• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Опромінювачі ультрафіолетові екрановані бактерицидні (з жалюзі) - 2 (два) найменування

Завершена

267 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 338.50 UAH
Період уточнення: 02.04.2019 15:44 - 08.04.2019 00:00
Відповідь надана

Зміни до МТВ

Номер: cdc7ecf9da7a4bb5809849ebb7890e52
Дата опублікування: 05.04.2019 14:56
Опис: Добрий день. Ми, як одні з виробників даного типу продукції, просимо внести зміни до медико-технічних вимог (надалі МТВ). Запропонована Вами ціна дозволяє запропонувати Вам більш ефективне обладнання, яке поєднує в собі опромінювач та рециркулятор. Для цього з МТВ необхідно видалити пункти 10, 12, 14. Це дозволить Вам закупити, перш за все, ефективний пристрій, розміри, конструкція та маса якого не сильно відмінні від тих, що вимагається.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Провівши ретельний розгляд Вашого запитання від 05 квітня 2019 року, 14:56 год. повідомляємо наступне. У відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Саме Замовник, у відповідності до чинного законодавства, має виключне право на формування предмету закупівлі. Він визначає товарні позиції, які є складовою предмету закупівлі виходячи з нагальних потреб, в тому числі і з урахуванням наявного обладнання або наявного фінансування Замовника. Враховуючі такі потреби, в даній закупівлі нами був визначений предмет закупівлі за двома товарними позиціями, а саме: опромінювані ультрафіолетові екрановані бактерицидні (з жалюзі) 15W та опромінювані ультрафіолетові екрановані бактерицидні (з жалюзі) 30W. Згідно з міжнародним загальновизнаним протоколом, керівництвом та стандартом з інфекційного контролю за туберкульозом (https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/311259/ 9789241550512-eng.pdf) в зонах високого ризику передачі туберкульозу рекомендовано використовувати саме екрановані ультрафіолетові бактерицидні опромінювачі, а не рециркулятори. Тендерна документація містить визначення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару і визначені у частині 6 розділу ІІІ тендерної документації. При визначенні предмета закупівлі Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє окремий учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків. Таким чином, вважаємо недоцільним за Вашим проханням – вносити зміни до тендерної документації, а саме видалення пунктів з технічного завдання предмету закупівлі.
Дата відповіді: 08.04.2019 09:19
Відповідь надана

Невідповідність медико-технічних вимог для приміщень де потрібне знезараження повітря в присутності людей

Номер: 63341719d1224945a938d1a67882dd7c
Дата опублікування: 03.04.2019 18:02
Опис: Шановний Замовнику! Найпершим пунктом медико-технічних вимог вашого оголошення є: Опромінювач ультрафіолетовий екранований бактерицидний, має бути призначений для постійного знезараження повітря в присутності людей у зонах високого ризику передачі туберкульозу. Тобто, основним завданням опромінювачів, які ви вимагаєте, має бути безперервне та ефективне очищення повітря в приміщенні. Але, Медико-технічниі вимоги вашого оголошення не передбачають наявності вентиляторів, які примусово виводять очищене повітря з опромінювача, тим самим значно підвищують повітряпропускну здатність приладу та прискорюють очищення приміщення, завдяки чому досягається максимальна ефективність та об'єм очищеного повітря. Також, закупівля опромінювачів, укомплектованих всього однією бактерицидною лампою, несе за собою мінімальну стерильність повітря та найнижчу бактерицидну ефективність, на вітчизняному ринку є велика кільксть виробників, які комплектують опромінювачі двума та трьома бактерицидними лампами. Цим самим, ваші вимоги взагалі не передбачають закупівлю ефективного обладнання, яке виконуватиме свої функції в приміщеннях, де потрібно знезараження повітря, а тим більше в приміщеннях високого ризику передачі туберкульозу. Запитання: чому саме при виборі бактерицидних опромінювачів для знезараження повітря, а їх на вітчизняному ринку не мало, ви вимагаєте надати опромінювач, з характеристиками, які не відповідають вимогам ваших приміщень, та, взагалі, не ефективні для даного виду знезараження???? Прошу, надати відповідь, так як, складається врарення, що підбором опромінювачів у вашому закладі, займається некваліфікований в доному питанні працівник.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Провівши ретельний розгляд Вашого кваліфікованого запитання від 03 квітня 2019 року, 18:02 год. повідомляємо наступне. У відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Саме Замовник, у відповідності до чинного законодавства, має виключне право на формування предмету закупівлі. Він визначає товарні позиції, які є складовою предмету закупівлі виходячи з нагальних потреб, в тому числі і з урахуванням наявного обладнання або наявного фінансування Замовника. Враховуючі такі потреби, в даній закупівлі нами був визначений предмет закупівлі за двома товарними позиціями, а саме: опромінювані ультрафіолетові екрановані бактерицидні (з жалюзі) 15W та опромінювані ультрафіолетові екрановані бактерицидні (з жалюзі) 30W. Згідно з міжнародним загальновизнаним протоколом, керівництвом та стандартом з інфекційного контролю за туберкульозом ( https://apps.who.int/iris/ bitstream/handle/10665/311259/9789241550512-eng.pdf) в зонах високого ризику передачі туберкульозу рекомендовано використовувати саме екрановані ультрафіолетові бактерицидні опромінювачі, а не рециркулятори. Виключно з урахуванням вище викладених рекомендацій та на підставі п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації в частині 6 розділу ІІІ наведені вимоги до предмету закупівлі, включені детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товаром, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Отже, враховуючи все вище викладене, вважаємо Ваші звинувачення стосовно компетенції (некваліфікації) співробітників державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського НАМН України» безпідставними та необґрунтованими.
Дата відповіді: 06.04.2019 15:52