• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування

Під кількістю 1 робота слід розуміти кількість визначену технічним завданням до закупівлі.

Завершена

816 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 080.30 UAH
Період уточнення: 26.02.2019 00:02 - 01.03.2019 17:00
Відповідь надана

щодо завірення копії паспорта

Номер: 36efb1dc42f54c57b1f0643a60cc19a9
Дата опублікування: 28.02.2019 12:17
Опис: п.п.51.1.Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Для підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи. Питання: яким чином завантажити скановані з оригіналу документи, якщо їх ще й потрібно потім завірити. Завіряти на оригіналі і сканувати чи можливо мова йде про завірення копій документів, які потім будуть відповідно відскановані і завантажені Учасником? Прошу роз'яснити дане питання.
Відповідь: У відповідь на ваше звернення зазначаємо, що Учасник надає скановану копію з оригіналу паспорта, тобто мається на увазі, що вказані скан-копії мають бути зроблені виключно з оригіналу документа. Завірення документа залишається в силі.
Дата відповіді: 01.03.2019 16:13
Відповідь надана

щодо

Номер: 8a793d3994d448f3b171acd1fa3091fc
Дата опублікування: 28.02.2019 12:01
Опис: В п.п..2.1.-2.2. п. 6 "Кваліфікаційні критерії" містяться наступні вимоги: 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. абз.2.3. п.п.2.2. Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: Учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників (не менше двох) по загальному курсу з охорони праці. Прошу роз'яснити: у випадку залучення субпідрядника будуть залучатися його робітники та відповідні спеціалісти ІТР. Дані спеціалісти ІТР мають посвідчення з охорони праці. Питання: долучені посвідчення спеціалістів з охорони праці субпідрядника будуть відповідати вимогам абз.3 п.п.2.2. Тендерної документації в частині вимоги щодо надання документів з перевірки знань не менше двох спеціалістів? Також, чи потрібно в довідці про наявність інженерно-технічних працівників вказувати відповідних спеціалістів субпідрядника, які мають посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що Замовнику важливо отримати підтвердження наявності спеціалістів з охорони праці, тобто надати підтвердження того, що в підрядника є працівник, який буде виконувати зазначену функцію. Це підтверджується або наявністю у штаті, або залучення на інших засадах. Так, в довідці треба вказувати спеціалістів, що будуть залучені до цих робіт.
Дата відповіді: 01.03.2019 16:13
Відповідь надана

щодо відсутності зразка довідки

Номер: ba5d8a4db2084a508e08c3c82d8a704d
Дата опублікування: 28.02.2019 11:47
Опис: В п.п..2.2. п. 6 "Кваліфікаційні критерії" міститься вимога: Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. форми, що визначена у даному Додатку. В Додатку "в" міститься зразок довідки про досвід виконання робіт, тобто зразок неактуальної довідки. Прошу внести зміни в тендерну документацію і долучити зразок довідки про наявність робітників, яку повинен подати Учасник, або вказати інформацію про те, що довідка про наявність робітників подається в довільній формі.
Відповідь: Тендерний комітет бере до уваги Ваше звернення, найближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 01.03.2019 16:13
Відповідь надана

щодо сертифікатів

Номер: f938c67bede14298bae62c809be9fb1a
Дата опублікування: 27.02.2019 09:42
Опис: Також в тендерній документації міститься вимога надати підтвердження відповідності для: виробів для стікання води, а саме: сканована з оригіналу копія сертифікату відповідності. Технічним завданням передбачається перевлаштування водостiчних труб з землi, драбин,помостiв та перевлаштування лiйок водостiчних труб, під перевлаштуванням розуміється не демонтаж старих та монтаж нових труб і лійок(в такому випадку логічним було б вимогати якісь сертифікати), а демонтаж і монтаж існуючих труб і лійок. Прошу пояснити дану вимогу щодо надання сертифікатів на матеріали, які не будуть використовуватися згідно технічного завдання.
Відповідь: Так, насправді технічним завданням передбачено перевлаштування водостiчних труб з землi, драбин,помостiв та перевлаштування лiйок водостiчних труб, однак під час здійснення таких робіт деякі труби, з’єднання, лійки і так далі, можуть потребувати заміни, адже до цього часу вже були у використанні, саме тому Замовник просить надати вищевказані документи, що підтверджують якість матеріалів.
Дата відповіді: 01.03.2019 16:12
Відповідь надана

щодо сертифікатів

Номер: acc4fa91e346469094497d71a85cb663
Дата опублікування: 27.02.2019 09:31
Опис: Згідно Наказу Мінекономрозвитку та торгівлі України №93 від 26.01.2018р. втратив чинність Наказ Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні", тобто з набранням чинності вищезгаданим Наказом в Україні з 17.03.2018р. обов'язкова сертифікація продукції відмінена. Згідно вимог ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно абз.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. В контексті вищенаведеного прошу пояснити якими законодавчими нормами керується тендерний комітет встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів відповідності на ті чи інші матеріали, коли така обов'язкова сертифікація в межах України відмінена ще в 2018р. Також подив викликає вимога надати сертифікати відповідності на вироби покрівельні металеві, профілі сталеві листові гнуті, вироби для стікання води в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації . В технічному завданні, зокрема, улаштування покриття з листової сталі в кількості 10 кв.м., тобто на 10 кв.м. потрібно надати сертифікат відповідності?
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, відповідно до якого зазначаємо, що замовник під час проведення цієї закупівлі керується вимогами Наказу 35 ДП Зовнішторгвидав, адже Закон України «Про публічні закупівлі» у ст..2 визначає порогові показники його застосування, а саме: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оскільки, предметом закупівлі виступають роботи, то вищевказана закупівля регулюється Наказом № 35, відповідно до якого і діє Замовник. Зазначений Наказ не містить імперативних норм щодо встановлення вимог до предмета Закупівлі, проте водночас в п.6.2. встановлює принципи відповідно до яких має діяти Замовник. Оскільки вимоги тендерної документації жодним чином не порушують таких принципів, не дискримінують учасників та не суперечать законодавству Замовник не вбачає у своїх діях жодних порушень. Технічним завданням передбачені роботи з улаштування покриття, відповідно замовник вправі вимагати від підрядника документи на матеріали, що будуть використовуватись в процесі робіт.
Дата відповіді: 01.03.2019 16:11