-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками).
Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками, згідно додатку № 4 тендерної документації
Завершена
2 533 687.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 668.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 668.44 UAH
Період уточнення:
15.03.2019 14:07 - 20.03.2019 15:00
Відповідь надана
Оцінка пропозицій
Номер:
c791d4ae555c42fe80e99583e8ecd01f
Дата опублікування:
20.03.2019 13:46
Опис:
Звертаємо Вашу увагу на статтю 28 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Ваша закупівля не має складний або спеціалізований характер, тому оцінку пропозицій Ви маєте здійснювати лише за критерієм ціни - 100%. Тому просимо узгодити Вашу документацію з вимогами законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Дана закупівля має спеціалізований характер.
Дата відповіді:
25.03.2019 13:07
Відповідь надана
Вогнепальна зброя
Номер:
2a195e48e23f41b4bd4c8a80bd3980db
Дата опублікування:
20.03.2019 13:40
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Відповідь:
Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року “Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України” та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей. Фактично, починаючи з 14:00 30 квітня 2018 року, АТО переформатовано у Операцію об’єднаних сил (далі – ООС) з введенням воєнного або надзвичайного стану, переданням управління від СБУ, яка формально керувала АТО, до Об'єднаного оперативного штабу ЗСУ, яка є комплексом військових і спеціальних організаційно-правових заходів українських силових структур, спрямованим на протидію діяльності незаконних російських та проросійських збройних формувань у війні на сході України. Проведення операції передбачається виконанням Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» .
Згідно із статтею 1 Закону України «Про боротьбу з тероризмом» район проведення антитерористичної операції (ООС) – це визначені керівництвом антитерористичної операції ділянки місцевості або акваторії, транспортні засоби, будівлі, споруди, приміщення та території чи акваторії, що прилягають до них і в межах яких проводиться зазначена операція. Слід також зазначити, що згідно із наказом керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України від 07.10.2014 № 33/6/а «Про визначення районів проведення антитерористичної операції та термінів її проведення» Донецьку і Луганську області з 07.04.2014 також визначено районами проведення антитерористичної операції.
Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», яка є замовником, внесена до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83.
Об’єкти охорони розташовані на території проведення ООС та мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. В умовах загрози загострення військової ситуації на території розташування регіональної філії «Донецька залізниця», ситуації, близької до військового стану, з метою недопущення насильницького захвату з боку незаконних збройних угрупувань, існує потреба у охороні об’єктів підрозділами охорони, озброєних вогнепальною автоматичною зброєю, відповідно екіпірованих, оснащених засобами зв’язку.
Дата відповіді:
25.03.2019 13:07
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c4f039eaf15a415c8cab6ce2d6c182f2
Дата опублікування:
20.03.2019 13:40
Опис:
на кожному посту одночасно перебуває 1 особа?
Відповідь:
Згідно додатку № 3 "Основні положення договору" до тендерної документації кількість охоронників в 1 зміні становить 3 пости по 2 охоронця та 1 начальник варти
Дата відповіді:
25.03.2019 13:16