• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Приладдя до ізольованих кабелів. Муфти кабельні

Торги відмінено

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 12.01.2018 15:28 - 20.01.2018 16:00
Відповідь надана

Договір забезпечення виконання договору

Номер: a2c52cae5e374f4581ce462a64c29bfc
Дата опублікування: 16.01.2018 17:59
Опис: Шановний замовник, просимо додати до документації договір про надання забезпечення виконання договору. Сто тисяч - великі гроші :) Заздалегідь дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Взаємодія між контрагентами стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю регламентається Додатком №5 Проект Договору п.7.21 та 7.22.
Дата відповіді: 18.01.2018 13:59
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога Технічної частини Тендерної документації щодо СПОСОБУ унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці», який використовує учасник.

Номер: 2d5d9014a2b34771811815b6dca529bb
Дата опублікування: 15.01.2018 19:53
Опис: 1. Технічні вимоги, «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти» Додатку № 3 , Замовником було встановлено таку вимогу: «Наявність в муфтах КНТп фазних ізоляторів (до 1 кВ не менше 4-х, до 10 кВ-не менше 6-ти ). Наявність розпірного ізолятора в муфтах КНТп, КВТп (для унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці»)». Вважаємо зазначені положення такими, що суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначені положення Тендерної документації містять опис особливостей конструкції кабельних термоусаджувальних муфт конкретного виробника. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». В Тендерній документації зазначено, що вимога наявності ізоляторів встановлено для унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці». Тобто Замовником передбачено конкретний спосіб досягнення функціональної характеристики товару «унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці». Зазначений спосіб використовує у виробництві конкретний виробник товару, а саме –Міхневський завод електромонтажних виробів. Разом з тим, унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці» можливо досягти іншим способом, окрім застосування описаної Замовником конструкції, а саме – використанням якісніших матеріалів під час виготовлення товару. Більшість виробників не використовують той спосіб унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці», який зазначено в Технічній частині Тендерної документації Замовника. Незастосування виробниками зазначеного способу не впливає на експлуатаційні характеристики товару, не впливає на його якість та відповідність ГОСТ 13781.0-86. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена документами та інформацією, передбаченими Додатком 3 цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як невідповідна вимогам тендерної документації. Таким чином, компанії, які використовують другий спосіб унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при перефазіровці, втрачають можливість подати тендерну пропозицію із повним пакетом документів та взяти участь у закупівлі. Суб’єкт оскарження не має можливості взяти участь у процедурі закупівлі, водночас маючи змогу запропонувати товар, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації за кількісними та якісними показниками, що підтверджується протоколами випробувань товару та сертифікатами якості, які є документами про відповідність у розумінні статті 1 Закону України № 124-VIII від 15 січня 2015 року «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом, зокрема, недискримінації учасників. Оскаржуване положення тендерної документації унеможливлює участь постачальників на рівних умовах, внаслідок чого Замовником порушено принцип недискримінації учасників. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 74 Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC, технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні дозволити відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, в тому числі ти з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних з життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг. Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує даний суб’єкт господарювання. Складання технічних специфікацій з точки зору функціональних і експлуатаційних вимог, як правило, найкращим чином забезпечує досягнення цієї мети. Також Директива 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС 26 лютого 2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC містить статтю 42 наступного змісту: «Стаття 42 Технічні специфікації 1. Технічні специфікації, як визначено в пункті 1 Додатка VII повинні бути зазначені в документах щодо закупівель. Технічна специфікація повинна містити характеристики, необхідні для виконання робіт, надання послуг або здійснення поставок. …2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель. 3. Без шкоди для обов'язкових національних технічних правил, за умови, що вони сумісні з законодавством ЄС, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один з наступних способів: (a) з точки зору вимог до продуктивності або функціональності, включаючи екологічні характеристики, за умови, що параметри є досить точними, щоб дозволити учасникам торгів визначити предмет договору і дозволити замовнику присудити контракт; (b) за допомогою посилання на технічні специфікації і, в порядку переваги, на національні стандарти у відповідності до європейських стандартів, на європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші системи технічних посилань, встановлені європейськими органами стандартизації або, за відсутністю цих документів, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проектування, розрахунку та виконання робіт і використання матеріалів; кожне посилання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»; (c) з точки зору вимог до продуктивності або функціональності, які зазначені в пункті (а), з посиланням на технічні характеристики, зазначені у пункті (b), у якості засобу припущення відповідності з такими вимогами щодо продуктивності або функціональності; (d) за допомогою посилання на технічні специфікації, зазначені у пункті (b) для певних характеристик, і за допомогою посилання на вимоги щодо продуктивності або функціональності, зазначені у пункті (а) для інших характеристик. 4. Якщо це не виправдано предметом договору, технічні специфікації не повинні посилатись на конкретного виробника, джерело, або конкретний процес, який характеризує продукти або послуги, що надаються конкретним суб’єктом господарювання, або на торгові марки, патенти, типи або конкретне джерело походження чи виробництво, в наслідок чого надається перевага або усуваються окремі підприємства або певні продукти. Такі посилання допускаються як виняток, коли досить точний і зрозумілий опис предмета контракту відповідно до абзацу 3 не представляється можливим. Такі посилання повинні супроводжуватися словами «або еквівалент». 5. Якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) абзацу 3, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, згаданими в статті 44, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями». Зважаючи на викладене вище, вимога «Наявність в муфтах КНТп фазних ізоляторів (до 1 кВ не менше 4-х, до 10 кВ-не менше 6-ти ). Наявність розпірного ізолятора в муфтах КНТп, КВТп (для унеможливлення пошкоджень корешкової частини муфт при «перефазіровці»)» «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»,- підлягає виключенню з Тендерної документації закупівлі як дискримінаційна.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.01.2018 13:46
Відповідь надана

Бажання видати вимогу до кабелю за вимогу до муфт

Номер: f345f84e72fc4bc791a2e33c60da7bc6
Дата опублікування: 15.01.2018 19:52
Опис: 1. Технічні вимоги, «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти» Додатку № 3 до тендерної документації , Замовником було встановлено таку вимогу: “- має бути 2 термоусадочні труби для ізоляції кожної фазної жили по всій довжині (для муфт 6-10 кВ), за ТУ виробника може використовуватися 1 трубка але товщина фазної ізоляції повинна бути не менше ніж 2,75 мм по ГОСТ 18410-73” Вибачте, але яке відношення має до кабельних муфт ГОСТ 18410-73? Це вимога для ВЛАСНОЇ ізоляції кабелю(п.2.2.4, талиця 7). “Труби для ізоляції кожної фазної жили по всій довжині” усаджуються на ВЛАСНУ(яка ніколи не знімається) ізоляцію кабелю і створюють додаткову ізоляцію до 2,75 мм вимоги ГОСТ 18410-73. Це або повна технічна некомпетентність, або бажання створити неконкурентні вимоги для тих, хто використовує одну трубку замість двох. Просимо виключити цю вимогу як абсурдну або дискримінуючу.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.01.2018 13:46
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога Технічної частини Тендерної документації щодо обов'язкової наявності розпірки та заповнювача.

Номер: d7deb7eb9bff423a882fb782bba13dcd
Дата опублікування: 15.01.2018 19:52
Опис: 1. Технічні вимоги, «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти» Додатку № 3 до тендерної документації , Замовником було встановлено таку вимогу: - наявність міжфазного заповнювача в муфтах СТп - наявність розпірної планки (зірочки) або аналогічної конструкції в муфтах СТп на напругу 6-10 кВ, для посилення ізоляції між фазними жилами має бути виготовлена з матеріалу, відмінного від матеріалу міжфазного заповнювача і при монтажу муфти не повинна змінювати своєї форми; Вважаємо зазначені положення такими, що суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначені положення Тендерної документації містять опис особливостей конструкції кабельних термоусаджувальних муфт конкретного виробника. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Разом з тим, убезпечення появи розрядів під час експлуатації товару можливо досягти іншим способом, окрім застосування описаної Замовником конструкції, а саме – шляхом застосування екранованої ізоляції. Такі способи використовують виробники кабельних муфт Сикам (Франція), Райхем (Німеччина), Селлпак(Німеччина), ЗАТ «Термофіт» (Російська Федерація), що підтверджується ____________________. Відповідно, зазначені вище виробники не використовують той спосіб убезпечення появи розрядів під час експлуатації товару, який зазначено в Технічній частині Тендерної документації Замовника. Незастосування виробниками зазначеного способу не впливає на експлуатаційні характеристики товару, не впливає на його якість та відповідність ГОСТ 13781.0-86. Відповідно до пункту 6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена документами та інформацією, передбаченими Додатком 3 цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як невідповідна вимогам тендерної документації. Таким чином, компанії, які використовують другий спосіб убезпечення появи розрядів під час експлуатації товару, втрачають можливість брати участь у закупівлі. Зокрема, Суб’єкт оскарження також застосовує другий спосіб і не має можливості взяти участь у процедурі закупівлі, водночас маючи можливість запропонувати товар, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації за кількісними та якісними показниками, що підтверджується протоколами випробувань товару та сертифікатами якості, які є документами про відповідність у розумінні статті 1 Закону України № 124-VIII від 15 січня 2015 року «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом, зокрема, недискримінації учасників. Оскаржуване положення тендерної документації унеможливлює участь постачальників на рівних умовах, внаслідок чого Замовником порушено принцип недискримінації учасників. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 74 Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC, технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні дозволити відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, в тому числі ти з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних з життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг. Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує даний суб’єкт господарювання. Складання технічних специфікацій з точки зору функціональних і експлуатаційних вимог, як правило, найкращим чином забезпечує досягнення цієї мети. Також Директива 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС 26 лютого 2014 про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC містить статтю 42 наступного змісту: «Стаття 42 Технічні специфікації 1. Технічні специфікації, як визначено в пункті 1 Додатка VII повинні бути зазначені в документах щодо закупівель. Технічна специфікація повинна містити характеристики, необхідні для виконання робіт, надання послуг або здійснення поставок. …2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель. 3. Без шкоди для обов'язкових національних технічних правил, за умови, що вони сумісні з законодавством ЄС, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один з наступних способів: (a) з точки зору вимог до продуктивності або функціональності, включаючи екологічні характеристики, за умови, що параметри є досить точними, щоб дозволити учасникам торгів визначити предмет договору і дозволити замовнику присудити контракт; (b) за допомогою посилання на технічні специфікації і, в порядку переваги, на національні стандарти у відповідності до європейських стандартів, на європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші системи технічних посилань, встановлені європейськими органами стандартизації або, за відсутністю цих документів, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проектування, розрахунку та виконання робіт і використання матеріалів; кожне посилання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»; (c) з точки зору вимог до продуктивності або функціональності, які зазначені в пункті (а), з посиланням на технічні характеристики, зазначені у пункті (b), у якості засобу припущення відповідності з такими вимогами щодо продуктивності або функціональності; (d) за допомогою посилання на технічні специфікації, зазначені у пункті (b) для певних характеристик, і за допомогою посилання на вимоги щодо продуктивності або функціональності, зазначені у пункті (а) для інших характеристик. 4. Якщо це не виправдано предметом договору, технічні специфікації не повинні посилатись на конкретного виробника, джерело, або конкретний процес, який характеризує продукти або послуги, що надаються конкретним суб’єктом господарювання, або на торгові марки, патенти, типи або конкретне джерело походження чи виробництво, в наслідок чого надається перевага або усуваються окремі підприємства або певні продукти. Такі посилання допускаються як виняток, коли досить точний і зрозумілий опис предмета контракту відповідно до абзацу 3 не представляється можливим. Такі посилання повинні супроводжуватися словами «або еквівалент». 5. Якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) абзацу 3, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, згаданими в статті 44, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями». У даному випадку, застосування екранованої ізоляції як другого способу убезпечення від появи розрядів під час експлуатації забезпечує досягнення функціональної мети, вказаної замовником, без застосування описаної ним конструкції виробу. Зважаючи на викладене вище, вимога “- наявність міжфазного заповнювача в муфтах СТп - наявність розпірної планки (зірочки) або аналогічної конструкції в муфтах СТп на напругу 6-10 кВ, для посилення ізоляції між фазними жилами має бути виготовлена з матеріалу, відмінного від матеріалу міжфазного заповнювача і при монтажу муфти не повинна змінювати своєї форми;” пункту 1 «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти» Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»,- підлягає виключенню з Тендерної документації закупівлі як дискримінаційна.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.01.2018 13:45
Відповідь надана

Кількість болтів

Номер: e78968e08cdc4805892f18c8d4afb152
Дата опублікування: 15.01.2018 19:51
Опис: 1. Технічні вимоги, «Кінцеві та з’єднувальні термоусаджувальні кабельні муфти » Додатку № 3, Замовником було встановлено таку вимогу: “- наявність в з’єднувальних муфтах кабельних гвинтових гільз з поперечною «насічкою» (для збільшення площі контакту), з 4-ма болтами зі зривними головками; - наявність в кінцевих муфтах на кабельних гвинтових наконечників з поперечною «насічкою» (для збільшення площі контакту), з 2-ма болтами зі зривними головками” Де в ГОСТ-ах регламентується кількість болтів? Чому саме 4 та 2, а не 6 та 3 чи 2 та 1? Виробник може обирати кількість болтів, їх розмір, форму, кут нахилу, матеріал самостійно, аби виконувались технічні вимоги ГОСТів. Просимо прибрати цю вимогу, як дискримінуючу.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.01.2018 13:40