-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина)
30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина)Персональний комп'ютер(комплект)
Завершена
210 897.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 054.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 054.49 UAH
Період уточнення:
03.05.2019 11:23 - 10.05.2019 08:00
Відповідь надана
Документація
Номер:
3a2d3969b23246a99fefd25f89a19bb6
Дата опублікування:
06.05.2019 10:01
Опис:
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Нашим тендерним комітетом було розглянуто вимогу стосовно встановлення конкретного виробника та марки операційної системи для комп’ютерів які будуть елементом комп'ютерного обладнання робочого місця .
Нажаль ми не бачимо можливості виконати Вашу вимогу з причин які наведені нижче.
Відповідно до чинного законодавства України, з питань публічних закупівель замовником проводиться закупівля персонального комп’ютера(комплект) для робочого місця . Вимоги до такого обладнання чітко не визначено законодавством, але визначено розробниками медичних інформаційних систем, керуючись такими вимогами та необхідністю здійснення такої закупівлі тендерним комітетом було розроблено та затверджено тендерну документацію учаснику для підготовки тендерних пропозицій.
Технічні вимоги до предмету закупівлі розробляються відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" а зокрема ст. 22 містить вимоги до змісту тендерної документації.
п. 3 ч. 2 даної статті передбачає, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
п 4 . Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку № 6 до тендерної документації «Технічне завдання по придбанні персонального комп’ютера(комплект)» викладені технічні вимоги до предмету закупівлі.
Технічним завданням визначено, що комплект персонального комп’ютера на одне робоче місце має містити - операційну систему-з україномовним інтерфейсом, Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian.
Розділ технічного завдання ІІІ."Технічні умови та вимоги" містить умову що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Тендерним комітетом виконані вимоги законодавства. Закон "Про публічні закупівлі" в даній частині містить норми прямої дії не містить відсилаючих норм, підлягає точному виконанню.
Таким чином, встановлення в тендерній документації (технічному завданні) вимоги стосовно наявності авторизаційного листа –підтвердження буде прямою вимогою замовника поставити саме ту операційну систему, яка буде зазначена, це недопустимо, так як є дискримінаційною ознакою, звужує коло учасників закупівлі , обмежить конкуренцію. Вказана позиція замовника підтверджується численними рішеннями Антимонопольного комітету. Таким чином, Замовник не може внести відповідні зміни до Тендерної документації конкурсних торгів в цій частині.
Технічним завданням не встановлено вимоги попереднього встановлення операційної системи, а лише вимогу щодо її наявності. Шляхи реалізації такої вимоги залежать від можливостей учасника та наявного програмного продукту, з урахуванням того, що він має бути по своїм функціональним можливостям еквівалентний вказаному (сумісність з обладнанням, ідентичному табору протоколів команд драйверів тощо). Звичайно, під час приймання обладнання уповноваженими особами замовника буде в обов’язковому порядку перевірено законність дотримання авторських прав.
З урахуванням викладеного, тендерна документація підготовлена замовником із дотриманням вимог ст.ст. 3, 22 Закону.
Дата відповіді:
07.05.2019 11:25
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
da33fd2eb1504e9889639a40875bbc02
Дата опублікування:
05.05.2019 19:30
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 6 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді:
07.05.2019 11:06