-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнення для офсетного друку (картриджі до принтерів)
Завершена
119 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2019 16:25 - 10.04.2019 16:29
Відповідь надана
Терміни постачання
Номер:
a9ad9a068fd04a3b97b96d1c2b5dbc78
Дата опублікування:
05.04.2019 11:20
Опис:
У вимогах заявлено "5. Термін доставки картриджів не повинен перевищувати 10 календарних днів з моменту укладення договору."Деякі картрижі у неохідній кількості на даний момент відсутні на тереторії України. Чи можливий для цих позицій (1-2 позиції) більший термін постачання -30-60 днів ?
Відповідь:
Ні, збільшення терміну постачання є не можливим.
Дата відповіді:
05.04.2019 12:22
Відповідь надана
Тех.х-ки
Номер:
20ebf63572cc46cd9c0f3ec641d4e305
Дата опублікування:
04.04.2019 17:34
Опис:
Доброго дня! В додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" в пункті 3 "На вимогу Замовника Виконавець протягом 1 робочого дня зобов'язаний надати документи, що підтверджують закупівлю оригінальних картриджів." вказано, що предмет закупівлі повинен бути оригінальний. А також в цьому ж додатку вказано "Вимоги щодо якості послуг: - наявність сервісного центру та досвіду відповідних робіт, - гарантія працездатності перезарядженого витратного матеріалу (термін збереження робочого стану) складає 3 (три) місяця. Неякісні картриджі повертаються Замовником.". Навіщо вам сервісний центр якщо це оригінальні картриджі? Про які саме послуги ви говорите - про відновлення картриджу чи про поставку товару? Що саме ви маєте на увазі під "гарантія працездатності перезарядженого витратного матеріалу "? Оригінальні картриджі не можуть бути перезаряджені. Просиме внести зміне до ТД і зазначити, що саме вам потрібно - відновлені чи оригінальні витратні матеріали.
Відповідь:
Доброго дня. Внесено уточнення до Додатку №1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Здійснюється закупівля послуги - поставки картриджів згідно характеристик наведених у Додатку №1 до Оголошення.
Дата відповіді:
05.04.2019 12:18
Відповідь надана
Картриджі альтернативних вирбників
Номер:
038b6e57835648ffb309c33b77a5a028
Дата опублікування:
04.04.2019 11:35
Опис:
Чи допускаєте Ви на торги картриджі, торгова марка яких відрізняється від торгової марки, зазначеної в тендері, але при цьому
характеристики пропонованих картриджів відповідають або перевершують необхідні?
Відповідь:
Допускаются будь-які аналоги картриджів, сумісні з відповідною технікою і характеристики яких не є низчими вказаних в умовах закупівлі.
Дата відповіді:
04.04.2019 17:05
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
474233dbd9dd48dd9af845ffd25ce7cf
Дата опублікування:
04.04.2019 10:15
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1.Допускаются аналоги зазначених в умовах закупівлі картриджів. 2. Так, допускаємо участь в закупівлі фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ . Згідно Примітки у Додатку №3 до Оголошення у разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у відповідній графі зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Вказана сума і є ціновою пропозицією Учасника, яка буде порівнюватися з іншими.
Дата відповіді:
04.04.2019 15:03