-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С))
Торги відмінено
70 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 352 500.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2018 18:09 - 11.12.2018 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови закупівлі.
Номер:
77e2a5779df144449aab847f695a5904
Дата опублікування:
10.12.2018 17:15
Опис:
Просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами затверджені параметри цифрових радіостанцій, а саме чутливості, які Замовник має намір внести зміни у тендерну документацію.
Згідно оприлюднених змін до технічних характеристик у нові редакції:
Технічні характеристики радіостанцій пропонується викласти у наступній редакції:
Автомобільна цифрова радіостанція УКХ діапазону:
Чутливість приймача 0,18 мкВ – при відношенні сигнал/шум (СИНАД) 12 дБ у аналоговому режимі; 0,16 мкВ - при відносній кількості похибок BER 5% у цифровому режимі (згідно технічної документації виробника);
Портативна цифрова радіостанція УКХ діапазону:
Чутливість приймача: Не гірше 0,16 мкВ – при відношенні сигнал/шум (СИНАД) 12 дБ у аналоговому режимі; Не гірше 0,14 мкВ - при відносній кількості похибок BER 5% у цифровому режимі (згідно технічної документації виробника);
Звертаємо увагу Замовника, що зазначені показники притаманні радіостанціям одного виробника - Motorola Solutions. По даному питанню Антимонопольним комітетом України приймалися рішення щодо визначення даних вимог діскримінаційними та такими, що мають бути усунуті.
Відповідна процедури закупівлі:
• UA-2018-10-05-000704-a ; рішення № 11237-р/пк-пз від 02.11.2018р
Головне управління Національної поліції у місті Києві.
• UA-2018-11-05-000742-c; рішення № 12388-р/пк-пз від 04.12.2018
Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
• UA-2018-07-02-001995-a; рішення № 7782-р/пк-пз від 01.08.2018
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
У первинній редакції Замовником було дотримано конкурентні умови та можливість участі різних виробників, але за невідомих обставин нова редакція передбачає обмеження одним виробником, що є порушенням Закону.
Відповідь:
Відповідь на запитання надана листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 12.12.2018 р № 21-1941/1/01. Замовником буде враховано зауваження. Вимогу стосовно чутливості (п.п. 4 Технічних характеристик до автомобільних та портативних цифровим радіостанцій) в новій редакцій буде вилучено.
Дата відповіді:
12.12.2018 17:59
Відповідь надана
Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі
Номер:
ce3df11a5c0e4df581d2c784b0f86942
Дата опублікування:
07.12.2018 19:17
Опис:
Шановний Замовник! Вважаємо рішення щодо внесення змін, які стосуються виключення п.2.25. Додатку 2 до Тендерної документації недоцільними. Такі дії Замовника призводять до погіршення технічних вимог до предмета закупівлі та невиправданої оптимізації використання бюджетних коштів. Планшет удароміцний та вологозахищений з вбудованою тепловізійною камерою не забезпечить виконання завдань, покладених на пожежно-рятувальні підрозділи з пошуку постраждалих при задимленні під час пожежі. Діапазон розпізнавання температур тепловізійної камери, встановленої у планшеті, відповідно до вимог тендерної документації, повинен становити не менше: від -20 до +400 градусів Цельсія. Вимоги до професійного пошуково-рятувального обладнання встановлюють діапазон не менше від -20 до +500 градусів Цельсія з перемиканням режимів в діапазоні від -20 до +150 та в діапазоні від 0 до +500 градусів Цельсія спеціально для того, щоб на екрані можна було побачити постраждалих (білого кольору) на фоні високої температури вогню (червоного кольору). Без режиму перемикання діапазонів температур, на планшеті не буде відображатися постраждалий. Технічні вимоги до планшету не передбачають такої можливості. Ступінь захисту професійного пошуково-рятувального спорядження повинен становити не менше ІР67. Універсалізація запропонованої комплектації не забезпечує покладених на неї функцій. Для забезпечення виконання завдань пожежно-рятувальними підрозділами, щоб не допустити погіршення технічних вимог до предмета закупівлі, враховуючи вищесказане, Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі, викладених у тендерній документації, а саме не виключати п.2.25 у р. ХІІІ додатку 2, а замінити його в такій редакції: «Камера тепловізійна (тепловізор) для професійного використання пожежно-рятувальними підрозділами або аналог Дозвіл в інфрачервоному діапазоні — 160 х 120; Поле зору - не менше 47 х 35 градусів; Наявність вбудованої цифрової камери з адаптацією до інфрачервоного об’єктиву – 640 х 480; Поле зору - не менше 73 х 61 градусів; Частота зміни кадрів - не більше 9Гц; Температурний діапазон — не вище ніж - 20 до не нижче ніж 500 градусів Цельсія; Розподільна здатність екрану — не менше 75.000 Пікселів; Клас захисту — не нижче IP67; Вага , г — не більше 700; У комплекті — карабін для ременя та кабель USB». Внесені зміни повністю забезпечать потреби та умови для використання повною мірою Спеціальних аварійно-рятувальних машин середнього типу та унеможливлять невиправдану оптимізацію використання бюджетних коштів.
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 10.12.2018 р № 21-1925/1/01.
В технічних вимогах Замовника наведені мінімальні характеристики обладнання, що не обмежує потенційного Учасника закупівлі запропонувати обладнання з кращими характеристиками в межах очікуваної вартості предмету закупівлі. Технічна специфікація “Планшет удароміцний та вологозахищений з вбудованою тепловізійною камерою” не містить дискримінаційних вимог, посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника.
Варто зазначити, що запропонована у Вашому звернення тепловізійна камера може суттєво збільшити вартість предмету закупівлі для потенційного Учасника.
Слід зазначити, що вимога до ступеня захисту IP65 на думку Замовника є мінімально необхідною характеристикою для використання обладнання аварійно-рятувальними підрозділами.
Дата відповіді:
10.12.2018 17:37
Відповідь надана
Щодо вимог пункту 2.1. розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації
Номер:
1c7a970ab9f0405da1dd661b3b279705
Дата опублікування:
07.12.2018 11:20
Опис:
Оскільки Акт введення в експлуатацію основних засобів є внутрішнім документом замовника, до якого постачальник не має відношення, а документами, що підтверджують передачу майна, є документи первинного бухгалтерського обліку, а саме: видаткова накладна та/або акт приймання-передачі майна, пропонуємо внести відповідні зміни в перелік підтверджуючих документів щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених в тендерній документації.
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 10.12.2018 р № 21-1925/1/01.
Замовник не заперечує стосовно внесення відповідних змін до переліку підтверджуючих документів щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді:
10.12.2018 17:37
Відповідь надана
Щодо вимог пункту 2.1. розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації
Номер:
0fc2374e873f4e1bb8aa0a58c5e1d9bd
Дата опублікування:
07.12.2018 11:18
Опис:
Чи може Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, внести до довідки перелік договорів на поставку пожежно-рятувальної техніки, та копії документів, що підтверджують передачу такої техніки?
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 10.12.2018 р № 21-1925/1/01.
Замовник не заперечує стосовно надання переліку договорів на поставку пожежно-рятувальної техніки, та копій документів, що підтверджують передачу такої техніки як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді:
10.12.2018 17:37
Відповідь надана
Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі
Номер:
e67448cb3eec4135acecc69f95f28404
Дата опублікування:
04.12.2018 15:50
Опис:
У відповідь на запитання від 30.11.2018 щодо технічних умов предмету закупівлі, а саме щодо частини предмету закупівлі, характеристики якого викладені в п. 2.25. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації «Мікротерморезистор для пошуку постраждалих», Замовник повідомив, що у технічні вимоги до САРМ-C будуть внесені зміни. В зв'язку із змінами, які будуть внесені до пункту 1.2 Додатку 2,
пункт 2.25, стосовно якого ставилось питання "Просимо надати роз'яснення, що означає фраза: Термічний сенсор — 320 х 240
Якщо це Розподільна здатність ІЧ-детектора, пікселей, то такі тепловізори мають в 10 раз більшу масу та значно більші розміри" буде вилучено?
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
В зв'язку із змінами, які будуть внесені до пункту 1.2 Додатку 2, пункт 2.25 «Мікротерморезистор для пошуку постраждалих» буде вилучено.
Дата відповіді:
06.12.2018 17:00
Відповідь надана
Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі
Номер:
322a5815b6ae4c779ed6d78aa2fd74eb
Дата опублікування:
04.12.2018 14:07
Опис:
Відповідно пп. 2.19. п. 2 р. VІІ додатку 2 тендерної документації «Набір для скла» склад комплекту: пилка для скла, пробійник, захисні окуляри, різак для пасів, тримач з клейкою стрічкою, валіза. Варто зазначити, що жоден виробник, крім компанії Weber-Hudraulik (Німеччина), не поставляє набір з такими комплектуючими. Таким чином, Замовником встановлена умова закупівлі, відповідно до якої в закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які є постачальниками продукції лише одного виробника. Вищезазначена вимога здійснює обмеження конкуренції, призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі.
Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме в пп. 2.19. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації, виключивши зі складу комплекту набору для руйнування скла захисні окуляри, тримач для клейкої стрічки та валізу, і таким чином усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 33 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна документація Замовника містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація Набору для скла не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У процедурі можуть взяти участь будь-які учасники, а не “постачальники продукції лише одного виробника” - цього не вимагається умовами тендеру.
Склад комплекту не є запатентованим та налічує загальновживані речі.
Дата відповіді:
06.12.2018 17:00
Відповідь надана
Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі
Номер:
c24730ff01d74c199c86d5aecf16bc5c
Дата опублікування:
04.12.2018 12:58
Опис:
Відповідно пп. 2.25. п. 2 р. ХІІІ додатку 2 тендерної документації «Комплект захисних чохлів від гострих країв» матеріал комплекту нетканний. Варто зазначити, що комплект з такою характеристикою виробляє лише компанія Weber-Hudraulik (Німеччина). Таким чином, Замовником встановлена умова закупівлі, відповідно до якої в закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які є постачальниками продукції лише одного виробника. Вищезазначена вимога здійснює обмеження конкуренції, призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі.
Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме в пп. 2.25. п. 2 р. ХІII додатку 2 до Тендерної документації, матеріал комплекту, слово «нетканий» виключити, і таким чином усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
Ваше зауваження буде враховано.
Технічні характеристики комплекту захисних чохлів від гострих країв (пункт 2.25) буде викладено в наступній редакції:
“Матеріал комплекту — водонепроникна тканина, стійка до проколювання.
Склад комплекту:
- Захисний чохол для автомобільної стійки, шт., не менше 4;
- розміри чохла для стійки, мм, не менше 260 х 300;
- захисне покриття середній, шт., не менше 2;
- розміри захисного покриття з 4 магнітами, мм, не менше 600 х 600;
- захисний чохол великий, шт., не менше 1;
- розміри захисного покриття з 6 магнітами, мм, не менше 1500 х 600”.
Дата відповіді:
06.12.2018 17:00
Відповідь надана
Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі
Номер:
1acb6a9b3ba748a38518708e22b010e6
Дата опублікування:
04.12.2018 12:55
Опис:
У відповідь на запитання від 29.11.2018 щодо технічних умов предмету закупівлі, а саме щодо частини предмету закупівлі, характеристики якого викладені в пп. 2.36. та 2.37.п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації «Рукав пожежний напірний, з двома нав’язаними головками типу ГРН-50 та ГРН-80, захищеними нерозрізними гумовими (або еквівалент) захисними манжетами (ДСТУ 3950-2000 “Техніка пожежна. Головки з’єднувальні для пожежного обладнання. Загальні технічні умови”) або еквівалент», Замовник повідомив, що у технічні вимоги до САРМ-C будуть внесені зміни щодо наявності помпи високого тиску із наступними характеристиками: «- мотопомпа високого тиску з 4-тактним бензиновим або дизельним двигуном; - комплектується 2 стволами (для води та для водопінної суміші); - подача води максимальна, не менше, л/хв (л/с) — 100 (1,66); - напір/тиск максимальні, не менше, м/МПа (кг/см2 )— 500/5,0 (50); - номінальна висота всмоктування, не менше, м — 3,0 - котушка зі шлангом високого тиску довжиною, не менше,м — 80».
Проте Замовником не було надано відповіді на запитання, щодо самих характеристик рукавів пожежних напірних, а саме: - Чому Замовником встановлено наступні характеристики: - гідравлічний робочий тиск, не менше 2,0 МПа; - випробувальний тиск, не менше 3,0 МПа; - стійкість до абразивного зносу, циклів стирання, не менше 400? – Який насос, мотопомпа, що наявні у Замовника, працюють з робочим тиском не менше 2,0 МПа?
Крім того наголошуємо, що мотопомпа з технічними характеристиками, які зазначені вище і будуть включені в зміни умов закупівлі, та відповідно до ДСТУ 3810-98 «Пожежна техніка. Рукава пожежні напірні. Загальні технічні умови. Зі зміною № 1» працює з робочим тиском не менше 1,6 МПа.
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо відповідності рукавів пожежних напірних вимогам ДСТУ 3810–98 Пожежна техніка. Рукава пожежні напірні. Загальні технічні умови та зміни № 1.
Зазначені рукави повинні бути сумісними як із зазначеною у Вашому листі мотопомпою так і з насосами, якими комплектується сучасна пожежно-рятувальна техніка з метою забезпечення сумісної роботи на місці надзвичайної події. На цей час підрозділи ДСНС комплектуються пожежно-рятувальною технікою з сучасними потужними насосними засобами, що потребують використання рукавів із покращеними характеристиками.
Додатково слід зазначити, що за наявною інформацією на сьогоднішній час акредитованою лабораторією науково-дослідного центру «Пожежна безпека» Українського науково-дослідного інституту цивільного захисту проведено випробування щонайменше трьох типів пожежних рукавів різних виробників, у тому числі вітчизняних. Результати випробувань значно перевищують заявлені у тендерній документації характеристики. Зазначена продукція є серійною.
Дата відповіді:
06.12.2018 16:59
Відповідь надана
Щодо пункту комплектації 2.40 Кувалда, 5 кг з фоторопластовою ручкою
Номер:
8cd0928544df4f58b271726a9b7ec67e
Дата опублікування:
04.12.2018 11:17
Опис:
У технічних вимогах пункту 2.40 зазначена кувалда, 5 кг з фторопластовою ручкою. Просимо надати роз'яснення чому саме вказаний один варіант матеріалу руків'я? Просимо внести зміни у тендерну документацію, доповнивши вимоги фразою "з фібергласу або аналог"
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
Зауваження будуть враховано.
Пункт 2.40 буде викладено у наступній редакції:
“Кувалда, 5 кг з фоторопластовою ручкою, або з фібергласу або аналог”.
Дата відповіді:
06.12.2018 16:59
Відповідь надана
Щодо пункту Комплектації 2. 23 Дихальні апарати на стисненому повітрі з робочим тиском 300 бар з маскою (панорамною) із спеціальним з’єднанням.
Номер:
2ce20b8467434e94868bbf4930dfb20d
Дата опублікування:
04.12.2018 11:15
Опис:
У технічних вимогах в пункті 2.23 Дихальні апарати на стисненому повітрі з робочим тиском 300 бар з маскою (панорамною) із спеціальним з’єднанням, вимагається: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Просимо надати роз'яснення, на що саме повинен бути наданий такий висновок? На весь дихальний апарат?
Відповідь:
Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01.
Висновок санітарно-епідеміологічний експертизи повинен надаватись на дихальний апарат в цілому.
Дата відповіді:
06.12.2018 16:58