-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 079 735.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 18.00 UAH
мін. крок: 0% або 18.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2019 16:18 - 17.02.2019 00:00
Відповідь надана
Аналогічні
Номер:
3c0b1299f1a84339b0e6b20dd04f9ec7
Дата опублікування:
16.02.2019 13:49
Опис:
Ст. 16 ЗУ "Про пулбічні закупівлі" чітко визначає про наявність аналогічного договору, тобто одного. Тому Ваша вимога про 5 договорів та ще й з відгуками, датованими після виходу оголошення є неправомірними! І з приводу цього є купа рішень АМКУ! Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь:
«Розглянувши вашу вимогу, тендернім комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4, а саме: п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації буде викладений в наступній редакції «Довідка у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація щодо замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного замовника, юридична адреса замовника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає у складі своєї пропозиції скановані копії вказаних у довідці договорів та документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, що є предметом закупівлі.
Не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору».
Дата відповіді:
19.02.2019 08:59
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
98750f6bb21e49d6851a46e10583fb47
Дата опублікування:
15.02.2019 16:23
Опис:
в п.9 додатку 1 до тендерної документації (стор.14) зазначено, що необхідно надати копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником. Яким чином це стосується фізичної охорони об'єктів і які конкретно сертифікати та висновки необхідно надати.
Відповідь:
«Шановний учасник! Пункт 9 помилково було вказано в Додатку 1 до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4. Будуть внесені зміни до тендерної документації».
Дата відповіді:
19.02.2019 08:57
Відповідь надана
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Номер:
a85dbac0f5cc4472a4cdc4af9794ebbc
Дата опублікування:
15.02.2019 15:21
Опис:
В п.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено,що необхідно надати документи, що підтверджують законність використання транспортних засобів. Які документи маються на увазі?
Відповідь:
«Документальне підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», шляхом надання копії технічного паспорту (оформленого відповідно п. 9.1. до наказу МВС №379 від 11.08.2010 р.). У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документ, який підтверджує законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди)».
Дата відповіді:
19.02.2019 08:57
Відповідь надана
Обсяг надання послуг
Номер:
273712b679674c14b2043e4e069a5561
Дата опублікування:
15.02.2019 10:14
Опис:
Просимо уточнити інформацію щодо кількості годин охорони по кожному об'єкту Лота № 1. (Зазначено тільки за адресою: м. Дніпро, вул. Ю.Савченко, 12 - цілодобово.)
Відповідь:
Шановний учасник! Обсяг надання послуг по 1 Лоту: 1 пост -цілодобово; 2-5 пост - робочі дні (з 17:00 до 08:00), передвихідні (з 16:45 до 08:00), передсвяткові дні (з 16:45 до 08:00), вихідні, святкові – з 08:00 до 08:00.
Дата відповіді:
15.02.2019 13:48
Відповідь надана
уточнення
Номер:
c1ebd344313848ce9c72322318855118
Дата опублікування:
12.02.2019 14:36
Опис:
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, копія документу, що підтверджує сплату єдиного податку за який період потрібна?
Відповідь:
Шановний учасник! Для підтвердження сплати єдиного податку необхідно надати копії документів, а саме: платіжні доручення про сплату єдиного податку за звітний 2018 рік
Дата відповіді:
14.02.2019 15:10