• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку

закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ! при ненадходженні належних коштів на КЕКВ 3110 закупівлю буде відмінено. Сума закупівлі зменшена з 10 400 000,00 до 3 940 000,00 грн. на підставі листа ДСА України від 09.04.2019 № 15-9750/19 та службової записки відділку орг.забезпечення діяльності судів та судової статистики ТУ ДСА від 11.04.2019

Торги відмінено

3 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2019 11:25 - 26.04.2019 12:00
Відповідь надана

Зміна очікуваної вартості без зміни кількості одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу

Номер: c21c8573646b4c7da3328f8240711f5a
Дата опублікування: 11.04.2019 17:37
Опис: відповідно до розяснень Мінекономрозвитку лист від 28.12.2017 р. № 3304-06/48844-06 зазначає: При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Водночас замовники для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як з відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись з ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ організацій згідно їх функцій, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі. у нас запитання, як замовник визначав очікувану вартість в розмірі 10 400 000 гривень на 130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу, та як визначив очікувану вартість в розмірі 3 940 000 гривень на 130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу. тобто очікувана вартість однієї одиниці була визначена в сумі 80 000 гривень, а після внесення змін в частині зменшення очікуваної вартості до 30307,69 гривень, без зменшення кількості одиниць чи зміни складу одиниці забезпечення належної фіксації судового процесу. Також, хочемо нагадати, що у 2018 році (тендер UA-2018-03-07-001847-c) ви закупляли аналогічні одиниці (комплекти) по цінам Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконферензвязку - 82 200 грн за одиницю і Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - 60 420 гривень, що в сумі складає 142 620 гривень за одиницю забезпечення належної фіксації судового процесу, а станом на 11.04.2019 (після внесених змін) очікувана вартість за одиницю складає 30 307 гривень. Поясніть логіку і мотиви даних фактів, чим ви керувались при визначенні очікуваної вартості у 2018 році і 2019 році?
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дуже приємні Ваша пильність, щира турбота та нагадування про попередні закупівлі, які проводилися Замовником. Повідомляємо, що відповіді на питання знаходяться у посиланнях та цитатах законодавства, які Ви люб’язно надали. Так, в роз'ясненнях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, лист від 28.12.2017 р. № 3304-06/48844-060 зазначено: «розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі». Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає максимальну економію та ефективність. Щодо надання пояснень про логіку і мотиви надуманих Вами «фактів», та чим Замовник керувався при визначенні очікуваної вартості у 2018 році і 2019 році повідомляємо, що така постановка питання не може бути прийнята Замовником, так як містить порівняння, які виходять за рамки даної процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на таке: 1. Підставою для внесення змін суми закупівлі з 10 400 000,00 грн. до 3 940 000,00 грн. став лист ДСА України від 09.04.2019 № 15-9750/19 (скан-копія опублікована на майданчику та відкрита для ознайомлення). Зазначеним Листом визначено цінові рамки предмета закупівлі (3940000,00 грн.), але не зменшення обсягу, який погоджено раніше. 2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі вже не вперше пролонгується (протоколи опубліковано на майданчику) в зв’язку з ненаданням ДСА України Типових договорів з закупівлі засобів інформатизації, погоджених Державним агентством з питань електронного урядування України, що унеможливлює подальше укладення договору з учасником-переможцем закупівлі. В Типових договорах чітко визначаються технічні вимоги предмета закупівлі, яких Замовник повинен дотримуватися по принципу: «не гірше». При отриманні Типових договорів, Замовник скористається наділеним Законом України «Про публічні закупівлі» правом, щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.04.2019 09:48
Відповідь надана

Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку після підключення до системи фіксації судового процесу (судового засідання), має забезпечити одночасну двосторонню передачу, обробку, перетворення та представлення інтерактивної інформації на відстані в режимі реального часу за допомогою апаратно- програмних засобів обчислювальної техніки та повинен виконувати наступні функції (....)

Номер: 248ab872fa1446c298a3cfbfa970232c
Дата опублікування: 26.02.2019 11:34
Опис: Просимо виключити переліки функційних характеристик з тендерної документації, оскільки ці переліки у даному тендері не мають сенсу без закупівлі програмного забезпечення, яке вже фактично встановлене у судах, а саме, програмне забезпечення "Акорд" для фіксації судових засідань та програмне забезпечення "ТруКонф" для створення системи відеоконференцзв’язку.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше звернення та вимушені відмовити у задоволенні Вашого прохання. Переліки функційних характеристик з тендерної документації не можуть буди виключені з наступних причин. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. З повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Дата відповіді: 26.02.2019 14:58
Відповідь надана

Мікрофонний передпідсилювач, мікшер. Вимога: Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).

Номер: 5925034cc8cc4c32b9efa3efb2697e1c
Дата опублікування: 26.02.2019 11:32
Опис: Просимо вказати, яким чином за допомогою мікрофонного передпідсилювача, мікшера здійснюється запис по чотирьох каналах, якщо в комп'ютері не передбачена спеціальна багатоканальна карта аудіозахвата.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше питання та повідомляємо, що Додатком №3 до тендерної документації передбачена вимога закупівлі: "Комплект мікрофонів (6 шт.)", та "Мікрофонний передпідсилювач, мікшер (1 шт.) з кількістю входів — не менше 6". Пояснюємо, що 6 мікрофонів підключаються до 6 входів мікшера і розподіляються (міксуються) на 4 канали запису. Учасник повинен запропонувати в складі тендерної пропозиції рішення, яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу, згідно з технічними вимогами, зазначеними в Додатку 3 до тендерної документації. з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Дата відповіді: 28.02.2019 09:24
Відповідь надана

Багатофункціональний монохромний пристрій формату А4. Вимога: Щільність підтримуваних матеріалів для друку у діапазоні: нижній поріг не вище 65 г/м2; верхній поріг не нижче 250 г/м2.

Номер: 3745fcea185b4adc8edb5deadfbbc174
Дата опублікування: 26.02.2019 11:31
Опис: Просимо привести аналог, оскільки типові значення цього параметру для більшості БФП відомих виробників складає 163 (Canon, Samsung), 175 (HP), 200 (Canon, HP, Brother) або 220 (Samsung) г/м2.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Замовник з метою залучення до участі у процедурі закупівлі максимально широкого кола потенційних учасників прагне не обмежувати у будь-який спосіб їх спроможності щодо доступу до процедури, у тому числі і у зв’язку із встановленням певних форм підтвердження інформації. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначення Замовником будь-яких аналогів предмету закупівлі. з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Дата відповіді: 26.02.2019 15:06
Відповідь надана

Багатофункціональний монохромний пристрій формату А4

Номер: 903d793ae858437cb93cbdb456f6be8a
Дата опублікування: 26.02.2019 11:30
Опис: Не вказаний основний параметр принтера, а саме, тип (технологія) друку. Просимо вказати тип (технологію) друку БФП. Також просимо привести аналог БФП, оскільки у вимогах зазначені унікальні характеристики, що може бути наслідком підготовки тендера під конкретного постачальника, у якого є подібні пристрої.
Відповідь: Шановний Запитуваче! При проведенні торгів, ми керуємося принципами здійснення закупівель, закріплених в статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . А тому повідомляємо, що Учасник, в складі тендерної пропозиції, може запропоновувати МОНОХРОМНИЙ пристрій з будь якою технологією друку. з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Дата відповіді: 28.02.2019 09:21
Відповідь надана

Монітор. Вимога: Кут огляду (горизонтальний/вертикальний) — не менше 178/178.

Номер: 7a50bbf4c83a40dfac8820eeaa47971b
Дата опублікування: 26.02.2019 11:29
Опис: Чи можливо пропонувати монітор з матрицею TN та кутами огляду 170/160 або 90/65 градусів? Коментар: Приведені взаємовиключні вимоги, а саме, тип матриці вимагається "не гірше TN+film", а кути огляду – не менше 178/178 градусів. Це стосуються моніторів різних типів. Вимога "Кут огляду (горизонтальний/вертикальний) – не менше 178/178" відноситься до моніторів з матрицею IPS, які суттєво дорожчі за моделі з матрицею TN. Максимальні кути огляду для моніторів з матрицею TN складають 170/160 градусів, але у більшості подібних моніторів кути огляду складають 90/65 градусів.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Ні,неможливо. У відповідності до умов Додатку №3 до тендерної документації, Учасник не може пропонувати монітор з матрицею TN та кутами огляду 170/160 або 90/65 градусів, так як це не буде відповідами технічним умовам Додатку №3 тендерної документації.
Дата відповіді: 28.02.2019 09:16
Відповідь надана

RAID адаптер рівнів 0,1 — інтегрований або окремий

Номер: da241659230340ecb594c2eeb255d556
Дата опублікування: 26.02.2019 11:28
Опис: Чи можливо здійснити "дзеркалювання" дисків засобами операційної системи без використання апаратних адаптерів?
Відповідь: Шановний Запитуваче! У відповідності до умов Додатку №3 тендерної документації Учасник не може здійснити "дзеркалювання" дисків засобами операційної системи без використання апаратних адаптерів, що є не відповідністю технічним умовам Додатку №3 тендерної документації. з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Дата відповіді: 28.02.2019 09:12
Відповідь надана

Пристрій незалежного контролю часу

Номер: dfdaf7616e2740d49171c5fc378f83a3
Дата опублікування: 26.02.2019 11:28
Опис: Просимо надати опис протоколів обміну даними програми "Акорд" та пристрою незалежного контролю часу – для надання рівного права участі у тендерних закупівлях усім учасникам, а не тільки розробникам програми "Акорд".
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше питання та надаємо наступну відповідь. Додаток 3 тендерної документації даної процедури закупівлі містить перелік технічних вимог та функцій товару, що закуповується.: Абзац 7 Пункт 1.1. частини 1 зазначеного Додатку 3: - "Пристрій незалежного контролю часу (можливість незалежного контролю часу та програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій)". При цьому, в зазначеному Додатку 3 визначено функції: Технічні засоби фіксування судового процесу встановлені в судах, повинні забезпечувати (зокрема): можливість незалежного контролю часу і програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій. Учасник повинен запропонувати в складі тендерної пропозиції рішення, яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу (Оперативне відображення інформації щодо надзвичайних випадків, змін регламенту фіксування дати засідання та/або внесення змін). Показники часу повинні бути незалежними від живлення комп’ютера, системної дати комп’ютера, сервера та підключення до мережі Інтернет. з поваго, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області
Дата відповіді: 28.02.2019 09:09
Відповідь надана

SAS диски

Номер: 0d08814eb4cd484f961158d977e49125
Дата опублікування: 26.02.2019 11:20
Опис: Питання: Просимо вказати аналоги, які допустимі для заміни SAS дисків. Чи можливо пропонувати диски SATA? Коментар: Диски стандарту SAS значно здорожчують пропозицію та портебують вартісного RAID контролера. Диски SAS призначені для використання у серверних рішеннях, таких як сервери баз даних або сервери додатків, у випадках коли диск повинен обробляти велику кількість одночасних різнопланових запитів та призначені спеціально для роботи у RAID масивах з розподіленням навантаження, що зовсім не потрібно для технічного засобу фіксування судового процесу, який не обробляє таку велику кількість інформації. До того ж, диски, які потребуються (враховуючи вимогу "швидкісь обертання не менше 7200 об/хв") – це "спрощені" диски стандарту Nearline SAS, які за будовою не відрізняються від набагато дешевших SATA дисків і відрізняються тільки електронікою. Тобто, використання значно дорожчих дисків SAS та RAID адаптера, не забезпечить ніяких переваг у порівнянні з дисками SATA. Для прикладу можемо привести порівняння роздрібних цін дисків SAS та SATA різних виробників: 1. Диск SAS Seagate Enterprise Capacity 3.5" (ST1000NM0045) коштує 3705,00 грн. з ПДВ. 2. Високопродуктивний диск SATA WD Gold 1000 ГБ (WD1005FBYZ) коштує 2668,00 грн. з ПДВ. 3. Диск SATA середнього класу Seagate Desktop 1 TB (ST1000DM004) коштує 2135,00 грн. з ПДВ. 4. Диск SATA середнього класу Toshiba P300 1TB (HDWD110UZSVA) коштує 1193,00 грн. з ПДВ. Таким чином, для 130 комплектів, економія за рахунок використання дисків SATA, складає до 653120,00 грн. з ПДВ. Крім того, використання дисків SATA, не потребує додаткового високовартісного апаратного адаптера для організації RAID рівня 1 ("дзеркалювання" дисків), тому що "дзеркалювання" дисків можна зробити безкоштовно засобами операційної системи.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Замовник з метою залучення до участі у процедурі закупівлі максимально широкого кола потенційних учасників прагне не обмежувати у будь-який спосіб їх спроможності щодо доступу до процедури, у тому числі і у зв’язку із встановленням певних форм підтвердження інформації. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено зазначення Замовником будь-яких аналогів предмету закупівлі (або його складових). з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Дата відповіді: 26.02.2019 15:32
Відповідь надана

Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)) .

Номер: 1e23a9bb58634da4a045007ef03baa08
Дата опублікування: 26.02.2019 11:16
Опис: Просимо дати роз'яснення або виправити назву предмету закупівлі, тому що назва предмету закупівлі та відповідно код товару "ДК 021:2015 - 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання))" не відповідають технічним вимогам, викладеним у додатку №3. Коментар: В технічних вимогах (додаток №3) вказується, що закуповуються: "130 одиниць для забезпечення належної фіксації судового процесу. Одиниця закупівлі включає в себе: Технічний засіб фіксації судового процесу (1 шт.) та Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку шляхом підключення до систем фіксації судового процесу (судового засідання), встановлених у залах судових засідань (1 шт.), відповідно до технічних вимог, зазначених нижче". Також у технічних вимогах вказується, що "Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати…" та йде перелік функціональних характеристик програмного забезпечення, яке фактично не входить у предмет закупівлі, а як відомо із засобів масової інформації, в необмеженій кількості ліцензій вже закуплено Державною судовою адміністрацією і має назву "Акорд". Таким чином, предметом закупівлі є набір апаратних засобів, а саме: системний блок до стаціонарного персонального комп’ютера, плата відео захвату, монітор, акустична система, головні телефони, джерело безперебійного живлення, багатофункціональний монохромний пристрій формату А4, комплект мікрофонів, мікрофонний передпідсилювач, мікшер, відеокамера купольна HDCVI 1080Р, пристрій апаратно-програмного квадрування зображення. Жодне поєднання цих компонентів без відповідного програмного забезпечення не може називатись "Технічний засіб фіксації судового процесу", тому що у закупівлі відсутні програмні компоненти, які забезпечують фіксацію судового процесу.
Відповідь: Шановний Запитуваче! Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступні роз'яснення. Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку. Замовник прийняв рішення прийняти конкретну назву предмета закупвлі: (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв’язку; технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)). Така назва дає розгорнуту характеристику предмета закупівлі та не суперечить вимогам чинного законодавства України, зокрема, Закону України "Про публічні закупівлі" . Отже, вимушені відхилити Вашу вимогу щодо зміни назви предмета закупівлі. з повагою, Тендерний комітет ТУ ДСА України в Дніпропетровській області.
Дата відповіді: 26.02.2019 14:49