-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канати
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Завершена
247 196.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 247.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 247.20 UAH
Період уточнення:
12.02.2019 11:05 - 18.02.2019 12:00
Відповідь надана
Стосовно умов договору
Номер:
c181b94298ec4c51b30f9a74636261e2
Дата опублікування:
14.02.2019 16:08
Опис:
ЛИСТ УЗГОДЖЕННЯ
Основних умов до тендерної документації по
філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Заявник тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР»
Із зауваженнями:
В редакції ПОКУПЦЯ В редакції ПРОДАВЦЯ
2.3. ПРОДАВЕЦЬ гарантує доброякісність Товару, що передається, протягом гарантійного строку на Товар, крім випадків псування через недотримання умов збереження та експлуатації.
2.3. ПРОДАВЕЦЬ гарантує доброякісність Товару, що передається, крім випадків псування через недотримання умов збереження та експлуатації. Гарантійний термін на Продукцію встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) ПРОДАВЦЯ.
4.1. Оплата за замовлений Товар здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 30 банківських днів з дати поставки, але не раніше реєстрації податкової накладної. 4.1. Оплата за замовлений Товар здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 30 банківських днів з дати поставки.
5.1. Товар поставляється ПОКУПЦЮ партіями протягом 5 робочих днів з моменту подання ПОКУПЦЕМ заявки ПРОДАВЦЮ. 5.1. Товар поставляється ПОКУПЦЮ партіями протягом 5 робочих днів з дати узгодження ПРОДАВЦЕМ заявки ПОКУПЦЯ.
5.6. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється відповідно до пунктів 1-11, 13-18, 24-33, 35-42 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю N П-6 та пунктів 1-7, 9-11, 13, 15-19, 26-31, абз.2-3 п.32 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю N П-7.
5.6. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється відповідно до пунктів 1-11, 13-18, 24-33, 35-42 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю N П-6 та пунктів 1-7, 9-11, 13, 15-19, 26-31, абз.2-3 п.32 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю N П-7 з урахуванням особливостей, передбачених цим договором.
6.4.3. повернути рахунок ПРОДАВЦЮ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів Пункт 6.4.3. виключити
7.2. В разі постачання товарів неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується власними силами і засобами замінити неякісну продукцію протягом 10 робочих днів з моменту підписання Акту, передбаченого п.2.4., та сплатити штраф у розмірі 20% від вартості неякісного товару.
7.2. В разі постачання товарів неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується власними силами і засобами замінити неякісну продукцію протягом 10 робочих днів з моменту підписання Акту, передбаченого п.2.4.. У випадку порушення ПРОДАВЦЕМ строку заміни неякісного товару, передбаченого цим пунктом, він зобов’язується сплатити штраф у розмірі 20% від вартості несвоєчасно заміненого товару.
7.3. В разі порушення термінів поставки товару ПРОДАВЕЦЬ сплачує пеню у розмірі 0,5 % від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості.
7.3. В разі порушення термінів поставки товару ПРОДАВЕЦЬ сплачує пеню у розмірі 0,5 % від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості.
7.4. За порушення строків оплати товару ПОКУПЕЦЬ сплачує пеню в розмірі 0,5 % від несплаченої суми за кожен день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, що діяла на період, за який нараховується пеня, від несплаченої суми за кожен день прострочення.
7.4. За порушення строків оплати товару ПОКУПЕЦЬ сплачує пеню в розмірі 0,5 % від несплаченої суми за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, що діяла на період, за який нараховується пеня, від несплаченої суми за кожен день прострочення. За прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості.
8.3.Під обставинами непереборної сили в даному Договорі слід розуміти будь – які обставини зовнішнього щодо Сторін характеру, що виникли без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна було передбачити, ні уникнути, включаючи стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха техногенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин, обладнання тощо), обставин суспільного життя (воєнні дії, громадські хвилювання, епідемії, страйки, бойкоти тощо), а також видання актів органів державної влади, управління, зокрема Міністерства інфраструктури України та Акціонерного товариства «Українська залізниця», чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні заходи названих органів, які унеможливлюють виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором або перешкоджають такому виконанню тощо.
8.3.Під обставинами непереборної сили в даному Договорі слід розуміти будь – які обставини зовнішнього щодо Сторін характеру, що виникли без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна було передбачити, ні уникнути, включаючи стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки тощо), лиха техногенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин, обладнання тощо), обставин суспільного життя (воєнні дії, громадські хвилювання, епідемії, страйки, бойкоти тощо), а також видання актів органів державної влади, управління, зокрема Міністерства інфраструктури України, чи місцевого самоврядування, інші законні або незаконні заборонні заходи названих органів, які унеможливлюють виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором або перешкоджають такому виконанню тощо.
11.9. Для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі – ЄРПН) Сторони цього Договору мають комплект електронного цифрового підпису та можливість здійснювати електронний документообіг.
Сторони підтверджують, що вони складають та своєчасно реєструють податкові накладні та розрахунки корегування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідності з нормами податкового законодавства України.
Податкові накладні та розрахунки коригувань до них надаються контрагенту в електронному вигляді шляхом реєстрації в ЄРПН або посиланням через засоби електронного зв’язку.
У випадку, якщо одна із Сторін склала податкові накладні або розрахунки коригувань до них з порушенням норм чинного законодавства України, а також у разі відсутності їх реєстрації в ЄРПН, що тягне за собою втрату права іншої Сторони на збільшення податкового кредиту чи зменшення податкових зобов’язань, сплачених (нарахованих) у зв’язку з виконанням цього договору, винна Сторона зобов’язується компенсувати іншій Стороні завдані цим збитки. 11.9. Для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі – ЄРПН) Сторони цього Договору мають комплект електронного цифрового підпису та можливість здійснювати електронний документообіг.
Сторони підтверджують, що вони складають та своєчасно реєструють податкові накладні та розрахунки корегування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідності з нормами податкового законодавства України.
Податкові накладні та розрахунки коригувань до них надаються контрагенту в електронному вигляді шляхом реєстрації в ЄРПН або посиланням через засоби електронного зв’язку.
Відповідь:
Умови тендерної документації затверджені тендерним комітетом положень Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначеним законом не передбачено можливості узгодження умов тендерної документації між замовником та учасником процедури закупівель.
Дата відповіді:
15.02.2019 09:48
Відповідь надана
Стосовно умов оплати
Номер:
85794224a4714cf88eba64a803ff4729
Дата опублікування:
14.02.2019 16:06
Опис:
Просимо розглянути можливість оплати за канати шляхом 100% передоплати.
Відповідь:
Умови тендерної документації затверджені тендерним комітетом положень Закону України «Про публічні закупівлі». Підстав для внесення запропонованих змін не виявлено.
Дата відповіді:
15.02.2019 08:46