• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розробка проекту реконструкції адмінбудинку ДП "НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 Інв. № 942/1 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Завершена

3 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2019 11:10 - 16.03.2019 12:00
Відповідь надана

Тендерна пропозиція та розрахунок вартості предмету закупівлі

Номер: bb1b8333d2f7443e8977724387ad25fb
Дата опублікування: 25.02.2019 10:25
Опис: В п. 1 Розділу 3 ТД вказано, що учасник повинен надати окремо: 1) Тендерну пропозицію, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації; 2) Розрахунок вартості предмету закупівлі, відповідно до Додатку 1 цієї тендерної документації. Ми розуміємо, виходячи з положень ТД, що ці два документи повинні надавати окремими файлами за підписом керівника та скріплені печатками кожен окремо. Але в Додатку 1 до ТД чітко показано, що Тендерна пропозиція та Розрахунок вартості предмету закупівлі є одним файлом (документом), що підписується один раз керівником та скріплюється печаткою. Просимо надати розяснення з цього питання.
Відповідь: У п. 1 Розділу 3 тендерної документації не вказано, що учасник повинен надати окремо Тендерну пропозицію та окремо Розрахунок вартості предмету закупівлі. Натомість, у вказаному пункті тендерної документації акцентовано увагу потенційних учасників на документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції та які повинні бути складені за формами, передбаченими тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція та розрахунок вартості надається за формою Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:59
Відповідь надана

Експертний звіт

Номер: 1f0d3fbebb4b4366b82df3122c26cb7b
Дата опублікування: 25.02.2019 09:48
Опис: В п. 2.4 Додатку 2 до ТД вказано, що учасник повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог п. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: Форми №4: - експертний звіт (без додатків). Просимо надати розяснення, що мається на увазі під Формою №4? Які експертні звіти підпадають під цю Форму? Чи можна надати для підтвердження виконання договору експертні звіти видані ДП "Укрдержбудекспертизою"?
Відповідь: Даним підпунктом додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником експертного звіту отриманого в межах виконання договору, який вказано в довідці заповненій за формою № 4 цього додатку. Форма № 4 не встановлює будь-яких вимог до експертного звіту. На підтвердження наявності затребуваного досвіду виконання договору учасник повинен надати експертний звіт оформлений відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:59
Відповідь надана

Питання щодо благоустрою території відповідно до п. 15 Завдання на проектування

Номер: 6ee67a3144d64ebc9e10ca4c4ccff517
Дата опублікування: 25.02.2019 09:41
Опис: Відповідно до п. 15 Завдання на проектування Підряднику необхідно після закінчення будівельно-монтажних робіт провести благоустрій майданчика без зміни рішень по генплану. Просимо видалити цей пункт, оскільки роботи з благоустрою майданчика не є проектно-вишукувальними роботами та не відповідають предмету закупівлі.
Відповідь: Під час виконання робіт з розробки проекту реконструкції адмінбудинку ДП "НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 Інв. № 942/1, що є предметом закупівлі, не потрібно виконувати роботи з благоустрою майданчика. Виконання робіт по благоустрою майданчика, відповідно до вимог п. 15 Завдання на проектування, необхідно врахувати в проекті.
Дата відповіді: 27.02.2019 16:11
Відповідь надана

Стосовно інженерних вишукувань відповідно до п. 10 Завдання на проектування

Номер: 990278f63e3a48e6bd73f1cf5bd47257
Дата опублікування: 25.02.2019 09:39
Опис: Відповідно до п. 10 Завдання на проектування Підряднику необхідно виконати інженерні вишукування та обстеження по будівлі, за попереднім узгодженням плануємих обсягів робіт з замовником. Замовник надає підряднику розроблені та затверджені раніше містобудівні умови та обмеження, технічні умови. Просимо надати роз’яснення стосовно того, коли і в яких саме обсягах необхідно виконати інженерні вишукування – до проведення закупівлі, чи після?
Відповідь: Інженерні вишукування необхідно виконати на предмет можливості подальшого функціонування внутрішніх інженерних мереж після зміни планування приміщень адмінбудинку, стану зношеності інженерних мереж (системи опалення, водопостачання, електричні та слабкострумні, вентиляції та кондиціювання). Виконати інженерні вишукування після проведення закупівлі.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:55
Відповідь надана

Стосовно забезпечення виконання договору

Номер: bba59f39d62a498daed4f3fb251e3d3f
Дата опублікування: 25.02.2019 09:35
Опис: Відповідно до п.6 Розділу 4 тендерної документації переможець повинен надати забезпечення виконання договору та в графі «Призначення платежу» платіжного доручення вказує «Розробка проекту реконструкції адмінбудинку». Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вимог щодо реквізитів платежу щодо забезпечення виконання договору немає. Вважаємо доцільним призначенням платежу змінити на «Забезпечення виконання договору стосовно розробки проекту реконструкції адмінбудинку», оскільки з запропонованого Замовником призначення платежу не зрозуміло, що дані кошти направлені переможцем саме на забезпечення платежу.
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.03.2019 12:42
Відповідь надана

Стосовно п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної Документації (щодо згоди на обробку персональних даних)

Номер: 4e63c5d6a3364165b95fad3e93977b57
Дата опублікування: 25.02.2019 09:24
Опис: Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 до Тендерної Документації учасник повинен в складі пропозиції надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера проекту та інженера - проектувальника по напрямку) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Просимо надати роз’яснення стосовно того чи правомірна ця вимога, оскільки відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» здійснювати збір, використання та обробку персональних даних можна тільки за згодою суб’єкта персональних даних, проте відповідно до п. 2 Ст. 16 даного Закону, доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Але тендерна документація не містить відповідних зобов’язань щодо забезпечення виконання вимог даного Закону.
Відповідь: Приписами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 2 цієї ж статті одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (ч. 3 цієї ж статті). З метою встановлення відповідності працівників учасників закупівлі кваліфікаційним критеріям, замовник розглядає документи надані в складі тендерної пропозиції учасника. При розгляді документів, які підтверджують відповідність працівників затребуваним у тендерній документації кваліфікаційним критеріям, замовник здійснює обробку персональних даних таких працівників у розумінні ст. 2 Закону. Єдиною з передбачених в ст. 11 Закону підстав для обробки персональних даних в даному випадку може бути лише згода суб’єкта персональних даних. Відтак умова тендерної документації щодо затребування згоди на обробку персональних даних є правомірною. Щодо посилання учасника на відсутність в тендерній документації відповідних зобов’язань щодо забезпечення виконання вимог даного Закону, то слід зазначити, що в силу обов’язковості законів України (ст. 68 Конституції України), замовник зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства незалежно від включення чи не включення відповідних умов в зміст тендерної документації. Враховуючи, що дані відносини врегульовані на законодавчому рівні, не вважаємо за доцільне дані положення дублювати в тендерній документації.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:55
Відповідь надана

Питання стосовно Завдання на проектування

Номер: e884bd0589d043af8dbab08befbe8ce9
Дата опублікування: 22.02.2019 15:59
Опис: Просимо надати уточнення стосовно наведених нижче питань по Завданню на проектування: 1. Уточнити стадійність проектування. У п.9 зазначено дві стадії (П і РД), в подальшому у тексті згадується тільки «робочий проект» 2. Яким є прогнозований клас відповідальності будівлі або як він визначався у згаданій у п.14.7 затвердженій ПД на реконструкцію будівлі? 3. Чи входить до заявленої очікуваної вартості вартість проходження експертизи? 4. Передбачається використання існуючого дизель-генератора чи має бути розроблено проект його встановлення з підключенням до резервуючої мережі і підбиранням самого д/генератора? 5. Чи передбачається розроблення у повному обсязі проектних рішень на встановлення фотоелектричних модулів на даху включно зі схемами підключення? Якщо так, хто має вибирати ці модулі? 6. Уточнити, які саме слабкострумні системи і системи пожежбезпеки підлягають реконструкції. 7. Чи входить до обсягу проектних робіт реконструкція ТП-10/0,4 кВ? 8. Для яких саме інженерних мереж необхідне виконання катодного захисту? 9. Чи передбачена реконструкція не згаданої у Завданні господарсько-побутової каналізації? 10. Чи передбачена повна реконструкція їдальні включно, зокрема, з технологічною частиною?
Відповідь: 1. Проектування повинне бути двостадійним і складатися з Проекту, який проходить експертизу, та робочої документації. 2. У п. 14.7 згадується затверджений проект на іншу будівлю, яка наразі перебуває у стадії реконструкції. Мова йде про опорядження фасадів адмінбудівлі по вул. Симона Петлюри, 25 у такому ж стилі, як і згадувана вище будівля. 3. Вартість проходження експертизи входить до очікуваної вартості закупівлі. 4. Передбачається використання існуючого д/генератора. 5. Передбачається розроблення в повному обсязі проектних рішень на встановлення фотоелектричних модулів на даху включно зі схемами, вибором модулів (з погодженням Замовником). 6. Реконструкції також підлягають також системи пожежної сигналізації, телефонізації, комп’ютерні мережі, системи контролю доступу. 7. ТП-10/0,4 кВ не входить до обсягу проектних робіт. 8. Катодний захист виконати для мереж водопроводу (цокольних поверх). 9. У зв’язку з розкриттям просторів поверхів адмінбудівлі передбачити реконструкцію господарсько-побутової каналізації. 10. Приміщення їдальні не передбачено реконструювати.
Дата відповіді: 27.02.2019 12:21