-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
1 364 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 644.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 644.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2019 11:23 - 03.03.2019 16:37
Відповідь надана
статутний фонд
Номер:
a692c645c252459dae95857727d94c97
Дата опублікування:
26.02.2019 10:51
Опис:
Законодавством не визначається вимога про мінімальну межу статутного фонду при реєстрації юридичної особи, тому Ваша вимога про статутний фонд не менше 100 тис. є дискримінуючою для учасників, які такого фонду не мають. Якщо Ви хочете бути впевнені в тому, що учасник покриє Вам шкоду у разі невиконання послуг, тоді Ви можете прописувати відповідні санкції у проекті договору. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь:
Враховуючи наявність вимог щодо майнової відповідальності та встановлення її ліміту статутні документи учасника повинні свідчити про наявність можливості відшкодування збитків заподіяних у наслідок неналежного виконання умов договору. Тобто, у разі виникнення ризиків пов’язаних з відшкодуванням збитків замовник повинен мати можливість звернення до учасника за відшкодуванням у розмірі визначеного ліміту. Вимога забезпечення ліміту відшкодування висунута з урахуванням цінності рухомого та нерухомого майна, яке буде передано під охорону відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Дата відповіді:
05.03.2019 16:45
Відповідь надана
Офіс в Чернігові
Номер:
da61676e1e3e428f9aedc53d5dd2352e
Дата опублікування:
26.02.2019 10:49
Опис:
Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Чернігів, тому і матиме офіс на даний момент у м.Чернігові, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають офісу у м. Чернігів, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність офісу у м.Чернігів в учасників з інших регіонів на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника орендувати офіс у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність офісу у м.Чернігові як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Чернігів), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити наявність офісу у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
. Вимога замовника щодо наявності у учасника відповідної матеріально-технічної бази в тому числі офісу (чергової частини) та груп швидкого реагування у м. Чернігові (тобто у місці розташування об’єктів охорони) є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи може бути ускладнено якщо матеріально-технічна база буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів прокуратура Чернігівської області керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування матеріально-технічної бази, офісу (чергової частини у місті Чернігові) спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати документи, передбачені положеннями тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Дата відповіді:
05.03.2019 16:44