-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Контролери
Контролери
Завершена
11 924 805.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 208 695.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 208 695.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2019 10:26 - 02.03.2019 10:00
Відповідь надана
до п.24 Додатку 4
Номер:
b69c902b75ca4b0c9aa93b6e1b483ca6
Дата опублікування:
01.03.2019 09:36
Опис:
Зміни до тендерної документації.
Предметом закупівлі є дорожні контролери, які при експлуатації мають поєднуватись каналами зв’язку з ЦПК АСКДР замовника. Замовник повідомив, що на його ЦПК АСКДР встановлене програмне забезпечення «eTraffik версії 4.7.1TF» (виробник ТОВ «Росток-Елеком») та «Claud» (виробник ТОВ «Сварко Україна»). При цьому, кожне програмне забезпечення використовує окремий протокол зв’язку, за допомогою якого здійснюється з’єднання дорожнього контролера з ЦПК АСКДР.
Наведені протоколи не містяться в тендерній документації, що унеможливлює виготовлення дорожнього контролера здатного до взаємодії з програмним забезпеченням ЦПК АСКДР замовника будь-якою особою, крім ТОВ «Росток-Елеком» та ТОВ «Сварко Україна».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Фактично, відсутність протоколів у складі тендерної документації свідчать про її недостатню інформаційну наповненість .
Одночасно слід підкреслити, що відсутність у тендерній документації принциповій інформації о змісті протоколів зв’язку програмного забезпечення ЦПК АСКДР в порушення ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінацією учасників на користь виробників програмного забезпечення (ТОВ «Росток-Елеком» і ТОВ «Сварко Україна»), або осіб, обізнаних о змісті протоколів (хоча іншого джерела інформації, ніж тендерна документація законом не передбачено).
Враховуючи наведені обставини наполегливо просимо ініціювати питання внесення змін до тендерної документації в частині доповнення її додатком зі змістом протоколів зв’язку програмного забезпечення «eTraffik версії 4.7.1TF» і «Claud».
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно в п.24 Додатку 4 зазначено , що робота повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п.5.2.ДСТУ 4158-2003.
В даному пункті не міститься посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Слід зазначити, що Замовник є користувачем програмного продукту, тому питання пов’язані з особливостями та алгоритмом роботи програмних забезпечень повинні вирішуватись з його розробниками.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасниками в частині питань з адаптації та реалізації програмного забезпечення .
Наразі в Додатку 4 зазначено, що згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен передати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням.
Дата відповіді:
04.03.2019 17:24
Відповідь надана
До п.14 та п. 42 Додатку 4
Номер:
ec428fb491974f81827478e48a0396cd
Дата опублікування:
19.02.2019 15:53
Опис:
Як повязані між собою вимоги п.14 та п.42, які стосуються роботи контролера в режимі місцевого гнучкого регулювання?
Відповідь:
Доброго дня. В п.14 йдеться мова про забезпечення керування трамвайними світлофорами ( Т.5.1, Т.5.2 ) та їх відображенням в системі автопректування, тобто можливості програмування контролера за допомогою САПРу та алгоритму управління світлофорами типу Т.5.1 та Т.5.2.
В п.42 йдеться про можливість роботи контролера в локальному режимі із забезпеченням режиму гнучкого,адаптивного керування, тобто можливості роботи контролера з детекторами транспорту для забезпечення режиму МГР ( місцевого гнучкого керування ) та алгоритму його роботи в даному режимі.
Вимоги п.14 та п.42 ніяким чином між собою не пов’язані .
Дата відповіді:
20.02.2019 09:13
Відповідь надана
АСКДР
Номер:
35f6a17aa3bc46c6abd9b6c8cdb1c5b1
Дата опублікування:
15.02.2019 15:19
Опис:
Замовник у відповіді на одне з попередніх питань зазначив , що «Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна». Оскількі КП «Центр організації дорожнього руху» є користувачем програмного забезпечення, а не його розробником, а тому відповідно всі питання пов’язані з алгоритмом роботи програм повинні вирішуватись безпосередньо з вищезазначеними виробниками даного програмного продукту». Відповідь була дана не в повному обсязі, а саме не була вказана назва існуючої АСКДР. Просимо надати повну відповідь. А також дати відповідь на питання стосовно роботи цих систем: ці системи керують різними об’єктами, дублюють одна одну або забезпечують виконання різних функций. Учасник повинен забезпечити підключення до двох систем одночасно, або обрати одну з них. Якщо так, то яку саме? З якою системою потрібно забезпечити зв’язок (за п. 27 Технічних умов) та до якої системи забезпечити експорт даних (за п. 19 Технічних умов).
Відповідь:
Доброго дня! Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна».
На ЦПК АСКДР м.Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik версії 4.7.1TF розробки «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та «СВАРКО Україна» програмне забезпечення Claud.
Дані системи керують різними світлофорними об’єктами та не дублюють одна одну.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасників по підключенню до цих систем або обрання однієї з них.
Дата відповіді:
18.02.2019 11:40
Відповідь надана
до п.17 Додатку №4
Номер:
1fc712b89b5c4adc8fcac1037dfb83a7
Дата опублікування:
13.02.2019 15:34
Опис:
П.17.Забезпечення включення спеціальних фаз - не менше 8 фаз
Учасник надає детальний опис роботи контролера в режимі спецфаз з переліком необхідного додаткового обладнання для реалізації цього режиму.
Питання до п.17 Додатку 4
В вимогах не зазначено, які програми роботи контролера треба визначати як спецфази, які з них потрібно реалізувати для Замовника. Без таких даних вимога не є конструктивною.
Прошу надати опис необхідних спецфаз для адекватної реалізації програм контролера.
Відповідь:
Доброго дня! Щодо забезпечення включення спец.фаз- інформуємо, що програмування спец.фаз реалізується за допомогою САПРу ( згідно п.19 Додатку № 4) відповідно до схеми організації дорожнього руху на конкретному світлофорному об’єкті. Тобто в кожній з спец.фазі прописуються конкретні напрямки руху які повинні працювати в режимі «Зелена вулиця».
Дата відповіді:
14.02.2019 15:07
Відповідь надана
до п.24 Додатку 4
Номер:
b4b8cb2ac3814d5d8bc316868c50c3c3
Дата опублікування:
13.02.2019 14:44
Опис:
П.24 Робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003
Відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003 (функції АСКДР) Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ. Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах). Накопичення, аналіз та документування даних про стан об’єкта управління, режим функціонування АСКДР та її технічних засобів, їх несправності та дії диспетчерів.
Питання до п.24.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які виконують більшість з вищезазначених функцій під керуванням ЦПК, при цьому задіяні канали зв’язку між ними з застосуванням певного протоколу. Якщо такий протокол є невідомим для розробників дорожнього контролера, то розроблений ними контролер не матиме можливості до взаємодії з ЦПК. Без опублікованого протоколу зв’язку виконати вимогу взаємодії з ЦПК може тільки підприємство-розробник ЦПК та АСКДР, а тому дана вимога без надання протоколу може вважатися дискримінаційною.
Прошу надати назву існуючої АСКДР, ЦПК та підприємства, яке їх розробило. Також прошу навести в ДОДАТКАХ до вимог діючий протокол зв’язку між дорожнім контролером та ЦПК.
Відповідь:
Доброго дня! Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна».
Оскількі КП «Центр організації дорожнього руху» є користувачем програмного забезпечення, а не його розробником, а тому відповідно всі питання пов’язані з алгоритмом роботи програм повинні вирішуватись безпосередньо з вищезазначеними виробниками даного програмного продукту.
Дата відповіді:
14.02.2019 15:07
Відповідь надана
до п.1 вимог Додатку 4
Номер:
64148031f3ff4c06bce0d0c9ef2cedaa
Дата опублікування:
13.02.2019 13:16
Опис:
П.1 Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003
Контролери повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та при поставці паспортів якості продукції завірені підписом та печаткою учасника на кожне найменування предмету закупівлі.
Питання до п.1.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів. В цьому ДСТУ 4157 – 2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечитись при їх функціонуванні, в тому числі при роботі їх в складі АСКДР, вимоги до роботи якої викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера у вигляді сертифікату відповідності ДСТУ 4158-2003 є просто некоректним.
Прошу виключити згадку про сертифікат відповідності ДСТУ 4158-2003 в п.1 вимог.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 викладено у пункті № 24 технічного завдання на закупівлю код ДК 021-2015:349900000-3, а саме робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п.5.2 ДСТУ 4158-2003.
Враховуючи зазначене сертифікат відповідності є обов’язковим.
Дата відповіді:
14.02.2019 15:06