-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
2 843 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 200.00 UAH
Період уточнення:
15.01.2019 16:20 - 22.01.2019 16:17
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
01cf0b0b4d894e59a2efa59af2bceca6
Дата опублікування:
21.01.2019 20:52
Опис:
У тендерній документації Вами передбачено наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. «Кількість поставленого товару по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не меншою за кількість, яка закуповується за даними торгами».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначену вимогу можуть виконанти лише ті учасники, які в минулому відвантажили не менше ніж 650 тонн вугілля. Таким чином новостворені підприємства або ті, які ще не поставляли таку кількість вугілля не можуть прийняти участь у даних торга.. З наведеного вище вбачається безпідставне звуження коло потенціних учасників. Ст. 16 Закону не передбачено щодо кількості поставленого товару для підтвердження відповідності зазначеній вимозі. Достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не обсягу поставок. Згідно з законодавсством України тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкурентність та призводить до дискримінації учасників. Просимо привести ТД до вимог чинного законодавства в цій частині шляхом внесення змін.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника інформації стосовно кількості поставленого товару по всіх виконаних договорах.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дата відповіді:
23.01.2019 15:36
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
332247e6a8eb4cfa9ee68297da613e51
Дата опублікування:
21.01.2019 20:45
Опис:
У тендерній документації Вами встановлена дискрмінаційна вимога. А саме: наявність вагової на території Житомирської області(сертифіковані стаціонарні авто ваги). А якщо учасник користується мобільною вагою, яка може бути встановлена на будь-якій території , в тому числі на території Житомирської області? Просимо видалити дану дискримінацій вимогу і внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель.
Дата відповіді:
23.01.2019 15:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
9b6d749b34464857970d5b3d3a823c43
Дата опублікування:
21.01.2019 20:42
Опис:
В п.5. Розділу ІІІ, Вами вказана вимога щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області. Документами, що підтверджують наявність в Учасника складу (території) для зберігання вугілля є копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують склад (територію) у Житомирській області. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які на даний момент не орендують склад на території Житомирської області. У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом усуненням дискримінаційних вимог.
АМКУ неодноразово приймав рішення стосовно даної дискримінаційної вимоги та зобов’язував Замовників внести зміни у ТД (як приклад Рішення №2900-р/пк-пз від 29.03.2018р., Ідентифікатор закупівлі:UA-2018-02-23-000665-a).
Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією. Інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»- щодо наявності в Учасника складу (території) для зберігання вугілля на території Житомирської області.
Дата відповіді:
23.01.2019 15:35
Відповідь надана
Інформація для оформлення банківської гарантії
Номер:
d69d59a3eef24b108778bdab7e103c5c
Дата опублікування:
21.01.2019 20:07
Опис:
Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. У ТД відсутня інформація стосовно місцезнаходження банку (казначейства Замовника), що є необхідною для оформлення гарантії. Будь ласка, зазначте
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до п. 26 Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного
банку України 25.01.2018 № 5) - зазначення при оформленні банківської гарантії місця знаходження банку (казначейства Замовника) не вимагається. Тому, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.01.2019 12:16
Відповідь надана
щодо оплати послуг Консультанта
Номер:
5fb2a00e707f4b778c01bb9c61e2db28
Дата опублікування:
21.01.2019 20:02
Опис:
В тендерній документації Вами зазначено, що на Учасника-Переможця можуть покладатися витрати 15000,00 грн. на оплату послуг Консультанта торгів. Вважаємо, що дана вимога порушує основний принцип ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність. У зв'язку з чим просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012р., де про це зазначено в пункті «Щодо питання 2».
В тендерній документації також зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця за його згодою, у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не включаються до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів. Отже, вимоги щодо оплати вартості послуг консультанта не впливають на ціну пропозицій учасників та відповідно не призводять до зайвих витрат бюджетних коштів.
Дата відповіді:
23.01.2019 15:34
Відповідь надана
стосовно заповнення проекту договору
Номер:
d6bd7dd5516a40e2b54312e5c1210775
Дата опублікування:
21.01.2019 19:55
Опис:
Уточніть, будь ласка, чи підлягає заповненню Специфікація в проекті договору?
Відповідь:
Доброго дня. Специфікація в проекті договору має бути заповнена, адже вимагається заповнений проект договору, а Специфікація є його невід'ємною частиною.
Дата відповіді:
23.01.2019 12:05
Відповідь надана
перелік навчальних закладів
Номер:
d42ae074af8b4a85a7e62d5d920b312c
Дата опублікування:
21.01.2019 19:54
Опис:
Будь ласка, надайте перелік начальних закладів, куди буде постачатись вугілля кам'яне.
Відповідь:
Доброго дня. Надаємо перелік навчальних закладів:
1. Видиборський ліцей інформаційних технологій - 12314, с. Видибор,вул. Шкільна,1;
2. Головинська гімназія – 12325, смт.Головино,вул. Адміністративна,5;
3. Жадьківський колегіум – 12316, с.Жадьки,вул. Шкільна,1;
4. Селянщинський спортивний ліцей - 12331, с.Селянщина,вул. Творогова,44;
5. Черняхівська гімназія - 12301, смт.Черняхів вул. Слобідська,14;
6. Черняхівська ЗОШ I-III ст. – 12301, смт.Черняхів вул.І.Франка,14;
7. Андріївська ЗОШ I-III ст. - 12321, с.Андріїв вул. Леніна,1;
8. Горбулівська ЗОШ I-III ст. - 12316, с.Горбулів вул. Чапаєва,6;
9. Бежівська ЗОШ I-II ст.-12326, с.Бежів вул. Щорса,1;
10. Дівочківська ЗОШ I-II ст.- 12340, с.Дівочки,вул. Леніна,15;
11. Салівська ЗОШ I-II ст. – 12312, с.Сали, вул. Гагаріна,1;
12. Селецька ЗОШ I-II ст. – 12313, с.Селець, вул. Леніна,2;
13. Стиртівська ЗОШ ст. – 12322, с.Стирти, вул. Леніна,1.
Дата відповіді:
23.01.2019 12:03