-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина
Завершена
6 788 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 940.00 UAH
Період уточнення:
02.04.2019 15:55 - 22.04.2019 18:00
Відповідь надана
Повторне звернення
Номер:
ba71d294491d470288b03a22d1c71a52
Дата опублікування:
12.04.2019 16:12
Опис:
Під час ознайомлення з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог:
1. Наше підприємство буде залучати орендовані транспортні засоби (договір надання послуг з перевезення). При цьому, надання свідоцтв про реєстрацію на ТЗ залежить від бажання власників ТЗ. Тобто, наше підприємство, як учасник, не може змушувати третю сторону надавати документи для участі у закупівлі, до якої остання не має відношення. Просимо виключити вимогу про надання свідоцтв про реєстрацію ТЗ у випадку, якщо ТЗ не належать учаснику на праві власності, а їх надання залежить від третіх осіб.
2. ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не дозволяє Замовнику конкретизувати матеріально-технічну базу. Вимога про наявність у учасників складських приміщень є дискримінаційною та не обґрунтованою, адже учасник відповідно до технічного завдання не зобов’язаний зберігати деревину, а тому, йому не обов’язково потрібно мати складські приміщення.
3. Відповідно до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві вимагати від учасників інформацію про досвід виконання аналогічного договору. В ТД встановлена вимога про досвід виконання двох аналогічних договорів за минулий рік. Дана вимога є дискримінаційною всупереч чинному законодавству обмежує в участі учасників, які не мають досвід виконання двох аналогічних договорів, та ще й за минулий рік. Просимо виключити вимогу про надання 2 аналогічних договорів, та прив’язку щодо виконання договору лише за минулий 2018 рік.
4. Просимо пояснити, навіщо завіряти аналогічний договір нотаріально? Дана вимога є незрозумілою, та такою, що збільшує витрати на підготовку тендерної пропозиції. Це в свою чергу тягне збільшення цінової пропозиції учасників, що призводить до зменшення економії бюджетних коштів. Просимо виключити вимогу про нотаріальне завірення аналогічного договору, через порушення ним принципу максимальної економії.
Відповідно до ч.1 ст.3, ст..5, ч.4 ст.22 Закону Замовник не може встановлювати до учасників дискримінаційні вимоги. Відповідно до ст..3 Закону одним з принципів закупівлі є максимальна економія. Встановлення дискримінаційних вимог призводить до звужування кола учасників, зменшення економії бюджетних коштів, а враховуючи комплексність встановлених дискримінаційних вимог, ще й до затягування закупівлі та зриву поставок деревини.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дискримінаційні вимоги з ТД.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до ч.1 ст. 23 Закону, Замовник повинен протягом трьох робочих днів, з дня оприлюднення звернення, надати роз’яснення на нього та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Відповідь:
По І питанню повідомляємо наступне:
Доброго дня.
Згідно положення частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у п.3.5.2 частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів)
Неможливість отримати свідоцтва про реєстрацію ТЗ у надавача послуг перевезення не відноситься до відповідальності замовникам та ніяким чином не впливає на спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Замовник не зобов’язаний підлаштовувати вимоги тендерної документації під конкретних Учасників. Вимоги тендерної документації являються для усіх рівними.
По ІІ питанню повідомляємо наступне:
Згідно положення частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у п.3.5.2 частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання паливної деревини (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди чи договору зберігання).
Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
По ІІІ та IV питанню повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , повинен надати у складі пропозиції довідку заповнена по формі відповідно до Додатку №2 з метою підтвердження виконання досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів в кількості не менше двох та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дата відповіді:
15.04.2019 16:25
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
480decd45bbb4245ae059776a530886c
Дата опублікування:
10.04.2019 10:31
Опис:
Вітаємо!
Під час ознайомлення з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог:
1. Наше підприємство буде залучати орендовані транспортні засоби (договір надання послуг з перевезення). При цьому, надання свідоцтв про реєстрацію на ТЗ залежить від бажання власників ТЗ. Тобто, наше підприємство, як учасник, не може змушувати третю сторону надавати документи для участі у закупівлі, до якої остання не має відношення. Просимо виключити вимогу про надання свідоцтв про реєстрацію ТЗ у випадку, якщо ТЗ не належать учаснику на праві власності, а їх надання залежить від третіх осіб.
2. ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не дозволяє Замовнику конкретизувати матеріально-технічну базу. Вимога про наявність у учасників складських приміщень є дискримінаційною та не обґрунтованою, адже учасник відповідно до технічного завдання не зобов’язаний зберігати деревину, а тому, йому не обов’язково потрібно мати складські приміщення.
3. Відповідно до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві вимагати від учасників інформацію про досвід виконання аналогічного договору. В ТД встановлена вимога про досвід виконання двох аналогічних договорів за минулий рік. Дана вимога є дискримінаційною всупереч чинному законодавству обмежує в участі учасників, які не мають досвід виконання двох аналогічних договорів, та ще й за минулий рік. Просимо виключити вимогу про надання 2 аналогічних договорів, та прив’язку щодо виконання договору лише за минулий 2018 рік.
4. Просимо пояснити, навіщо завіряти аналогічний договір нотаріально? Дана вимога є незрозумілою, та такою, що збільшує витрати на підготовку тендерної пропозиції. Це в свою чергу тягне збільшення цінової пропозиції учасників, що призводить до зменшення економії бюджетних коштів. Просимо виключити вимогу про нотаріальне завірення аналогічного договору, через порушення ним принципу максимальної економії.
Відповідно до ч.1 ст.3, ст..5, ч.4 ст.22 Закону Замовник не може встановлювати до учасників дискримінаційні вимоги. Відповідно до ст..3 Закону одним з принципів закупівлі є максимальна економія. Встановлення дискримінаційних вимог призводить до звужування кола учасників, зменшення економії бюджетних коштів, а враховуючи комплексність встановлених дискримінаційних вимог, ще й до затягування закупівлі та зриву поставок деревини.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дискримінаційні вимоги з ТД.
Відповідь:
По І питанню повідомляємо наступне:
Доброго дня.
Згідно положення частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у п.3.5.2 частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів)
Неможливість отримати свідоцтва про реєстрацію ТЗ у надавача послуг перевезення не відноситься до відповідальності замовникам та ніяким чином не впливає на спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Замовник не зобов’язаний підлаштовувати вимоги тендерної документації під конкретних Учасників. Вимоги тендерної документації являються для усіх рівними.
По ІІ питанню повідомляємо наступне:
Згідно положення частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у п.3.5.2 частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання паливної деревини (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди чи договору зберігання).
Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
По ІІІ та IV питанню повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , повинен надати у складі пропозиції довідку заповнена по формі відповідно до Додатку №2 з метою підтвердження виконання досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів в кількості не менше двох та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дата відповіді:
15.04.2019 16:25