• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі - Рогатин, км 0+000 - км 13+900, Львівської області

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі - Рогатин, км 0+000 - км 13+900, Львівської області

Торги не відбулися

194 637 776.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973 188.88 UAH
Період уточнення: 22.01.2019 17:08 - 12.02.2019 09:30
Відповідь надана

Щодо кількісних вимог обсягів виконання аналогічних робіт.

Номер: 79d5a82f84f74cf7931cf8494acede8d
Дата опублікування: 11.02.2019 19:27
Опис: Доброго дня. У документації (додаток 1, пункт 3.1. таблиця 1) Замовником встановлено, мінімальні кількісні обсяги конкретних видів робіт, досвід виконання яких має підтвердити учасник. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення. Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні відповідних видів робіт є однаковими, без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Крім цього, певні види робіт можуть в актах виконаних робіт називатись інакше, аніж зазначено у таблиці № 1 пункту 3.1. Додатку 1 (приміром: «земляні роботи», замість «відновлення кюветів автогрейдером»). З урахуванням викладеного, просимо Вас або взагалі скасувати вимогу щодо підтвердження виконання наступних робіт: «відновлення кюветів автогрейдером», «відновлення кюветів екскаватором» та «планування смуги відводу механізованим способом», або встановити можливість підтверджувати досвід виконання цих видів робіт будь-якими земляними роботами. Також просимо Вас зменшити кількісний обсяг робіт з: - «влаштування основи дорожнього одягу з ЩПС» – до 68 000 кв.м.; - «планування обочин» – до 24 000 кв.м.; - «влаштування металевого бар'єрного огородження» – до 1500 м.; - «установлення турнікетного огородження» – до 1,5 тон, - «влаштування дорожньої розмітки» –до 30 км. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи зазначене, Замовник вважає, що вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення запровадити до учасників додаткові вимоги, які б підтверджували спроможність надавати послуг/виконувати роботи із ремонту у значних обсягах
Дата відповіді: 14.02.2019 16:31