-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світлодіодні світильники
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
01.04.2019 14:10 - 07.04.2019 14:14
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
7ea602d3e0e8475eb0cf4cc30efe8a25
Дата опублікування:
05.04.2019 16:44
Опис:
Згідно вимог статті 30 частини 1 пункту 4 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію за невідповідність умовам тендерної документації. Таким чином всі недоліки, роз'яснення, виправлення та не надання окремих документів, яке не буде розцінюватись як підстава для відхилення пропозиції, вказані у всіх запитах цієї закупівлі, потребують відповідного внесення до ТД в вигляді змін. В іншому випадку всі вищезазначені роз'яснення надані Замовником не будуть мати законної дії, що надає Замовнику можливість суб’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій, що ніяк не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Відхилення тендерних пропозицій, якщо таке буде мати місце, відбуватиметься виключно на законних підставах.
Дата відповіді:
09.04.2019 14:30
Відповідь надана
Гарантійний термін
Номер:
acc645011de4498794af262ce5f2a4d0
Дата опублікування:
05.04.2019 14:56
Опис:
В Додатку 3 вказано вираз: “Гарантійний термін на світильник”. Проте в жодним розділі ТД не надано роз'яснення що означає цей вираз. Згідно ДСТУ 3993-2000 “Гарантійний термін - проміжок календарного часу, на протязі котрого діє відповідальність виробника за відповідність проданого ним товару нормативним документам, договору за умови дотримання споживачем правил його експлуатації”. Просимо надати чітке роз'яснення які конкретно гарантії та відповідність яким нормативним документам має на увазі Замовник і що повинен виробник гарантувати в своєму гарантійному листі. Просимо взяти до уваги що, згідно вимог ГОСТ 17677-82, для світильників встановлюється гарантійний термін експлуатації — 18 місяців - зі дня вводу світильника в експлуатацію або 24 місяці - зі дня продажу. З метою дотримання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дискримінації і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій наполягаємо данні роз'яснення як зміни додати в ТД до закінчення періоду оскарження.
Відповідь:
Гарантійний термін означає проміжок часу протягом якого світильник повинен належно (справно) працювати (з показниками зазначеними у паспорті). Якщо протягом гарантійного терміну світильник виходить з ладу, то продавець повинен його замінити на справний – це і повинен гарантувати Учасник.
Дата відповіді:
09.04.2019 14:30
Відповідь надана
Запит на Відповідь: 04.04.19, 16:19
Номер:
ad1731488ca749edb76e709f5f13e053
Дата опублікування:
05.04.2019 11:49
Опис:
Не зрозуміло, що означає вираз “подібно конструктивні”, тобто якими повинні бути запропоновані світильники, одного призначення або однієї серії або якісь інші критерії аналогічності предмету закупівлі. Наполягаємо надати чітку відповідь на наше запитання та обов'язково внести відповідні зміни в ТД до закінчення періоду оскарження, з метою дотримання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дискримінації і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
Подібні конструктивно означає схожі за розмірами, вагою, світловою потужністю тощо.
Дата відповіді:
09.04.2019 14:29
Відповідь надана
Запит на Відповідь: 04.04.19, 16:15
Номер:
6ee0d8deaf7849cd9ef56f10b664bcaf
Дата опублікування:
05.04.2019 11:17
Опис:
Ваша відповідь на наш запит від 02.04.19, 11:45 жодним чином не надає роз'яснень нашому запитанню. По-перше, в супереч вимог статті 22, частини 2, пункту 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, не надано обґрунтовування вимоги щодо конкретної конструкції керування яскравістю світильника в вигляді драйверу до світильників з астрономічним годинником дімування. По-друге, в супереч вимог статті 22, частини 2, пункту 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, не надано обґрунтовування вимоги щодо подвійної системи керування яскравістю світильників до 145 Вт, в вигляді драйверу до світильників з астрономічним годинником дімування + з виводом 7-контактного роз'єму NEMA для підключення контролера який також буде керувати яскравістю світильника. По-третє, не надано назву та тип контролера який Ви плануєте підключати до 7-контактного роз'єму NEMA, від цього залежить вибір драйверу для такого світильника. Якщо Замовник ще не визначився з типом контролеру, то необхідно надати схему підключення 7-контактного роз'єму NEMA до драйверу світильника. Наполягаємо надати чітку відповідь на наші запитання та обов'язково внести відповідні зміни в ТД до закінчення періоду оскарження, з метою дотримання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дискримінації і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
По-перше:
Замовник вважає таку систему надійнішою, яка не потребує додаткових витрат на кабелі та шафи управління.
Тим більше зазначено ж, що можна пропонувати аналоги.
По-друге: внесено зміни. По третє:
Запитання не коректне, оскільки це лише роз'єм з заглушкою і контролер в будь який час можна буде поставити будь-якого виробника.
Дата відповіді:
09.04.2019 14:28
Відповідь надана
Інші вимоги
Номер:
0bc6bd828c3b4aa9bfc2946362b1df73
Дата опублікування:
03.04.2019 15:45
Опис:
В п.9 Інших вимог Додатку 3 вказано: “Обов'язковою вимогою є надання у складі своєї пропозиції фото-зразка товару для визначення його відповідності, а також на відповідність технічним вимогам Замовника (надати креслення, макети, моделі, розробки, або інший документ) та візуальної оцінки якості показників.” Просимо надати чіткий перелік технічної документації (креслення, макети і т.д.) який учасники торгів зобов'язані надати в своїй тендерній пропозиції, крім фото — зразків світильників. Просимо внести відповідні зміни в умови тендерної документації до закінчення періоду оскарження, з метою дотримання принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
Замовник просить надати креслення, розробки тощо, якщо такі є і учасник може їх надати. Такі креслення можуть, наприклад, бути складовою паспорта світильника або надаватись окремо. Ненадання креслення, макету, моделі, розробки або іншого документу саме по собі не розцінюватиметься як обов’язкова підстава для відхилення пропозиції.
Дата відповіді:
04.04.2019 16:22
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
1b5c04ac37814a8cbea75803111b2233
Дата опублікування:
03.04.2019 15:31
Опис:
В Законі України “Про публічні закупівлі” в статті 17 частині 2, а також в тендерній документації в Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частині 5 вказано: “Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.” Але ж в Додатку 2 вимагається від учасника надати довідки - в п.1- Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника про те, що учасник не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі та в п.7 - Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Тобто вимоги Закону і ТД не відповідають вимогам Додатку 2. Просимо виправити дану невідповідність та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Замовник просить надати такі довідки в довільній формі для спрощення розгляду поданих пропозицій. Якщо ж учасник не надасть таких довідок, то саме по собі таке не надання не розцінюватиметься як підстава для відхилення пропозиції.
Дата відповіді:
04.04.2019 16:21
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
aa78b1f7dd1b42d1a26edfed2fb8c3aa
Дата опублікування:
03.04.2019 14:17
Опис:
В п. 11 Інших вимог Додатку 3 вказано: “Учасник закупівлі в строк, що не перевищує трьох днів з дати початку кваліфікації повинен надати замовнику зразок продукції, для перевірки на відповідність технічним вимогам.
Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики наданої продукції можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках, наданих підтверджуючих документів із наданим зразком продукції, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам зазначеним учасником в тендерній пропозиції та документації Замовника.
Якщо Замовник не матиме можливості перевірити характеристики пропонованої продукції внаслідок ненадання учасником її зразків у встановлений цим додатком до тендерної документації строк, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону).”
Згідно пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, зразки не можуть бути складовою частиною тендерної пропозиції та Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі пункту 4 частини1 статті 30 Закону. Наполягаємо видалити цю вимогу з умов тендерної документації, як таку що не відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та внести відповідні зміни в ТД до закінчення терміну оскарження. Незаконність даної вимоги підтверджується прецедентним рішенням за № 8091-р/пк-пз від 09.08.2018 частина 2, яке винесено Постійно діючою колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Якщо Замовник відмовиться виключити вищезазначену незаконну вимогу щодо надання зразків з тендерної документації, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМК України і у разі її задовольняння Колегією АМК з розгляду скарг, вимагатиме у Замовника компенсації наших затрат понесених на розгляд цієї скарги в цілях повернення даної закупівлі до всіх вимог законодавства України.
Відповідь:
Кожен хто купує продукцію чи товар (світильники) має право оглянути такий товар перед купівлею. КП «Комунгосп» як Замовник теж хотів би бачити товар партію якого він планує купити. Вимога продемонструвати одиницю товару перед продажем партії таких товарів не може розцінюватись як незаконна.
Дата відповіді:
04.04.2019 16:20
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
cea8ab9a8f694f27b5128ef6338f76bc
Дата опублікування:
02.04.2019 15:27
Опис:
п.7 Інших вимог Додатку з вказано: “Наявність документально підтвердженого досвіду експлуатації не менше одного року світильників цього типу, наявність позитивних відгуків (Надається учасником або заводом виробником).” Просимо надати роз'яснення конкретно якого типу світильників учасник повинен надати підтвердження досвіду експлуатації. І що означає вираз “Надається учасником або заводом виробником”, згідно статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” ця вимога є кваліфікаційною по відношенню до учасника торгів і виробника вона може стосуватися тільки в тому разі коли він є безпосереднім учасником торгів, інші виробники до цих торгів ніякого відношення не мають. Більше того, незрозуміло яким документом потрібно надати таке підтвердження, хто цей документ повинен учаснику надати і в якій формі. Наполягаємо привести тендерну документацію до вимог Законів України і внести до неї відповідні зміни. В іншому випадку таке вільне трактування кваліфікаційних вимог, надає Замовнику можливість суб’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій, що ніяк не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Досвід експлуатації не менше одного року може підтверджуватись документами про продаж таких світильників іншому покупцю (в договорі чи накладній повинні міститись реквізити покупця); відгук може бути наданий заводом-виробником означає що учасник торгів може надати відгук якогось споживача, який адресований не учаснику торгів, а виробнику світильників, які будуть предметом торгів. Тобто мається на увазі, що відгук має стосуватися світильників, а не суб’єкта що продав такі світильники. Тобто замовник хоче знати, що такі ж світильники, які стануть предметом купівлі-продажу, вже кимось експлуатувалися і досвід експлуатації є позитивним
Дата відповіді:
04.04.2019 16:20
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
e427dc732e31424c80af48e9a1467d9d
Дата опублікування:
02.04.2019 15:07
Опис:
В Додатку 1 вказано, що учасник повинен надати три аналогічні договори поставки з аналогічним предметом закупівлі. Прошу надати роз'яснення щодо предмету закупівлі, які світильники Замовник буде вважати аналогічними умовам торгів, а які ні. Надане розтлумачування просимо внести до тендерної документації, для того що б при кваліфікації учасника всі вимоги документації відповідали даним роз'ясненням.
Відповідь:
Аналогічними замовник вважатиме такі ж або подібні світильники, тобто подібні конструктивно та спів ставні за вартістю світильники (певні відхилення +-30% є можливими).
Дата відповіді:
04.04.2019 16:19
Відповідь надана
Інші вимоги
Номер:
35126fe0724142d9a26ff3528645841e
Дата опублікування:
02.04.2019 14:41
Опис:
Відповідно до Закону України “Про господарські товариства” від 19.09.1991 р. № 1576, обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу товариств з обмеженій відповідальністю - відсутні. Таким чином, вимога що надана в Додатку 3 Інші вимоги: п. 6 в який мовиться, що “Статутний капітал виробника світильників повинен бути не менш 50% від вартості тендеру” є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 300000 грн., що порушує ст.3 ч.1, ст.5 ч.3, ст.16 ч.4 та ст.22 ч.4 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі вищезазначеного наполягаємо виключити вимогу щодо статутного капіталу виробника з тендерної документації, та внести до ТД відповідні зміни.
Відповідь:
Вимога до розміру статутного фонду встановлена з метою щоб учасник був відповідальним та міг відповідати за своїми зобов’язаннями.
Дата відповіді:
04.04.2019 16:18