• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Пожежні автомобілі для піднімання на зазначену висоту (пожежні телескопічні підіймачі зі сполученою драбиною з висотою підйому 30-35 метрів)

Завершена

50 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500 000.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2019 15:34 - 25.03.2019 17:00
Відповідь надана

В відповідь Відповідь Організатора: 25.03.2019 14:14:56

Номер: 60d4c9a695d3475483393ec5ef1b0fc9
Дата опублікування: 25.03.2019 16:17
Опис: В відповідь Відповідь Організатора: 25.03.2019 14:14:56 Шановний організатор, просимо надавати конкретні відповіді на поставлені питання, для правильної підготовки тендерної документації учасника, складається враження, що Ви відповідаєте аби відповісти та ігноруєте суттєві запитання. (юридична служба замовника працює тільки під одного учасника, або зацікавлена в розмитті відповідей) Ви пишете - Щодо фіксації курсу гривні до євро, повідомляємо, що згідно п. 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. Валюта, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції — це гривня. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель - відкриті торги та конкурентний діалог. Пункт 6 розділу «Загальні положення» Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги передбачає: «валютою тендерної пропозиції є гривня; Інформуємо Вас Що згідно постанови КМУ 1998 Від 18.12.1998 р. можлива прив’язка до валюти в частині імпортної складової структури ціни. Просимо внести зміни до проекту договора.
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. № 1998 “Про удосконалення порядку формування цін” передбачено Порядок перерахунку регульованих цін (тарифів) на товари і послуги, встановлені не у національній грошовій одиниці. Даний Порядок не може застосовуватись у даній закупівлі, так як на предмет закупівлі не запроваджуються державні регульовані ціни.
Дата відповіді: 28.03.2019 12:09
Відповідь надана

В відповідь на Вашу Відповідь Організатора: 25.03.2019 14:14:56

Номер: 0f2d909a07224999853eda63e2a76206
Дата опублікування: 25.03.2019 15:35
Опис: В відповідь на Вашу Відповідь Організатора: 25.03.2019 14:14:56 Просимо надати роз’яснення Щодо участі нерезидента в торгах. Ви пишете, що ; у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, замовник має право встановити, що такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у ________ (зазначається валюта); при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до ________ (зазначається валюта), установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій». При цьому в Примірній тендерній документації зазначено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Враховуючи те, що зазначення в тендерній документації іноземної валюти є правом, а не обов’язком замовника та виходячи з того, що фінансування даної закупівлі планується у гривні, у замовника немає підстав для передбачення розрахунку ціни в іншій валюті, ніж гривня. Просимо надати інструкцію як учасник нерезидент може зазначити ціну у Валюті, якщо система PROZORRO в аукціоні в даному тендері дає можливість подавати ціну в гривнях. Та якщо Учасник нерезидент все таки надає ціну в гривнях, то як він повинен проводити розрахунок ціни згідно якої формули.? Виходячи з вашої відповіді (при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до ________ (зазначається валюта), установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій) Учасник нерезидент Може подати ціну в гривні товару який поставлений на митну територію України, але товар не може бути розмитнений Нерезидентом. Як замовник буде рахування мито, ПДВ, та митно брокерських послуг. так як буде оцінювати конкурентність між нерезидентом та резидентом України (різниця -мито, ПДВ, митно брокерськи послуги)
Відповідь: Валютою тендерної пропозиції є гривня. Замовник торгів не має можливості встановити іншу валюту, ніж гривня (або перерахунку курсу гривні до іншої валюти, ніж гривня), в зв’язку з тим, що: - розрахунковий рахунок Замовника торгів відкрито лише у національній валюті - гривня; - фінансування даної закупівлі планується у гривні; - валюта, у якій буде здійснюватись розрахунок за договором про закупівлю – гривня; - в разі настання гарантійного випадку за забезпеченням виконання договору, перерахунок коштів до відповідного бюджету буде здійснюватись національній валюті - гривні (у розмірі 3% вартості договору про закупівлю). Ціна на Продукцію, яку пропонує поставити Постачальник повинна, включати податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, ПДВ до ціни не нараховується. При цьому, якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, в договорі про закупівлю буде вказана ціна договору без ПДВ.
Дата відповіді: 28.03.2019 10:59
Відповідь надана

Участие нерезидента

Номер: 037353bb996b4cf383e42748f22d08e9
Дата опублікування: 22.03.2019 14:52
Опис: Участие в процедуре открытых торгов ДК 021:2015 код 34140000-0 планирует принять резидент Республики Беларусь. В соответствии с п.12 Тендерной документации участник торгов - нерезидент обязан предоставить: 1. Справку банка о финансовой состоятельности участника торгов – нерезидента. 2. Справку, подтверждающую удовлетворительное финансовое состояние участника торгов – нерезидента, выданную уполномоченным органом регистрации в стране нерезидента. Необходимо отметить, что наименования указанных документов содержат размытые формулировки и не позволяют определить критерии их оценки: 1. Не дано определение терминов «финансовая состоятельность» и «удовлетворительное финансовое состояние». Полагаем, что подобные термины должны содержать конкретные границы по размерам денежных средств, которыми должен обладать участник торгов - нерезидент. 2. В Республике Беларусь отсутствуют органы, уполномоченные на выдачу справок о финансовом состоянии. Банковскими учреждениями, в которых обслуживаются субъекты хозяйствования Республики Беларусь, могут выдаваться справки о наличии банковских счетов, движении по счетам, отсутствии ареста по счетам и отсутствии картотеки «расчетные документы, не оплаченные в срок». Полагаем, что изложенные противоречия не дают возможности определить соответствие нерезидента условиям проводимых торгов и создают почву для субъективного толкования предоставленных документов. Считаем, что наличие указанных фактов, противоречит основным принципам осуществления государственных закупок, установленных ст. 3 Закона Украины «О публичных закупках» (далее Закон): 1. Добросовестная конкуренция среди участников. 2. Открытость и прозрачность на всех стадиях закупок. 3. Недискриминация участников. 4. Объективная и непредвзятая оценка тендерных предложений. 5. Предотвращение коррупционных действий и злоупотреблений Также, обращаем Ваше внимание, что в соответствии с нормами ст. 5 Закона «Недискриминация участников» - отечественные и иностранные участники всех форм собственности и организационно-правовых форм принимают участие в процедурах закупок на равных условиях. Учитывая изложенное, просим рассмотреть вопрос о внесении изменений в тендерную документацию в части конкретизации условий оценки финансового состояния участника торгов – нерезидента.
Відповідь: До тендерної документації 27.03.2019 внесено зміни та виключено вимоги щодо необхідності надання довідки банку про фінансову спроможність учасника торгів – нерезидента та довідки, що підтверджує задовільний фінансовий стан учасника торгів – нерезидента, виданої уповноваженим органом реєстрації в країні нерезидента.
Дата відповіді: 27.03.2019 17:02
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 06087cde503f4c81a55c84fddfedb041
Дата опублікування: 21.03.2019 10:03
Опис: Просимо надати роз’яснення та внести зміни в тендерну документацію в: Додаток 4 до Документації, Розділ Технічні вимоги пункт 3. Загальні технічні параметри наведені в табл. 2 В підпункті 3 зазначено «Максимальне робоче навантаження на вершину підіймача при максимальному виліту, не менше 350 кг». Якщо ви маєте на увазі вантажопідйомність Люльки то просимо вказати «вантажопідйомність люльки», якщо ви маєте на увазі Максимальне робоче навантаження на вершину підіймача при максимальному виліту, без урахування люльки то просимо вказати «максимальне навантаження на вершину підіймача без урахування люльки». Також просимо надати роз’яснення чому вимога по навантаженню тільки не менше 350 кг. Всі європейські світові виробники виготовляють підіймачі з вантажопідйомністю від 500 кг. Тільки з Виробником Білорусії ЗСПТ (Завод современной пожарной техники) характеристики дивним чином збігаються з тендерними вимогам на 99 відсотків (http://zspt.by/catalog/pozharnaya-i-speczialnaya-texnika/pozharnyie-podyomniki-i-lestniczyi/tovar-4) В підпункті 4 зазначено «Вантажопідйомність підіймача при використанні його в якості крану (підіймач повністю в складеному стані), не менше 2000». Згідно цих вимог потенційний постачальник може поставити техніку з такою характеристикою, а експлуатант, який буде використовувати пожежний автомобіль не зможе підняти перешкоду (автомобіль, бетонний блок і т.д.) рухаючись на виклик. Просимо змінити даний пункт з «не менше 2000 кг» на «не менше 4000 кг». В підпункті 8 «Ширина опорного контуру, при якому буде досягнуто максимальне поле безпеки, не більше 5,4 м». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі виліт опорних аутригерів або що? В підпункті 12 «Кути вивішування, не менше: передній Значення базового шасі, не менше 10 градусів задній 10». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі. В підпункті 15 «Гарантія з дати постачання, не менше: пункт пакет колін 5-років» Що мається на увазі? Гарантія на метал? Гарантія на Гідравлічні циліндри, чи на лакофарбове покриття? В підпункті 16 «Термін служби, не менше 10 років». Питання – яким документом повинна бути підтверджена дана вимога? В пункті 8 Загальні технічні вимоги. Підпункт «Підіймач повинен мати аварійний привід, що дозволяє перевести його з розгорнутого (робочого) положення в транспортне». Просимо надати роз’яснення щодо виду аварійного приводу, ручний, електричній, механічній, тощо. В підпункті «Середній тиск на ґрунт основою висувної опори (аутригера) або спеціальною підкладкою повинно бути не більше 0,6 МПа (6 кгс/см2)». Просимо надати роз’яснення, чому вказано «повинно бути не більше 0,6 МПа (6 кгс/см2)». Яким документом регламентується такий тиск 0,6 МПа (6 кгс/см2.)? Якщо збільшити розмір підкладки, то якими максимальними розмірами повинна буди підкладка.? В підпункті «Висувні опори (аутригери) повинні мати звукову та світлову сигналізацію при висуванні, а також додаткові підкладки (пластини) під опори для розподілу навантаження, сенсори повного контакту із землею та систему оповіщення та блокування при втраті контакту». Сучасні виробники пожежних підйомників вже давно встановлюють на аутригери датчики пустот, для підвищення безпеки операторів. Просимо додати цю вимогу в тендерну документацію. В підпункті «Підіймач повинен мати «чорний ящик» запису (фіксації) дій, систему голосових повідомлень про дії та помилки, а також камеру заднього ходу». Просимо надати в тендерних вимогах більш розширені вимоги, щодо «чорного ящику», це має бути відео реєстратор, чи це електронний модуль, який проводить реєстрацію всієї роботи шасі та надбудови? Також просимо надати роз’яснення що таке голосові повідомлення на якій мові повинні буди повідомлення та які дії та помилки повинні бути озвучені. В підпункті «Підіймач повинен бути обладнаний світло-повертаючим обладнанням». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі світло-повертаюче обладнання: ліхтар який обертається, тощо? В підпункті «Основна система приводу повинна забезпечувати безперебійну роботу на протязі не менше 6 годин з наступною перервою не більше ніж 1 година». Чим обумовлена робота протягом не менше 6 годин якщо в пункті 2. Характеристики базового шасі наведені в таблиці 1 Паливний бак, л заявлено робота не менше 12 годин? В підпункті «Зовнішні поверхні авто підіймача повинні мати захисні лакофарбові покриття (окрім гуми, скла і поверхонь з декоративними металевими покриттями) повинні відповідати вимогам діючих стандартів». Просимо вказати яким стандартом регулюється цей пункт та яким документом учасник повинен підтвердити відповідність В підпункті «Зовнішні металеві поверхні повинні бути забарвлені не менше чим в два шари по ґрунту». Просимо вказати яким документом учасник повинен підтвердити цю вимогу (лист виробника, тощо). В підпункті «Нижні поверхні кузовів, кабіни, відсіків, підніжок, елементів трансмісії, ходової частини (окрім гуми, пластику, скла і поверхонь з декоративними металевими покриттями) повинні мати захисні лакофарбові покриття і повинні відповідати вимогам діючих стандартів». Просимо вказати яким стандартом регулюється цей пункт та яким документом учасник повинен підтвердити відповідність. В підпункті «Внутрішні поверхні кабіни, салону (окрім гуми, пластику, скла і поверхонь з декоративними металевими покриттями) повинні мати захисні лакофарбові покриття і повинні відповідати вимогам діючих стандартів». Просимо вказати яким стандартом регулюється цей пункт та яким документом учасник повинен підтвердити відповідність В підпункті «Внутрішні поверхні кузовів, підніжок, відсіків для устаткування та пожежного насосу, підрамник (окрім деталей з алюмінієвих сплавів, гуми, пластику, скла і поверхонь з декоративними металевими покриттями) повинні мати захисні лакофарбові покриття і повинні відповідати вимогам діючих стандартів». Просимо вказати яким стандартом регулюється цей пункт та яким документом учасник повинен підтвердити відповідність. В підпункті «В люльці підіймача повинна бути забезпечена можливість підключення пожежного рукава (діаметром 51 або 77 мм)». Просимо надати роз’яснення щодо цього пункту: підключення для подачі води або піни на лафетний ствол або подача води або піни пожежним рукавом в люльку? В розділі 5 Вимоги до підіймача (пакету колін). Підпункт «Підіймач повинен бути виконаний з високоміцної сталі, з метою безпеки якість зварювання повинна перевірятися магнетичним та ультразвуковим тестування». Яким документом підтверджується перевірка тестування? В розділі 5 Вимоги до підіймача (пакету колін). Підпункт «Підіймач повинен бути обладнаний нез'ємною люлькою з панеллю керування (управління) та лафетним стволом (монітором) та складатися з телескопічних з'єднаних секцій (колін). Система висування/зсування (складання) колін повинна забезпечувати плавність руху, а при зупинці — надійно утримувати коліна відносно одне одного». Просимо надати роз’яснення як зрозуміти нез'ємною люлькою? (люлька повинна бути закріплена на коліні с неможливістю для демонтажу?) В розділі 5. Вимоги до підіймача (пакету колін). Підпункт «Підіймач має відповідати вимогам встановленим ДСТУ EN 1777». Просимо надати роз’яснення яким документом підтверджується відповідність? В розділі 5. Вимоги до підіймача (пакету колін). Підпункт «Підіймач повинен: виконувати не менше двох рухів одночасно; мати «режим уповільненої дії», а також режим «ігнорувати сенсор». Просимо надати роз’яснення як зрозуміти режим «ігнорувати сенсор». Відключення сенсорів може привести до небезпечних аварійних ситуацій. В розділі 7 Вимоги до платформи пункт «Конструкція платформи повинна передбачати зручність обслуговування агрегатів і механізмів підіймача і містити відсіки для розміщення пожежно-технічного обладнання (ПТО) та іншого приладдя. Кріплення пожежно-технічного обладнання повинно виключати можливість самовільного переміщення при русі підіймача. Передбачити кріплення для вогнегасника типу ВП-2, шанцевого (ручного) інструменту (лом пожежний легкий, лопата штикова, сокира теслярська, ножівка по дереву), двох рятувальних мотузок довжиною 30 та 50м. відповідно, двох піногенераторів типу ГПС-600, а також двох акумуляторних ліхтарів типу Vulkan fire». Просимо надати характеристики ліхтарів Vulkan fire. В розділі 7 Вимоги до платформи пункт «Стандартне виконання головної панелі керування — сидячий тип з регульованим сидінням та захисним відкидним верхом. Головна панель керування повинна бути обладнана приладом обліку роботи підіймача (мото-годин), а також контролю тиску в гідросистемі. Головна панель, панель управління в люльці повинна мати кнопку перезапуску двигуна та регулювання обертів двигуна, а також кнопку аварійної зупинки і педаль блокування рухів для запобігання не санкційованих дій». Просимо виключити пункт регулювання обертів двигуна, так як сучасні підйомники мають змогу автоматично підіймати оберти двигуна при роботі підйомника. В розділі 7 Вимоги до платформи пункт «Платформа може додатково обладнуватися електричними виводами на 220 В». Просимо надати роз’яснення: Платформа може додатково обладнуватися електричними виводами на 220 В та чим повинна бути обладнана? В розділі 11. Вимоги до люльки пункт «Люлька має проектуватися згідно наступних критеріїв: зовнішні розміри платформи в будь-якій горизонтальній секції мають становити принаймні 0,7 м, а максимальна площа поверхні 0,6 м2 на особу». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі під «зовнішні розміри платформи в будь-якій горизонтальній секції мають становити принаймні 0,7 м, а максимальна площа поверхні 0,6 м2 на особу». Яка площа люльки? Або скільки осіб повинно бути? В розділі 11. Вимоги до люльки. Пункт «В люльці повинна бути передбачена можливість встановлення піно генераторів». Просимо надати роз’яснення яка кількість піно генераторів? В розділі 12 Вимоги ергономіки. Пункт «Для позначення функціонального призначення органів управління необхідно застосовувати символіку згідно нормативних вимог, що діють в Україні». Просимо надати роз’яснення щодо нормативних вимог, що діють в Україні. В розділі 13 Вимоги до електрообладнання та освітлення пункт «Органи керування підіймача повинні бути самоповертаючими і виконані у вологозахищеному виконанні». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі органи керування підіймача повинні бути самовертаючими? В розділі 13 Вимоги до електрообладнання та освітлення пункт «Вмикачі аварійної зупинки повинні бути червоного кольору». Просимо надати роз’яснення вмикачі аварійної зупинки при пересуванні шасі? Або вмикачи аварійної зупинки при роботі підіймача? В розділі 13 «Вимоги до електрообладнання та освітлення пункт «- габаритними лампами по периметру підіймача». Просимо надати роз’яснення габаритні лампи мають бути по периметру люльки або платформи підіймача? В розділі 13 Вимоги до електрообладнання та освітлення пункт «Електричні мережі (у тому числі з'єднання) та електричне устаткування мають клас захисту не нижче ніж IP 54». Просимо надати роз’яснення яким документом учасник повинен підтвердити клас захисту не нижче ніж IP 54. Сертифікат, висновок тощо? В розділі 14. Вимоги надійності пункт «Надійність підіймача характеризується наступними показниками безвідмовності та довговічності: а) напрацювання спец агрегатів та їх приводу до відмови». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі: техніка буде працювати до відмови агрегатів? «б) ресурс агрегатів до першого капітального ремонту». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі та яким документом підтверджується ресурс агрегатів. «в) мінімальний термін експлуатації до списання, не менше — 10 років». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі, яким документом підтверджується мінімальний термін експлуатації? Та просимо прокоментувати списання техніки, так як списання техніки проводить експлуатант. «д) напрацювання до відмови спец агрегатів та їх приводів, не менше — 100 годин». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі під гарантією не менше 100 годин? «е) ресурс спеціальних агрегатів підіймача до першого капітального ремонту, не менше — 1500 годин. Просимо надати роз’яснення яким документом повинно рекламуватись перший капітальний ремонт. В розділі 15. Вимоги безпеки та охорони навколишнього середовища пункт «Рівень зовнішнього шуму на робочому місці оператора біля основного пульта керування при роботі спецагрегатів не повинен перевищувати норм, встановлених нормативними вимогами». Просимо надати роз’яснення та вказати нормативні вимоги. В розділі 16. Вимоги до засобів зв'язку пункт «Підіймач повинен бути обладнана переговорним пристроєм (інтерком), що забезпечує гучномовний двосторонній зв'язок між основним пультом керування та люлькою. При передаванні мовних сигналів нормального рівня (що не вимагають надмірного напруження мовних органів) з відстані 0,5 ± 0,1 м від мікрофона повинна бути забезпечена повна розбірливість слів (що не вимагає надмірного напруження органів слуху), що передаються динаміком, і не вимагають уточнень, при тому що слухаючий сповіщення може знаходитися на відстані 5,0 ± 0,5 м від динаміка». Просимо надати роз’яснення щодо відстані 0,5 ± 0,1 м від мікрофона, та повна розбірливість слів «що не вимагає надмірного напруження органів слуху», що передаються динаміком, і не вимагають уточнень, при тому що слухаючий сповіщення може знаходитися на відстані 5,0 ± 0,5 м від динаміка, так як Пожежні працюють в пожежних шоломах, то вони повинні на відстані в 5 метрів від люльки чути сигнал інтеркому? Яким документом регламентується ця вимога? В розділі 17. Інші вимоги пункт «Передбачити, що постачальник по факту поставки товару надає на продукцію всю необхідну документацію для реєстрації в СБДР ДСНС України». Просимо надати перелік документів для реєстрації в СБДР ДСНС України В зв’язку з тим, що тендерні технічні вимоги співпадають з характеристиками одного виробника, що є підтвердженням наявних ознак лобіювання конкретного виробника та конкретної моделі обладнання, просимо внести зміни в тендерну документацію та дати роз’яснення в іншому випадку ми вимушені будемо звернутись з даним питання в Антимонопольний комітет.
Відповідь: Система не дозволяє надати повну відповідь, адже кількість символів для відповіді не більше 10000. Повна відповідь за даним запитом буде надана у розділі “Вимоги” в аналогічних зверненнях. 1. Просимо надати роз’яснення та внести зміни в тендерну документацію в: Додаток 4 до Документації, Розділ Технічні вимоги пункт 3. Загальні технічні параметри наведені в табл. 2 В підпункті 3 зазначено «Максимальне робоче навантаження на вершину підіймача при максимальному виліту, не менше 350 кг». Якщо ви маєте на увазі вантажопідйомність Люльки то просимо вказати «вантажопідйомність люльки», якщо ви маєте на увазі Максимальне робоче навантаження на вершину підіймача при максимальному виліту, без урахування люльки то просимо вказати «максимальне навантаження на вершину підіймача без урахування люльки». Відповідь: Національний стандарт України ДСТУ EN 1777:2014 Протипожежна техніка. Автопідіймачі пожежні. Загальні технічні вимоги, вимоги щодо безпеки та методи випробування. (Пункт 3 Терміни та визначення, символи і скорочення. Підпункт 3.12.) Номінальне навантаження визначається як максимальне навантаження, якому може піддаватись платформа вертикально в межах відповідного робочого оточення підіймальної стріли, що складається з людей і незакріпленого обладнання і за винятком стаціонарно закріплених елементів, які не є частиною номінального навантаження. Підпункт 3.13.-Робочий простір визначається як простір, визначений виробником, в межах якого може працювати платформа з номінальним навантаженням. Відповідно до зазначених термінів та визначень, технічні вимоги (пункт 3. Загальні технічні параметри наведені в табл.. 2 Підпункт 3) регламентують номінальне навантаження 350 кг для робочого простору 18 м., визначеного в технічних вимогах пункт 3. Загальні технічні параметри наведені в табл.. 2 підпункт 7. 2. Також просимо надати роз’яснення чому вимога по навантаженню тільки не менше 350 кг. Всі європейські світові виробники виготовляють підіймачі з вантажопідйомністю від 500 кг. Тільки з Виробником Білорусії ЗСПТ (Завод современной пожарной техники) характеристики дивним чином збігаються з тендерними вимогам на 99 відсотків (http://zspt.by/catalog/pozharnaya-i-speczialnaya-texnika/pozharnyie-podyomniki-i-lestniczyi/tovar-4) Відповідь: З метою розширення коло учасників, Замовник не встановлює таких обмежуючих вимог. 3. В підпункті 4 зазначено «Вантажопідйомність підіймача при використанні його в якості крану (підіймач повністю в складеному стані), не менше 2000». Згідно цих вимог потенційний постачальник може поставити техніку з такою характеристикою, а експлуатант, який буде використовувати пожежний автомобіль не зможе підняти перешкоду (автомобіль, бетонний блок і т.д.) рухаючись на виклик. Просимо змінити даний пункт з «не менше 2000 кг» на «не менше 4000 кг». Відповідь: З метою розширення коло учасників, Замовник не встановлює таких обмежуючих вимог. 4. В підпункті 8 «Ширина опорного контуру, при якому буде досягнуто максимальне поле безпеки, не більше 5,4 м». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі виліт опорних аутригерів або що? Відповідь: Національний стандарт України ДСТУ EN 1777:2014 Протипожежна техніка. Автопідіймачі пожежні. Загальні технічні вимоги, вимоги щодо безпеки та методи випробування. (Пункт 3 Терміни та визначення, символи і скорочення. Підпункт 3.4.) Стабілізатор визначається як пристрій або система, що використовується для підтримки стабільності автопідіймача. Стабілізатори після встановлення утворюють опорний контур прямокутної форми. Ширина опорного контуру, при якому буде досягнуто максимальне поле безпеки, що регламентується (пунктом 3. Загальні технічні параметри наведені в табл.. 2 Підпункт 7), має складати не більше 5,4 м. 5. В підпункті 12 «Кути вивішування, не менше: передній Значення базового шасі, не менше 10 градусів задній 10». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі. Відповідь: Кут вивішування передній, або кут заїзду – це кут між горизонтальною поверхнею і площиною дотичною до найнижчого переднього елемента шасі, наприклад переднього бампера, і лінія контакту шин передньої осі до горизонтальної поверхні. Кут вивішування передній має бути такий самий як у базового шасі, але не менше 10 градусів. Кут вивішування задній або кут з’їзду – це кут між горизонтальною поверхнею і площиною дотичною до найближчого заднього елемента шасі, наприклад задній протипідкатний брус, і лінія контакту шин задньої осі до горизонтальної поверхні. Кут вивішування задній має складати не менше 10 градусів. 6. В підпункті 15 «Гарантія з дати постачання, не менше: пункт пакет колін 5-років» Що мається на увазі? Гарантія на метал? Гарантія на Гідравлічні циліндри, чи на лакофарбове покриття? Відповідь: Під терміном «гарантія на пакет колін» мається на увазі гарантія на металеві конструкції та зварні з’єднання (шви). Гарантія на гідравлічні системи як і всі інші вузли та агрегати на автомобілі 7. В підпункті 16 «Термін служби, не менше 10 років». Питання – яким документом повинна бути підтверджена дана вимога? Відповідь: Дана вимога встановлена наказом ДСНС від 29.05.2013 № 358 «Норми табельної належності, витрат і термінів експлуатації пожежно-рятувального, технологічного і гаражного обладнання, інструменту, індивідуального озброєння та спорядження, ремонтно-експлуатаційних матеріалів підрозділів ДСНС України». Вимога цього пункту підтверджується інформацією від учасника-виробника. Якщо учасник не є виробником — листом від виробника, тощо. 8. В пункті 8 Загальні технічні вимоги. Підпункт «Підіймач повинен мати аварійний привід, що дозволяє перевести його з розгорнутого (робочого) положення в транспортне». Просимо надати роз’яснення щодо виду аварійного приводу, ручний, електричній, механічній, тощо. Відповідь: В пункті 4. (Загальні технічні вимоги). Підіймач повинен мати аварійний привід, що дозволяє перевести його з розгорнутого (робочого) положення в транспортне. В пункті 8 (Вимоги до гідравлічної системи). Для забезпечення роботи гідравлічної системи в разі поломки двигуна шасі повинен бути передбачений насос з автономним приводом, не пов’язаним з системами базового шасі. Тенічними вимогами не регламентується тип аварійна система для опускання платформи. Отже, тип аварійної системи може бути довільним за умови відповідності пункту 4 і пункту 8 технічних вимог і вимог ДСТУ EN 1777:2014 Протипожежна техніка. Автопідіймачі пожежні. Загальні технічні вимоги, вимоги щодо безпеки та методи випробування. 9. В підпункті «Середній тиск на ґрунт основою висувної опори (аутригера) або спеціальною підкладкою повинно бути не більше 0,6 МПа (6 кгс/см2)». Просимо надати роз’яснення, чому вказано «повинно бути не більше 0,6 МПа (6 кгс/см2)». Яким документом регламентується такий тиск 0,6 МПа (6 кгс/см2.)? Якщо збільшити розмір підкладки, то якими максимальними розмірами повинна буди підкладка.? Замовником розглядається питання щодо виключення даного пункту з технічних вимог. 10. В підпункті «Висувні опори (аутригери) повинні мати звукову та світлову сигналізацію при висуванні, а також додаткові підкладки (пластини) під опори для розподілу навантаження, сенсори повного контакту із землею та систему оповіщення та блокування при втраті контакту». Сучасні виробники пожежних підйомників вже давно встановлюють на аутригери датчики пустот, для підвищення безпеки операторів. Просимо додати цю вимогу в тендерну документацію. Відповідь: Технічні вимоги, Пункт 4, вимагає автоматичну стабілізацію підіймача у разі просідання опор, зміни навантаження тощо. Висувні опори (аутригери) повинні мати звукову та світлову сигналізацію при висуванні, а також додаткові підкладки (пластини) під опори для розподілу навантаження, сенсори повного контакту із землею та систему оповіщення та блокування при втраті контакту. Технічні вимоги Пункт 9, вимагає «Підіймач повинен мати систему автоматичного вирівнювання опорного контуру на поздовжньому і поперечному куті нахилу». Також, ДСТУ EN 1777:2014 Протипожежна техніка. Автопідіймачі пожежні. Загальні технічні вимоги, вимоги щодо безпеки та методи випробування. (Пункт 5 Вимоги безпеки та/або захисні заходи. Підпункт 5.3) Шасі і стабілізатори регламентує певні засоби безпеки. Додаткових засобів безпеки не вимагається. 11. В підпункті «Підіймач повинен мати «чорний ящик» запису (фіксації) дій, систему голосових повідомлень про дії та помилки, а також камеру заднього ходу». Просимо надати в тендерних вимогах більш розширені вимоги, щодо «чорного ящику», це має бути відео реєстратор, чи це електронний модуль, який проводить реєстрацію всієї роботи шасі та надбудови? Також просимо надати роз’яснення що таке голосові повідомлення на якій мові повинні буди повідомлення та які дії та помилки повинні бути озвучені. Відповідь: Це електронний модуль, що є невід’ємною частиною безпеки автопідіймача, систем реєстрації навантаження і контролю позицій, даний електронний модуль проводить запис всіх параметрів автопідіймача з системи реєстрації навантаження і контролю позицій, запис дій з органів керування та запис даних про помилки та попередження в кожний момент часу. Система звукових повідомлень і камера заднього ходу не стосується системи «чорний ящик». Замовником розглядається питання щодо внесення змін до технічних вимог, замінивши вираз “система голосових повідомлень” на “система звукових повідомлень” 12. В підпункті «Підіймач повинен бути обладнаний світло-повертаючим обладнанням». Просимо надати роз’яснення що мається на увазі світло-повертаюче обладнання: ліхтар який обертається, тощо? Відповідь: Мається на увазі світло-відбиваючий (світло-повертаючий) матеріал/стрічка чи оптичний пристрій, що відбиває світло назад до джерела освітлення, незалежно від кута падіння променів на його поверхню. Ним оснащують транспортні засоби для покращення розпізнавання габаритів об’єктів при поганому освітленні. 13. В підпункті «Основна система приводу повинна забезпечувати безперебійну роботу на протязі не менше 6 годин з наступною перервою не більше ніж 1 година». Чим обумовлена робота протягом
Дата відповіді: 26.03.2019 17:06
Відповідь надана

Дискримінація участі учасників нерезидентів

Номер: ebf667a9aac24df5bb60ddd783e5a67f
Дата опублікування: 21.03.2019 09:32
Опис: У відповідь на Вашу відповідь на питання від 15.03.2019 р. інформуємо Вас, що згідно МИТНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ Стаття 4. Визначення основних термінів і понять, пункт 33) нерезиденти це: а) юридичні особи, утворені відповідно до законодавства інших держав, які здійснюють свою діяльність за межами України, а також їх відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території України, які не здійснюють господарську діяльність відповідно до законодавства України; Згідно даного пункту Юридична особа нерезидент не може здійснювати господарську діяльність на території України. (не може сплатити мито за товар, не може випустити товар в вільний обіг на території України (Митний кодекс України Стаття 4. Визначення основних термінів і понять, пункт 6 вільний обіг - обіг товарів, який здійснюється без обмежень з боку органів доходів і зборів України;) Згідно Податкового кодексу України підпункт 63.1. Облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Та підпункт 63.4. Взяття на облік платників податків - юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів здійснюється після їх державної реєстрації чи включення відомостей про них до відповідних державних реєстрів на умовах, що визначаються законодавчими актами України, крім випадків, визначених цим Кодексом, коли органами реєстрації є контролюючі органи або коли проведення державної реєстрації платника податків у відповідному статусі законодавством не передбачається. Щодо відповіді Стосовно розрахунку ціни з врахуванням ПДВ, повідомляємо, що згідно примітки “2” форми “тендерна пропозиція”, ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Відповідно якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, ПДВ до ціни не нараховується. При цьому, якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, в договорі про закупівлю буде вказана ціна договору без ПДВ. Інформуємо Вас, що згідно Податкового кодексу України пункт 63.4. Взяття на облік платників податків - юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів здійснюється після їх державної реєстрації чи включення відомостей про них до відповідних державних реєстрів на умовах, що визначаються законодавчими актами України, крім випадків, визначених цим Кодексом, коли органами реєстрації є контролюючі органи або коли проведення державної реєстрації платника податків у відповідному статусі законодавством не передбачається. А згідно Податкового кодексу України пункт 14.1.122. нерезиденти - це: а) іноземні компанії, організації, утворені відповідно до законодавства інших держав, їх зареєстровані (акредитовані або легалізовані) відповідно до законодавства України філії, представництва та інші відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території України; згідно даного підпункту нерезидент України не може вести комерційну діяльність та території України без створення та реєстрації юридичної особи в Україні. Стосовно оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що виходячи з роз’яснень листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.01.2018 №3304-06/1900-06 “Щодо учасників нерезидентів” та листа Національного банку України від 18.12.2017 №57-0007/84845, надання гарантій учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти (лише сплата коштів може бути здійснена банком-резидентом у разі наявності контр-гарантії). Згідно вимог тендерної документації, учасник-переможець не пізніше дати укладення договору повинен надати забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Щодо Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 містить термін і поняття контр-гарантії (гарантія яку надає банк-контргарант на користь банку-гаранта або іншого банку-контргаранта). В зв’язку з тим що авізуючий банк не є українським банком та не веде свою діяльність в гривні, Просимо внести в тендерну документацію роз’яснення що до оформлення банківської гарантії нерезидентом України, та процедури оформлення КОНТРГАРАНТІЇ, роз’яснення щодо фіксації Курсу гривні до ЕВРО. Просимо внести зміни та роз’яснення, щодо участі в закупівлі учасника нерезидента, в іншому випадку ми вимушені будемо звернутись з даним питання в Антимонопольний комітет.
Відповідь: Щодо фіксації курсу гривні до євро, повідомляємо, що згідно п. 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. Валюта, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції — це гривня. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016  № 680 затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель - відкриті торги та конкурентний діалог. Пункт 6 розділу «Загальні положення» Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги передбачає: «валютою тендерної пропозиції є гривня; у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, замовник має право встановити, що такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у ________ (зазначається валюта); при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до ________ (зазначається валюта), установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій». При цьому в Примірній тендерній документації зазначено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Враховуючи те, що зазначення в тендерній документації іноземної валюти є правом, а не обов’язком замовника та виходячи з того, що фінансування даної закупівлі планується у гривні, у замовника немає підстав для передбачення розрахунку ціни в іншій валюті, ніж гривня. Щодо валюти банківської гарантії, надаємо наступне роз’яснення. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», замовники – це органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Замовник під час проведення даної процедури закупівлі керується чинним законодавством України. Загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (далі – Положення), що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321. Дане Положення розроблено відповідно до Цивільного кодексу України, Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 року № 15-93 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю", Законів України "Про Національний банк України", "Про банки і банківську діяльність", "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", інших законодавчих актів України та нормативно-правових актів Національного банку України. Згідно підпункту 9 пункту 3 розділу І Положення, гарантія – це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Базові відносини – це відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Згідно умов тендерної документації, в разі настання гарантійного випадку кошти банком-гарантом сплачуються на розрахунковий рахунок банку бенефіціара, що обслуговує бенефіціара (Замовника торгів), у розмірі 3% від ціни тендерної пропозиції учасника переможця та договору про закупівлю. Частиною третьою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що кошти, які надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Замовник торгів не має можливості встановити в забезпеченні виконання договору іншу валюту, ніж гривня, або перерахунку курсу гривні до євро, з огляду на вищевикладене, зокрема враховуючи такі обставини: - розрахунковий рахунок Замовника торгів відкрито лише у національній валюті - гривня; - фінансування даної закупівлі планується у гривні; - валюта, у якій буде здійснюватись розрахунок за договором про закупівлю – гривня; - в разі настання гарантійного випадку за забезпеченням виконання договору, перерахунок коштів до відповідного бюджету буде здійснюватись національній валюті - гривні (у розмірі 3% вартості договору про закупівлю). Щодо процедури оформлення гарантії/контргарантії надаємо наступне роз’яснення: Операції за гарантіями/контргарантіями здійснюються банками за дорученням принципала або іншого банку-контргаранта в порядку, визначеному Положенням, у разі надання останніми відповідного належного забезпечення або без нього. Банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Банк надає гарантію безпосередньо бенефіціару або передає її через авізуючий банк, або через банк-кореспондент та/або банк бенефіціара, або безпосередньо принципалу для подальшого її передавання бенефіціару. Відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії. Строк дії контргарантії повинен закінчуватися пізніше строку дії самої гарантії. Операція за контргарантією є завершеною після повернення банком-гарантом коштів грошового забезпечення (покриття) до банку-контргаранта або після здійснення сплати коштів за контргарантією та/або в разі закінчення строку дії контргарантії і дострокового припинення гарантії. Сума коштів грошового забезпечення (покриття) за гарантією/контргарантією за вимогою банку-гаранта/банку-контргаранта може бути збільшена на суму можливих ризиків від зміни курсів іноземних валют, якщо валюта грошового забезпечення (покриття) гарантії/контргарантії відрізняється від виду валюти, у якій надана гарантія/контргарантія і за умови, якщо це передбачено в заяві про надання гарантії/контргарантії та/або в договорі, укладеному між принципалом [іншою особою, яка розмістила грошове забезпечення (покриття) за гарантією], і банком-гарантом/банком-контргарантом або банком-гарантом та банком-контргарантом. Банки, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями/контргарантіями, утримують комісійну винагороду та відшкодування витрат відповідно до умов гарантії/контргарантії та/або на підставі договору про надання гарантії/контргарантії або іншого відповідного договору, у якому передбачені умови утримання комісійної винагороди та відшкодування витрат. Документи, оформлення яких передбачено вимогами Положення для здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями, створюються в електронному або паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Детальніша процедура оформлення гарантії/контргарантії передбачена Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Дата відповіді: 25.03.2019 14:14
Відповідь надана

Вимоги щодо доставки, додаткової упаковки та тари.

Номер: f59296c147f644c8b30b8965a34fb2ca
Дата опублікування: 20.03.2019 16:14
Опис: Згідно п. 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за принципами максимальної економії та ефективності. Враховуючи габарити та вагу предмету закупівлі (Пожежних автомобілів для піднімання на зазначену висоту (пожежних телескопічних підіймачів зі сполученою драбиною з висотою підйому 30-35 метрів)), а також можливість доставки Замовнику даного товару своїм ходом (самоходом), пропонуємо для забезпечення принципу максимальної економії та ефективності та з метою уникнення додаткових витрат на доставку товару за допомогою тралу, розглянути можливість та передбачити в проекті Договору доставку предмету закупівлі самоходом. Також додамо, що предмет закупівлі не потребує додаткової упаковки та тари. Вважаємо за необхідне для цього внести наступні зміни в проект Договору: виключити підпункт б) пункту 7.2 та викласти пункти 4.6. і 2.2.у наступних редакція: «2.2. Ціна на Продукцію, яку пропонує поставити Постачальник за Договором, включає податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на транспортування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат»; «4.6. Продукція поставляється Замовнику самоходом».
Відповідь: Тендерна документація, у тому числі і проект договору про закупівлю не містить виключної вимоги щодо доставки Продукції за допомогою тралу. Відповідно, Продукція може поставлятись Замовнику самоходом, з урахування умов договору про закупівлю. Підпунктом б) пункту 7.2. проекту договору про закупівлю передбачено обов’язок постачальника забезпечити за власний рахунок упаковку і тару, необхідну для перевезення Продукції до місця призначення. Незалежно від способу доставки, якщо перевезення (доставка) Продукції, згідно діючих норм (стандартів) або вимог заводу-виробника Продукції, передбачає використання певної упаковки та/або тари, Постачальник повинен забезпечити за власний рахунок поставку Продукції згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами або вимогами заводу-виробника. Враховуючи це, внесення змін до тендерної документації не є необхідним.
Дата відповіді: 25.03.2019 14:09
Відповідь надана

Технічні параметри лафетного ствола

Номер: 9ddc60cbe5854cb3b358dda559b6a24f
Дата опублікування: 20.03.2019 16:12
Опис: Уважно вивчивши умови тендерної документації та технічні вимоги згідно Додатку 4 до тендерної Документації звертаємо увагу замовника на наступне: Згідно п. 14 таблиці 2 (Загальні технічні параметри) лафетний ствол має наступні характеристики – «максимальний тиск, бар - 5 бар». Обмеження максимального тиску 5 бар, на наш погляд, не є коректним, тому що, по-перше, зазвичай при написанні вимог використовуються додатково фрази типу «не більше» або «не менше», а по-друге, подача засобів пожежогасіння передбачається від сторонньої пожежної техніки, а саме пожежних автоцистерн. Номінальний тиск пожежних насосів, що встановлюються в автоцистернах зазвичай складає 10 бар, а максимальний тиск може досягатися навіть вище 12 бар. Також номінальний робочий тиск для з’єднувальної арматури (головок з’єднувальних) та пожежних рукавів, що використовуються в пожежній техніці складає 10-16 бар. Тому просимо внести зміни в технічні параметри лафетного стволу, та викласти у наступній редакції «максимальний тиск, не менше бар - 10 бар».
Відповідь: В п. 14 таблиці 2 Технічних вимог, вирази «максимальний тиск, 5 бар» та «продуктивність, не менше 2400 літрів за хвилину» вбачають, що показник продуктивності лафетного ствола (монітора) 2400 літрів за хвилину повинен досягатись при тиску на лафетному стволі (моніторі) не більше, ніж 5 бар. Звісно, сам лафетний ствол (монітор) повинен витримувати й більший тиск, обмежень до якого Замовник не встановлює. З метою уникнення спірних питань з приводу трактування даного пункту, Замовником буде розглянуто питання щодо відкоригування зазначених виразів та внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.03.2019 14:08
Відповідь надана

Дискриминация участников нерезидентов

Номер: 869c8e7cc8ef4403aa07aaecfa38eb8e
Дата опублікування: 12.03.2019 13:15
Опис: Добрый день. Внимательно изучив тендерную документацию по закупке, считаем допущением дискриминационных действий со стороны Заказчика. Требования высветлены таким образом, что не один из производителей или дилеров производителей пожарных автомобилей для поднимания на высоту (пожарные телескопические подъёмники со сочлененной лестницей с высотой подъёма 30-35 метров), которые являются нерезидентами, не могут принимать участия в переговорной процедуре. В требованиях к тендерной процедуре указано только то, что «Участник-нерезидент должен предоставить указанному в объявлении документы с учетом особенностей законодательства страны, в которой этот участник зарегистрирован (аналоги документов)…». При этом нет четкого разъяснения, каким образом будет произведен пересчет стоимости в валюту (Доллар или Евро), а так же нет проекта договора для нерезидента. При этом бюджет закупки определён с учетом НДС, в проекте договора так же стоит цена с учетом НДС. Так же условиями тендерной документации требуется обеспечение выполнения договора про закупку. При этом банковская гарантия должна быть оформлена банком, который имеет лицензию Национального банка Украины. Таким образом, участник нерезидент в случае победы не может оформить такую банковскую гарантию. Просим внести изменения в объявление о проведении отбора участников для проведения переговорной процедуры закупки, а именно внести разъяснение (формулу) каким образом должен быть осуществлен пересчет цены предложения в валюту с учетом НДС и таможенных пошлин, изложить проект договора для нерезидента, форму тендерного предложения для нерезидента, а так же предложить оформление обеспечения выполнения договора про закупку через Международные банки.
Відповідь: Відповідно до п. 11 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, (далі — Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. Отже, валюта, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції — це гривня, як для вітчизняних, так і для іноземних учасників, у тому числі і для учасників — нерезидентів. Частиною першою статті 36 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно частини другої статті 32 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно, так як ціна тендерної пропозиції розраховується в гривні, то і розрахунки за укладеним договором будуть здійснюватись також у гривні. Враховуючи це, форма тендерної пропозиції та проект договору як для резидентів так і для нерезидентів є однаковими. Стосовно митних сплат, повідомляємо, що ціна на продукцію, яку пропонує поставити постачальник за договором, повинна включати податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Стосовно розрахунку ціни з врахуванням ПДВ, повідомляємо, що згідно примітки “2” форми “тендерна пропозиція”, ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Відповідно якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, ПДВ до ціни не нараховується. При цьому, якщо учасник не є платником податку на додану вартість у випадках, передбачених законодавством України, в договорі про закупівлю буде вказана ціна договору без ПДВ. Стосовно оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що виходячи з роз’яснень листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.01.2018 №3304-06/1900-06 “Щодо учасників нерезидентів” та листа Національного банку України від 18.12.2017 №57-0007/84845, надання гарантій учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти (лише сплата коштів може бути здійснена банком-резидентом у разі наявності контргарантії). Згідно вимог тендерної документації, учасник-переможець не пізніше дати укладення договору повинен надати забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). На сьогоднішній день здійснення банківських операцій за гарантіями можливе між українськими банками та іноземними учасниками процедур закупівель, будь-яких форм власності та організаційно-правових форм. Також, Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 містить термін і поняття контргарантії (гарантія яку надає банк- контргарант на користь банку-гаранта або іншого банку-контргаранта). Отже вітчизняні та іноземні учасники на рівних умовах можуть надавати банківські гарантії як для забезпечення тендерних пропозицій, так і для забезпечення виконання договорів
Дата відповіді: 15.03.2019 14:17