-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари )
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари )
Завершена
6 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
Період уточнення:
04.04.2019 14:33 - 05.04.2019 17:00
Відповідь надана
щодо вимог
Номер:
ad87a2d029dc40c6bc0e44b1c242e95c
Дата опублікування:
05.04.2019 11:18
Опис:
Доброго дня. Відповідно до вимог документації необхідна кількість товару "Обкладинка для брошування" вказана 5 шт. Уточніть, будь ласка, маєте на увазі 5 обкладинок чи, можливо, 5 упаковок? Якщо упаковок, то уточніть необхідну кількість обкладинок в упаковці? Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня! 5 упаковок, в кожній упаковці по 100 шт.
Дата відповіді:
05.04.2019 12:32
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
ab7dc23e9e7f439eaabdd3b679341310
Дата опублікування:
05.04.2019 09:32
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня! Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника, а тільки конкретні технічні характеристики, які є принциповими по відповідному предмету закупівлі. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Так, його ціна буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ. Всі вимоги до квалііфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Дата відповіді:
05.04.2019 09:35