• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

18Т-741_Комплекс цементувального обладнання / Cementring equipment complex

43130000-3 - Бурове обладнання (Комплекс цементувального обладнання)

Завершена

696 719 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 10 000 000.00 UAH
Період уточнення: 13.11.2018 14:46 - 03.12.2018 12:00
Відповідь надана

Дозвіл з Держпраці України

Номер: c95f2606564b49a79d93b47d682b9418
Дата опублікування: 29.11.2018 12:03
Опис: Доброго дня! Просимо надати роз*яснення щодо пункту ТД, а саме: Копію дозволу Держпраці України на застосування обладнання підвищеної небезпеки (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107); якщо Товар імпортного походження Учасник надає Гарантійний лист, що дозвільні документи Держпраці України на застосування обладнання на території України будуть надані при поставці Товару. Дозвіл з Держпраці України повинна мати організація, яка буде експлуатувати обладнання. На якій підставі цей дозвіл повинна мати організація, яка буде постачати обладнання?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.6 постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 6. Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Дата відповіді: 30.11.2018 10:16
Відповідь надана

Разъяснения по условиям оплаты.

Номер: e9dd23907565452fa9a49f9bbec87c9e
Дата опублікування: 20.11.2018 08:06
Опис: Уважаемые господа, Просим разъяснить Условия и сроки оплаты за Товар и Услуги по закупке 18Т-741: (Умови оплати*: Попередня оплата 30% загальної вартості Товару, решта 70% вартості Товару та 100% вартості Послуг сплачується Покупцем по факту поставки Товару та по факту надання Послуг після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та на підставі підписаного Сторонами акту приймання–передачі Товару або видаткової накладної та акту приймання-передачі наданих Послуг за умови надання Постачальником всіх необхідних документів для реєстрації Товару у сервісному центрі МВС України до підписання вищезазначеного акту приймання передачі Товару (якщо серед Товару є автомобільні транспортні засоби). 1. Оплата за Товар: Просим сообщить срок проведения предоплаты 30%, а также срок окончательного расчета за Товар после его поставки и подписания акта приема-передачи Товара. 2. Оплата за услуги по пуско-наладочным работам и обучению персонала: Просим сообщить срок проведения оплаты за Услуги после подписания акта приема-передачи Услуг. 3. Заполнение таблицы 6.1. Розрахунок приведеної вартості пропозицій (до стандартних умов оплати з відтермінуванням платежу 30 днів та на умовах DDP): 3.1. Просим разъяснить, требуется ли при заполнении в графе аванс указывать 30% (согласно тендерной документации и условий договора), или надо указывать 0%, т.к. нет отступлений от условий тендерной документации? 3.2. Просим разъяснить, требуется ли отдельно заполнять таблицу на Услуги, или стоимость Услуг суммировать со стоимостью Товара (как в таблице 6.1., так и в Ценовом предложении?)
Відповідь: Доброго дня! 1. Передоплата здійснюється протягом 30 днів, з дня підписання договору. 2. Оплата за послуги здійснюється на протязі 30 днів з дня підписання акту приймання-передачі послуг. 3. Аванс вказується 4. Окремої таблиці для послуг не передбачено. Ви зазначаєте загальну вартість.
Дата відповіді: 28.11.2018 09:01
Відповідь надана

Внесення змін до Технічних критеріїв кваліфікації

Номер: 542f6b4d2b8a4b29bc3f0ae3476cddee
Дата опублікування: 19.11.2018 13:08
Опис: Просимо Вас внести зміни до п. 8 Технічних критеріїв кваліфікації Додатку 1 до документації та викласти його у наступній редакції: «Наявність в Учасника та/або Постачальника (Виробника) обладнання, що є предметом закупівлі, досвіду постачання аналогічних МТР не менше 3 років при обов’язковій умові державної реєстрації Постачальника не менше 6 місяців на момент проведення аукціону, у разі застосування допорогової закупівлі, або на момент розкриття пропозицій, у разі застосування процедури редукціону.» Таке формулювання вимоги є більш логічним, оскільки Учасник, який зареєстрований 1 або 2 роки тому, не може мати досвіду виконання аналогічних договорів 3 роки. Таким чином, приймати участь можуть лише Учасники, що зареєстровані більше 3-х років та, відповідно, мають досвід постачання не менше 3-х років, а це значно зменшує кількість та обмежує потенційних Учасників даної закупівлі. Якщо таку вимогу поширити на Виробника (Постачальника), який надає Учаснику право бути дилером або компанією, уповноваженою виробником на здійснення поставок МРТ для даної закупівлі (що передбачено умовами закупівлі), це значною мірою збільшить кількість потенційних Учасників та надасть можливість Учасникам приймати участь на рівних умовах, не залежно від дати реєстрації. Фінансові можливості Учасника підтверджуються наданням АТ «Укргазвидобування» Банківської гарантії для участі у закупівлі. Досвід виробництва та постачання комплексу обладнання, що є предметом закупівлі, наявний саме у Виробника (Постачальника) товарів та позитивні відгуки від його Замовників є більш важливим критерієм при визначенні переможця.
Відповідь: Вимога щодо необхідного мінімального досвіду не може бути зменшена.
Дата відповіді: 28.11.2018 08:09