• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Див. тендерну документацію

Завершена

2 496 912.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 969.12 UAH
Період уточнення: 20.02.2019 13:31 - 25.02.2019 15:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: ad41ebbfb29740428145cf04bb87026e
Дата опублікування: 25.02.2019 13:59
Опис: Вимога про офіс в Дніпрі та спортзал дискримінує учасників з інших регіонів! Тим паче, що стосується спортзалу - в Ліцензійних вимогах немає жодної вимоги про наявність спортзалу! Працівники можуть підтримувати свою фізичну форму таким чином, який їм зручно. Тому Ваша вимога незаконна та дискримінаційна! Просимо її виключити та внести зміни!
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) . Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо. Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпрі (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпрі. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпрі відповідно. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:08
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 7a2bdcd159ff4e9d98a88294a969cc12
Дата опублікування: 25.02.2019 13:56
Опис: Транспорт в учасника має бути власний чи може бути і орендований?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) . Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Згідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: транспортні засоби – легкові автомобілі.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:05
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c5c1fbc058514d0eb8d59fb6a1320d08
Дата опублікування: 25.02.2019 13:33
Опис: Якщо учасник має обладнаний спортзал в офісі, то він окремо не подає інформацію про спортзал? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Й вважаємо за необхідне надати наступну відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КЗ «ДНІПРОВСЬКЕ КОШМД», надалі – «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) . Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: спортивний зал зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро. Даний критерій-вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників-охоронців, й передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, тому така умова була включена нами для підтвердження того, що працівники охорони, які безпосередньо задіяні у наданні послуги мають відповідну фізичну підготовку, та мають можливість її підтримувати. Законом України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону). Ст. 16 цього Закону передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони. Згідно із Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги, п. 15 кадрових вимог передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників». Відповідно до п. 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони, відповідно до чинного законодавства України, кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві. Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність спортивного залу із обладнанням є обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони. Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого закладу не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність спортивного залу зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренування персоналу охорони учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 27.02.2019 15:06