• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489

Завершена

417 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100 000.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2019 14:56 - 09.02.2019 12:00
Відповідь надана

Довідка щодо виконання учасником договірних зобов'язань

Номер: fdf835ee6f794dfabc1d31a07395b6cf
Дата опублікування: 08.02.2019 14:24
Опис: Добрий день! Згідно з Додатком №4 ТД Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо усіх укладених договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018рр. вартістю більше 20 000 000 грн. Мається на увазі вартість одного договору чи сумарно за два роки? Дякуємо за відповідь
Відповідь: Вартість одного договору більше 20 000 000 грн. Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Дата відповіді: 11.02.2019 08:52
Відповідь надана

Роз'яснення щодо вимог у тендерній документації зі змінами. Роз'яснення щодо досвіду.

Номер: 9363295297cf493dbf74ed4da191da7f
Дата опублікування: 08.02.2019 12:13
Опис: Добрий день. 06.02.2019 року, Вами як "Замовником" були завантажені зміни до тендерної документації у новій редакції затверджено рішенням тендерного комітету, протокол №25 від "06" лютого від 2019 року. В новій редакції ТД (тендерної документації) ви встановили такі вимоги, а саме: - 1. До додатку №4 тендерної документації додати: Довідка щодо виконання Учасником договірних зобов’язань Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати). - 3. В пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» додати: Замовник має право при наявності або отриманні інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах підряду протягом 2017-2018р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції. Нами були вивчені і проаналізовані "нові" вимоги, преведені до ЗУ "Про публічні закупівлі" та посилаюсись на норми статті 3, 5 та 22 Закону, зазначаємо, що на нашу думку ці вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, а норми Закону чітко забороняють Замовнику в Документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас надати роз'яснення щодо внесення таких вимомог до ТД (тендерної документації), чим обумовлені такі зміни, чи такі зміни не є важилем до "відсіювання" учасників на періоді надання тендерних пропозицій?
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога замовника про надання учасником інформації щодо виконання договірних зобов’язань встановлена відповідно до частини 3 статті 22 Закону з метою уникнення неякісного та несвоєчасного виконання робіт на об’єкті та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників. Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Дата відповіді: 11.02.2019 08:53
Відповідь надана

Наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші методом холодного ресайклінгу

Номер: bdf1c9ffd6a7442f8cc6da6bda9e9a01
Дата опублікування: 24.01.2019 15:19
Опис: Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо наступних питань: 1. Як підтвердити наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші методом холодного ресайклінгу у власності? 2. Які документи необхідні у разі придбання органно-мінеральної суміші? 3. Як у випадку залучення вищевказаної установки можна зазначити в договорі оренди/надання послуг вартість органно-мінеральної суміші? (вважаємо більш доцільним вказувати вартість в самій довідці про наявність) Дякуємо за відповідь!
Відповідь: За результатами розгляду поставлених питань, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг в Донецькій області прийнято рішення викласти вимоги до довідки про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші в наступній редакції: «Довідка в довільній формі про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші (по типу ДС-50Б), що буде використовуватися при виконанні робіт на об’єкті закупівлі. Підтверджується випискою з балансу про наявність станом на дату подання тендерної пропозиції, або накладної на придбання, або іншим документом підтверджуючим право власності. Залучення установки для приготування органно-мінеральної суміші підтверджується сканкопією відповідного чинного договору, та листом від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.» Необхідні зміни буде внесено до тендерної документації та проекту договору. Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №15 від 28.01.2019р.
Дата відповіді: 28.01.2019 11:07