-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Завершена
1 862 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2019 15:33 - 16.02.2019 14:00
Відповідь надана
Конструктор API
Номер:
b3341e93ce9f40caa536d5dc804eb61f
Дата опублікування:
13.02.2019 12:36
Опис:
Пункт 3.9 "Можливість розширення (наявність API) – система повинна передбачати можливість
додавання зовнішніх модулів, плагінів і тп.. Технічна реалізація повинна передбачати
наявність конструктора для створення набору API." Чи можете детальніше розповісти про конструктор? Як саме ви його бачите та чи є приклади-аналоги?
Відповідь:
Ваш запит опрацьований. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Потенційний Виконавець повинен провести на власний розсуд аналітичні дослідження існуючих Framework і систем керування змістом та запропонувати рішення відповідного класу із переліком функціональних можливостей.
Дата відповіді:
15.02.2019 14:16
Відповідь надана
Інтеграція CMS
Номер:
5d2f26f7befa4e669cedcca7ae1b704f
Дата опублікування:
13.02.2019 12:28
Опис:
Пункт 3.9 ТВ "Інтеграція з зовнішніми системами – необхідно передбачити можливість сумісності
CMS зі сторонніми продуктами і рішеннями за допомогою відкритих або галузевих
стандартів. Механізми інтеграції повинні бути повністю задокументовані"
Чи можете навести приклад сторонніх продуктів, які плануються інтегруватись? Та яким чином ви бачите цю інтеграцію: тільки через API або як каталог продуктів з інтерфейсом?
Відповідь:
Доброго дня. Ваш запит опрацьований, за результатами опрцювання повідомляємо наступне.
Так, ми бачимо механізм інтеграції через API. Поясніть, що Ви мали на увазі під терміном "Продукт" - це вакансія, набір вакансій або можливо щось інше?
Інтеграція через API планується з різними сервісами, наприклад, такими як Київ ID, ІАС "Майно" таким чином, щоб сервіс був або інтегрований, або імплементований. Наприклад, в сучасних системах керування змістом є можливість завантаження певних адаптованих плагінів із одночасною можливістю їх інсталяції та імплементації в межах цієї системи.
Дата відповіді:
14.02.2019 15:42
Відповідь надана
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Номер:
e1c6e15677574bcd857e4d9b36ff0f7e
Дата опублікування:
08.02.2019 11:37
Опис:
UA-2019-02-01-003476-b
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник повинен надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовників (їх найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати, зокрема, сканований договір, що наведений в довідці.
* Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості якого передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-003476-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання у вигляді аналогічних договорів, предметом яких є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
При цьому учасники, які мають досвід виконання у вигляді аналогічних договорів, предметом яких є надання послуг зі створення програмного забезпечення, але функціональні можливості якого не передбачають ідентифікації користувачів за допомогою електронного цифрового підпису, не зможуть задовольнити дану вимогу, навіть якщо такі учасники готові у майбутньому до створення програмного забезпечення з такими функціональними можливостями.
Крім цього, зауважимо, що технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) за процедурою закупівлі згідно з оголошенням UA-2019-02-01-003476-b не передбачають функції ідентифікації користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-003476-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! Ваш запит був опрацьований, за результатами повідомляємо наступне. Будь-який учасник електронних торгів може взяти участь в електронних закупівлях. Зазначаємо, що при розгляді тендерних пропозицій перевага буде надана учаснику, який надасть довідку про досвід виконання аналогічних договорів, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувача через електронний цифровий підпис.
В технічних вимогах, що є додатком 4 до тендерної документації у розділі 4.5. Особистий кабінет роботодавця зазначається можливість методу авторизації для роботодавця через КИЇВ ID, який передбачає функціональну можливість використання електронного цифрового підпису з метою ідентифікації.
Дата відповіді:
08.02.2019 14:59
Відповідь надана
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Номер:
899e346edca94ce7a5a6d258d18bbefe
Дата опублікування:
08.02.2019 11:15
Опис:
Запитання до замовника
Відповідно допункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник – юридична особа, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, на підтвердження права особи, яка вчинятиме правочин (підписуватиме договір) на вчинення (здійснення) таких дій, повинен додатково подати довідку в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі.
За неможливості подати вище вказані документи, Учасник надає:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попередньогокварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попередньогокварталу.
У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни.
Поясніть, будь ласка, якщо учасник надає довідку в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі, то чи повинен він також додатково у разі перевищення вартістю закупівлі 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни?
Чи ця вимога «У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни» встановлена для всіх учасників, чи тільки тих, які не подаютьрішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі з довідкою в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником?
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») та просимо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також внести відповідні зміни до тендерної документації у зв’язку з тим, що в ній зазначена вимога не чітко визначена. Завчасно дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! У разі надання довідки в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі – подавати додаткові документи не потрібно.
Вимога, що «У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситись зміни» стосується тільки тих учасників, які не подають рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі з довідкою в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником.
Дата відповіді:
12.02.2019 16:53
Відповідь надана
Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних
Номер:
da04d3aba01d4ae99f9fd01e20b00043
Дата опублікування:
07.02.2019 14:25
Опис:
У вимогах тендерної документації вказано у додатку 2, пункті 3 написано "Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*", при цьому в якості аналогічних зазначені договори "* Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості якого передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.".
Проте на сайті https://id.kyivcity.gov.ua для прикладу: авторизація відбувається за допомогою логіну та паролю. На нашу думку саме таким чином буде відбуватись авторизація на новоствореному порталі.
Чи можливо вказати договір із реалізацією авторизації за допомогою логіну та паролю в якості досвіду виконання аналогічних договорів"?
Відповідь:
Доброго дня! Ваш запит був опрацьований, за результатами повідомляємо наступне. Так, Ви можете надати копію договору із реалізації можливості проходження процедури реєстрації, автентифікації, авторизації (наприклад, через введення пари логін/пароль при реєстрації) в якості досвіду аналогічних або подібних договорів. Зазначаємо, що при розгляді тендерних пропозицій перевага буде надана учаснику, який надасть довідку про досвід виконання аналогічних договорів, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувачів через електронний цифровий підпис.
Дата відповіді:
08.02.2019 14:56
Відповідь надана
Framework
Номер:
8fa41177b0524b2abddcdb91e9dc1a07
Дата опублікування:
04.02.2019 15:52
Опис:
Здравствуйте! Почему нужен Framework для разработки? Можно ли будет использовать Drupal или Symphony? Drupal будет дешевле и роли там есть в коробке.
Відповідь:
Доброго дня. Виконавець може запропонувати рішення на власний розсуд. Framework запропонований як бажаний концептуальний підхід з точки зору архітектурно-технологічної побудови майбутнього рішення та умов його подальшого супроводу і можливого розвитку. В технічних вимогах запропоновано використання зазначених технологій або їх аналогів (Backend (PHP 7.2+, Yii2 Framework/Laravel, Node.js або аналоги).
Дата відповіді:
06.02.2019 15:19
Відповідь надана
Документація для участі в тендері
Номер:
2701ff83dbbe477aa36fe5b9bdabf00a
Дата опублікування:
04.02.2019 14:28
Опис:
Доброго дня!
Є декілька питань щодо участі в тендері "Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення", а саме:
1) Довідки відповідно до додатку 2 та додатку 3 необхідно подати до 18.02.2019 до 14:00 год чи після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір протягом 5 днів?
2) Надішліть, будь ласка, календарний план в форматі *.doc
3) Чи можна надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, дати укладання і строку дії договору БЕЗ надання договорів, що наведені в довідці, та актів надання послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін? Оскільки Brander зі своїми клієнтами підписує договір про нерозголошення конфіденційної інформації.
4) Чи можна подати листи-відгуки більшої давнини, аніж місячна? У клієнтів Brander складна ієрархія в їх компаніях і через це ми не встигнемо отримати листи-відгуки впродовж двох тижнів.
5) Надайте, будь ласка, документацію API.
6) На якому етапі потрібно надати угоду про технічну підтримку, включаючи SLA і умови по оновленню CMS?
Чекаю на відповідь сьогодні-завтра.
Відповідь:
Доброго дня.
По запитанню 1: Довідки, що необхідні до надання згідно вимогам додатків 2, 3 тендерної документації надаються в складі тендерної пропозиції в період до кінця подачі тендерних пропозицій, тобто до 18-02-2019, 14:00
По проханню 2: Вся документація Замовника викладається в системі електронних торгів у вигляді, зручному для всіх учасників торгів, тобто в PDF-форматі.
По запитаннях 3, 4: Підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору залишаються не змінними та є одинаковими для всіх учасників. Виключення щодо не надання тих чи інших підтверджуючих документів не допускаються. По запитаню 5:Відповідно до технічних вимог СMS повинна включати в себе розроблений модуль для створення набору API. По запитанню 6: Розробка регламенту технічного супроводу планується на останньому етапі виконання календарного плану.
Дата відповіді:
06.02.2019 15:12
Відповідь надана
Календарный план
Номер:
8f565303ca7d41cca3a339ea3492e03a
Дата опублікування:
04.02.2019 13:18
Опис:
В календарном плане срок на разработку и тестирование 25 рабочих дней. Это крайне мало, просьба пересмотреть + общее кол-во календарных дней примерно 6 месяцев, а срок разработки 10. На что уйдут остальные 2-3 месяца?
Відповідь:
У календарному плані, що є додатком до договору зазначено, що Учасник конкурсних торгів може надавати власний варіант календарного плану, а саме – зменшення/збільшення строків/термінів надання послуг за кожним етапом, що зазначено у Календарному плані (на поточний рік).
Дата відповіді:
06.02.2019 15:17
Відповідь надана
Версия браузеров
Номер:
2ad9af380d42440fbf04ea68fc6f1b6a
Дата опублікування:
04.02.2019 13:15
Опис:
Просьба уточнить какая минимальная версия браузеров должна поддерживаться. В частности Internet Explorer
Відповідь:
Система повинна бути оптимізована та налаштована під такі веб-браузери: Firefox 61+, IE 11+, Edge 41+, Chrome 62+, Opera 40+, Chrome Android 67+, Safari Iphone/Ipad 9+, Safari macOS 9+.
Дата відповіді:
06.02.2019 15:16
Відповідь надана
Админ часть CMS
Номер:
e32b4e4251964e7a85fc3281b13135af
Дата опублікування:
04.02.2019 13:14
Опис:
В техническом задании описано, что админ часть необходимо реализовать как CMS. Каким образом будет идти интеграция со сторонними продуктами? Эти плагины будет отдельно разрабатываться разработчиками или они уже реализованы? Если да, то какие?
Відповідь:
Інтеграція повинна бути реалізована за допомогою API. Для більш розгорнутої відповіді прохання надати інформацію розробку яких плагінів Ви маєте на увазі?
Дата відповіді:
06.02.2019 15:14