• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Музичні інструменти різні

Завершена

3 954 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2019 14:43 - 08.03.2019 00:00
Відповідь надана

Прохання щодо внесення змін до тендерної доккументації

Номер: adc9c231a1524fa79f6047b75e6ccc5e
Дата опублікування: 05.03.2019 16:39
Опис: Шановний замовнику! Вами оголошено дану закупівлю без визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Оголошення закупівлі без визначення окремих частин (лотів) може розглядатись як дискримінаційна умова для виробників музичних інструментів. Адже не може виробник, наприклад, саксофонів та блок-флейт бути одночасно виробником баянів та гармоній. В даному випадку приймати участь у цій закупівлі можуть лише постачальники які скуповують товар у виробників. Тому, з метою прозорого здійснення даної закупівлі та створення конкурентного середовища, а це є основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», просимо, Вас розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі, передбачивши визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Відповідь: «Ознайомившись з вищезазначеним зверненням згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 « Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» під час проведення відкритих торгів щодо закупівлі : код ДК 021:2015 – 37310000-4 — Музичні інструменти (музичні інструменти різні) відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви предмета закупівлі. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі музичних інструментів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти). На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику . Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дата відповіді: 11.03.2019 15:01