• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Робоча станція в комплекті для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки (PC)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 07.03.2019 14:12 - 12.03.2019 18:00
Відповідь надана

Щодо згоди про персональні дані

Номер: 12080d2f159446e99e4666067626c6ba
Дата опублікування: 09.03.2019 16:33
Опис: П. 2.2. розділу 5 ТД містить ХИБНІ ВІДОМОСТІ про те, що підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника. Таке твердження не має жодного законодавчого та нормативного підґрунтя. З норм Конституції України та Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) виходить, що правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних в України регулюється Законом України "Про захист персональних даних". Ґрунтуючись на нормах Закону України "Про захист персональних даних", у разі вимагання замовником у ТД надати представником учасника згоди стосовно персональних даних, замовник, у свою чергу, ПОВИНЕН також виконати вимоги Закону України "Про захист персональних даних" (а всі про це навіть і не знають), а саме: а) сформулювати мету обробки персональних даних (стаття 1 Закону), цю мету встановлює володілець персональних даних (замовник тендеру (торгів)); згідно зі статтею 6 Закону України "Про захист персональних даних" мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних (замовника тендеру (торгів)), та відповідати законодавству про захист персональних даних; б) визначити склад персональних даних, який має бути наданий (стаття 1 Закону); в) визначити процедуру оброблення персональних даних та спосіб зберігання (стаття 1 Закону). Відповідно до статті 1 Закону "Про захист персональних даних" персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Зазначаємо, що прізвище, ім'я та по-батькові, посада уповноваженої учасником особи на підписання тендерної пропозиції (укладення договору про закупівлю) НЕ СКЛАДАЮТЬ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ, за якими відповідно до Закону, таку особу може бути конкретно ідентифіковано. Крім того, фізична особа – підприємець, якщо вона обізнана своїми правами та хвилюється стосовно своїх ОСОБИСТИХ даних (персональних), має відмовити замовнику у наданні такої згоди через відсутність зі сторони замовника відомостей, зазначених вище, а також, ГОЛОВНЕ (!), через неможливість електронних майданчиків визначити певні файли конфіденційними (така опція реалізується ЛИШЕ для відкритих торгів з публікацією англійською мовою). А писати навскоси на сканкопії власних документів "для тендеру" тощо можуть тільки дурні. Отже, перед тим як вимагати у ТД надавати учасниками згоду на обробку персональних даних, замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ виконати зазначені вимоги Закону. Додатково: в Законі України "Про публічні закупівлі" взагалі не йдеться про захист персональних даних.
Відповідь: У зв’язку з тим, що як ви вказуєте, "в Законі України "Про публічні закупівлі" взагалі не йдеться про захист персональних даних" замовник в Тендерній документації зазначив що підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника. Тобто форма такої згоди - підписання документів пропозиції. Також учасник повинен розуміти, що подаючи свою пропозицію, його документи будуть збережені у ЦБД, доступ до них буде вільним і будь-хто зможе переглянути надані документи.
Дата відповіді: 13.03.2019 16:31
Відповідь надана

Про юридично-консультаційні послуги

Номер: 472e882090f3430eb25389b50616d73d
Дата опублікування: 09.03.2019 16:12
Опис: У п. 2.3. розділу 5 ТД зазначено, що "Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, ОПЛАТА ЯКИХ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ. Вартість послуг становить 4000,00 (чотири тисячі гривень) грн і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди". Виходячи з норм Цивільного Кодексу України, учасник – переможець є третьою стороною укладеного замовником договіру про надання юридично-консультаційних послуг. Відповідно до ст. 636 ЦК України: "1. ДОГОВОРОМ НА КОРИСТЬ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. 2. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору.". Таким чином, якщо учасник – переможець є третьою стороною зазначеного договору, чому тоді учасник – переможець має сплачувати юридично-консультаційні послуги всупереч вимог ст 636 ЦК України. Крім того, кому мають надаватись такі юридично-консультаційні послуги за зазначеним укладеним замовником договором? Це таке м'яке нав'язування юридично-консультаційних послуг переможцю торгів? Чи переможець має оплатити юридично-консультаційні послуги, надані замовнику? Цей пункт має бути виключений з ТД як такий, що не відноситься до предмету закупівель.
Відповідь: Стосовно оплати юридичних консультаційних послуг, повідомляємо наступне. Оплата юридично-консультаційних послуг є правом, яке учасник може добровільно реалізувати, а не його обов’язком, за невиконання якого він може нести відповідальність. Учасник-переможець в жодному разі не буде примусово зобов’язаний до оплати відповідних послуг, така оплата може здійснюватись лише за його згодою на добровільних засадах. Пропозиція учасника не буде відхилена у випадку неврахування в ціну пропозиції витрат на оплату консультаційних послуг та відмови від їх оплати. Предметом закупівлі, безперечно, є товари, а витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами у цьому випадку не претендують на те, щоб вважатись частиною предмета закупівлі.
Дата відповіді: 13.03.2019 16:35
Відповідь надана

Щодо окремих вимог тендерної документації

Номер: b1eea7219c0c4f4e9680cf93c77cd79d
Дата опублікування: 09.03.2019 15:51
Опис: Добрий день! 1-1) У п. 1.5. розділу 3 ТД наведений порядок засвідчення копій документів, які мають надаватись учасником у складі тендерної пропозиції. Зазначений порядок не відповідає встановленому п.п. 76, 77 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади", затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242. Так, копія документа не може бути "вірною", оскільки це не вірність, а має бути відповідність! Зокрема, п. 77 Типової інструкції встановлює: "Напис про засвідчення документа складається із слів "ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис". Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи." 1-2) У п. 1.6. розділу 3 ТД наведений порядок підготовки електронних файлів у вигляді копій документів (наприклад, копії документів, отримані учасником від інших установ), згідно з яким перед виготовленням копії документу шляхом його кольорового сканування мають бути завірені безпосередньо підписом та печаткою учасника. Оскільки учасник завірити копію документу, що отримана ним від іншої установи, не має права, тому для виконання вимоги цього пункту учасник повинен спочатку виготовити кольорову копію такої копії документу, а потім її завірити. Проте виготовлення учасником, в такому випадку, кольорової копії з копії документу, отриманої учасником від іншої установи, є надлишковим. У разі надання учасником електронних файлів оригіналів та копій документів, створених не самим учасником, то потрібно користуватись порядком, встановленим в п. 1.8. розділу 3 ТД. Якщо потрібно учасником надавати електронні файли оригіналів та копій документів, створених ним самим, то потрібно користуватись порядком, встановленими в п. 1.5., 1.7. розділу 3 ТД. Порядки та правила, які мають бути встановлені замовником в ТД повинні бути чіткими, простими та зрозумілими. 2) Пунктом 5.1. розділу 3 ТД вимагається від учасника надавати документи стосовно підтвердження їх відповідності кваліфікаційним вимогам за визначеними замовником формами документів (додаток 4 до ТД). Навіщо вимагати неможливість учасником відступити від встановлених форм, якщо ТД до формальних (несуттєвих) помилок віднесено надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим ТД, але не відповідають за своєю формою? Важливим є не форма, а зміст наданої інформації! Тому, наведені в додатку 4 форми документів мають бути РЕКОМЕНДОВАНИМИ!!! У разі недодержання учасником цих форм, обов'язково має бути надані всі відомості, що вимагаються в наведених формах. 3) Пунктом 5.1. розділу 3 ТД вимагається для підтвердження наявності в учасника аналогічного досвіду до відомостей про виконані договори додати копії таких договорів та копії видаткових накладних. Навіщо такі копії, якщо відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договори про закупівлю після їх укладення розміщаються замовниками в електронній системі закупівлі, доступ до них є ВІЛЬНИМ. Достатньо додати вимогу, що учасник для документального підтвердження наявності в нього аналогічного досвіду та виконаного договору повинен навести у власні довідці посилання на завершену закупівлю у форматі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-15-002551-a. А всю підтверджувальну інформацію замовник зможете там знайти БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ у відповідних розділах, у т.ч. стосовно ціни закупівлі та результатів її виконання, скачати та роздрукувати для власних потреб все необхідних! Крім того, вимога щодо надання позитивних відгуків є дублюванням наданню копій договорів та видаткових накладних. Визначиться, або одне, або інше. Керуйтесь ПРИНЦИПОМ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). Зауважуємо, що закупівля робочих станцій для оформлення та видачі паспортних документів здійснювалась не лише за кодом 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), але і за кодом 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя. 4) У п. 3.2. розділу 5 ТД зазначено, що "При розгляді пропозицій учасників замовник буде враховувати вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”". Інформуємо, що указ Президента України від 16.09.2015 N 549/2015 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 17.05.2017!!! Стосовно вимог ТД щодо санкцій бажано ознайомитись з листом Мінекономрозвитку України від 07.06.2017 № 3304-06/18970.
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації. Саме тому учасник зобов’язаний надано всі документи, які вимагає замовник. Щодо оформлення тендерних пропозицій, Учасники керуються чинним законодавством та вимогами тендерної документації. Таким чином, замовник вважає, що "Згідно з оригіналом" і "Копія вірна" є засвідченням достовірності копії документа його оригіналу. Тому Замовник не вважає, що напис "Копія вірна" є підставою для відхилення. Стосовно кольорових копій, Замовник зазначає, що згідно із практикою Антимонопольного комітету України, чорно-білі копії є кольоровими, оскільки на них присутні 2 кольори - чтрний і білий.
Дата відповіді: 13.03.2019 17:22
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: d83d152e946c471b8d0ecba94c386dc9
Дата опублікування: 09.03.2019 12:17
Опис: Добрий день! 1) У п. 4.3. розділу 1 ТД зазначена лише адреса постачання товару та посилання на додаток 2 до ТД, проте п. 4.3. та додаток 2 не містять відомостей про кількість (обсяг) предмету закупівлі. Тобто, кількість предмету закупівлі можна визначити лише з електронних площадок закупівель? 2) У п. 5. розділу 1 ТД стосовно недискримінації учасників міститься посилання (п. 5.2.) на ч. 1 ст. 5 Закону України "Про санкції", а також на доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 "Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015". Яким чином зазначений наказ Міністерства оборони України може регулювати закупівлю цивільного обладнання, яке не є навіть товаром подвійного призначення? А як же ж вимоги статті 5 Закону України "Про санкції"? Крім того, указ Президента України від 16.09.2015 N 549/2015 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 17.05.2017!!! Стосовно порядку формування тендерної документації – дивиться рекомендації Прозорро https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi. Стосовно вимог щодо санкцій – дивиться лист Мінекономрозвитку України від 07.06.2017 № 3304-06/18970. 3) У пп. 1.1. розділу 3 ТД вимагається надати учасником у складі пропозиції документ "Тендерна пропозиція" за встановленою формою. На цей час всі нормативні акти, які визначали форми документів "Тендерна пропозиція", СКАСОВАНІ!!! Тендерна пропозиція відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі", як це і зазначено в першому абзаці п. 1.1. розділу 3 ТД, подається в електронному вигляді (через електронні площадки закупівель), де заповнюються відповідні поля, та додаються до неї документи, що підтверджують кваліфікацію учасника, вимоги ст. 17 Закону та документи щодо технічних аспектів предмету закупівлі. Закон не передбачає можливості вимагати Замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони скановані! Після аукціону Замовник має можливість роздрукувати з електронної системи закупівель всю історію аукціону, тому потреби вимагати тендерну пропозицію як до аукціону, так і після нього зі зміненою ціною є зайвим та суперечить Закону! Стосовно цього ознайомтесь: https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi, а саме: 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Щодо наведеної у додатку 1 форми "Тендерна пропозиція": А) Якщо такий документ подається на фірмовому бланку учасника, навіщо наводити загальні відомості про учасника? Такі відомості також на вимогу замовника наводяться учасником в окремому документі згідно з формою у додатку 4 до ТД. Крім того, всі ці відомості замовник без обмежень може переглянути у відкритих реєстрах та на любій електронній площадці закупівель. Так де ж один з принципів закупівлі "максимальна економія та ефективність" (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі")? Б) Поясніть, будь ласка, у реченні "Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника за наступними цінами", хто є "МИ, уповноважені на підписання Договору"? Хіба договір за результатом аукціону зі сторони учасника підписують декілька осіб? В) Відповідно до якого законодавчого або нормативного акта "тендерна документація разом з тендерною пропозицією МАЮТЬ СИЛУ ПОПЕРЕДНЬОГО ДОГОВОРУ" між замовником та учасником? Г) Навіщо у наведеній формі "Тендерна пропозиція" п. 4 з зобов'язаннями учасником вчинити певні дії, які вже визначені відповідними нормами Закону України "Про публічні закупівлі"? Закон вже є обов'язковим для всіх сторін закупівлі, навіщо дублювати Закон? Таким чином, документ з назвою "Тендерна пропозиція" вже давно втратив актуальність та канув в літу та потребує виключення з ТД.
Відповідь: Кількість (обсяг) предмета закупівлі вказаний в оголошенні. Стосовно форми "Тендерна пропозиція", повідомляємо наступне. У пп. 1.1. розділу 3 ТД вимагається надати учасником у складі пропозиції документ "Тендерна пропозиція" за встановленою формою. Форму замовник встановив самостійно, оскільки це право замовника відповідно до ч.3 статті 22 Закону. Учасники повинні дотримуватися вказаної форми.
Дата відповіді: 13.03.2019 17:09