• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» (Послуги, повязані з ініціюванням арбітражного провадження проти Російської Федерації (підготовка та направлення повідомлення про арбітраж)

за кодом ДК 021:2015 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» (Послуги, повязані з ініціюванням арбітражного провадження проти Російської Федерації (підготовка та направлення повідомлення про арбітраж).

Торги не відбулися

30 000.00 USD без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15.00 USD
Період уточнення: 05.03.2019 16:50 - 13.04.2019 19:00
Відповідь надана

Уточнення щодо вимог тендерної документації

Номер: db846881e9304ca681310d8fcfb30564
Дата опублікування: 07.03.2019 16:42
Опис: Доброго дня! У пункті 3 Додатку 2 до Тендерної документації міститься вимога, що учасник закупівлі має мати досвід успішного виконання «аналогічного договору». При цьому зазначається, що під «аналогічним договором» розуміється договір за яким надавалися юридичні послуги, пов’язані з підготовкою та направленням письмового повідомлення до Уряду Російської Федерації про наявність інвестиційних втрат відповідно до Угоди між Кабінетом Міністрів України і Урядом Російської Федерації про заохочення та взаємний захист інвестицій від 27.11.1998. Чи може до процедури відбору бути допущений учасник, який має підтверджений досвід представництва інтересів України в інвестиційних спорах, однак такі спори не стосувалися дій саме Російської Федерації?
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону (відповідь Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит 111/2017 за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA). Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність досвіду виконання аналогічного договору*, в якій зокрема зазначається: - найменування контрагента; - дату укладання договору; - предмет договору; - контактних осіб замовників (з контактними відомостями). *Під аналогічним договором слід розуміти договір, за яким надавалися юридичні послуги, повязані з підготовкою та направленням письмового повідомлення до Уряду Російської Федерації про наявність інвестиційних втрат відповідно до Угоди між Кабінетом Міністрів України і Урядом Російської Федерації про заохочення та взаємний захист інвестицій, підписаної 27.11.1998. Надання послуг, що є предметом закупівлі, ефективно та на відповідному якісному рівні передбачає зокрема, але не виключно:  обізнаність виконавця з особливостями формування позиції стосовно розповсюдження дії Угоди між Кабінетом Міністрів України і Урядом Російської Федерації про заохочення та взаємний захист інвестицій, підписаної 27.11.1998 (далі – Угода), на відносини, що виникли у зв’язку з експропріацією активів ДП «АМПУ» на тимчасово окупованій території АР Крим;  застосування виконавцем унікального підходу до тлумачення термінів «інвестиції», «інвестор Договірної Сторони» та «територія», що визначені в Угоді, із застосуванням зокрема підходів та теорій міжнародного права, який сформовано за результатами аналізу відповідного досвіду;  застосування виконавцем особливого підходу до формування доказової бази для підтвердження наявності інвестиційних втрат у зв’язку з експропріацією активів ДП «АМПУ» на тимчасово окупованій території АР Крим зокрема через відсутність доступу до об’єктів та/або відповідних правовстановлюючих документів. Отже, відповідний кваліфікаційний критерій встановлено з метою застосування найбільш дієвих заходів, спрямованих на отримання компенсації за активи ДП «АМПУ», які знаходяться на тимчасово окупованій території АР Крим та були експропрійовані, уникнення ризиків співпраці з юридичною фірмою, яка має недостатній досвід для надання відповідних послуг, що може суттєво вплинути на репутацію як Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», так і держави в цілому, а також для забезпечення найбільш ефективного використання коштів державного підприємства. Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція учасника, який має підтверджений досвід представництва інтересів України в інвестиційних спорах, однак такі спори не стосувалися дій саме Російської Федерації, вважатиметься такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 12.03.2019 14:51