.2019 10:06
Опис: Шановний Замовник! В п.4.3., додатку №3 до тендерної документації є вимога щодо забезпечення цілодобового диспетчерського спостереження за роботою ліфтів, відповідно навченим і атестованим персоналом. Питання: 1.Яким чином обслуговуюча організація повинна забезпечити цілодобове диспетчерське спостереження за роботою ліфтів? 2. Чи працює диспетчерський зв'язок з ліфтами?
Відповідь: Здрастуйте, щодо Вашого питання повідомляємо таке. Диспетчеризація ліфтів в університеті відсутня. Проте, забезпечення цілодобового диспетчерського спостереження за роботою ліфтів повинно відбуватись таким чином, щоб визволення людей з кабіни ліфта було максимально оперативне (не більше, ніж протягом години) цілодобово(!). Тобто має бути організований зв'язок з диспетчерською службою, яка цілодобово приймає звернення та заявки щодо поломок та незадовільної роботи ліфта. В кабіні ліфта та поза її межами повинна бути контактна інформація аварійно-диспетчерської служби, щоб в разі необхідності користувачі мали можливість в любий час звернутись до диспетчера.
Дата відповіді: 26.04.2019 12:22
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 7fc9aeef0db34514a9cd995b8303dacc
Дата опублікування: 25.04.2019 14:10
Опис: Шановний Замовник! в п.2.1., таблиці 1, додатку №1 до тендерної документації є наступна вимога: Обов'язково вказати кваліфікаційно-освітній рівень працівника, спеціальність, досвід роботи (в роках) та посади. Питання: який вказувати кваліфікаційно-освітній рівень працівника і спеціальність, первинної освіти чи освіти по займаній посаді?
Відповідь: Здрастуйте, зазначену Вами у питанні інформацію слід вказувати по займаній посаді.
Дата відповіді: 26.04.2019 10:18
Відповідь надана

Щодо копій

Номер: 4b84577f76314e3ba296bddb67ead0be
Дата опублікування: 24.04.2019 18:31
Опис: Шановний Замовнику. Копії документів, що пдтверджують трудові відносини, повині бути надані в форматі КОПІЇ (скан-копія КОПІЇ документу)? Чи в форматі скан-копії ОРИГІНАЛУ?
Відповідь: Здрастуйте, в розумінні вимог тендерної документації даного предмету закупівлі надання (завантаження в систему "Прозорро") сканованої електронної копії оригіналу документу виконує вимогу надати копію документу (так само, як і завантаження в систему скан-копії копії документу).
Дата відповіді: 25.04.2019 12:46
Відповідь надана

ліфт

Номер: a2df872a80144f1c8e1a91e60f7bf4b3
Дата опублікування: 24.04.2019 11:45
Опис: Доброго дня . Ще питання - в п.2.3., додатку №1 до тендерної документації є вимога щодо надання копій документів, що підтверджують трудові відносини з працівником. Питання: чи достатньо для підтвердження даної вимоги надати скановані копії НАКАЗІВ працівників?
Відповідь: Здрастуйте, так на підтвердження трудових відносини з працівником достатньо надати копія наказу про зарахування на відповідну посаду в даній організації
Дата відповіді: 25.04.2019 12:41
Відповідь надана

Щодо кваліфікації працівників

Номер: 8b5c38a016824f60975270b6f51550b5
Дата опублікування: 23.04.2019 16:39
Опис: Доброго дня. Які саме документи повинні бути надані на підтвердження кваліфікації працівників?
Відповідь: Здрастуйте! На підтвердження кваліфікації працівників може бути надано посвідчення (або будь-який інший документ який свідчить про відповідну кваліфікацію)
Дата відповіді: 24.04.2019 11:22
Відповідь надана

Уточнення

Номер: de27b428da3047c39a423b4955980738
Дата опублікування: 23.04.2019 16:00
Опис: Шановний Замовник! в п.2.3., додатку №1 до тендерної документації є вимога щодо надання копій документів, що підтверджують трудові відносини з працівником. Питання: чи достатньо для підтвердження даної вимоги надати скановані копії трудових книжок працівників?
Відповідь: Здрастуйте! Так, для підтвердження вимоги щодо надання копій документів, що підтверджують трудові відносини з працівником, достатньо надати скановані копії трудових книжок працівників
Дата відповіді: 24.04.2019 11:21
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ac5f5ba05c1a417bb855dfd2b7da8db8
Дата опублікування: 23.04.2019 15:58
Опис: Шановний Замовник! в п.3.2., додатку №1 до тендерної документації є вимога щодо надання копій актів виконаних робіт по наданому згідно вимог п.3.1. договору. Питання: за який період необхідно надати зазначені акти виконаних робіт? чи достатньо 3-4 акти виконаних робіт за різні періоди дії договору?
Відповідь: Здрастуйте! Так, достатньо подати 3-4 акти виконаних робіт на підтвердження виконання договору
Дата відповіді: 24.04.2019 11:20