-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої, принтери
Завершена
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2019 19:54 - 17.02.2019 09:00
Відповідь надана
Щодо п.4.3 Проекту Договору
Номер:
a810e0fd6c734fd98dc869b17293cda0
Дата опублікування:
15.02.2019 16:10
Опис:
Шановний Замовник. У Проекті Договору є п.4.3. "Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. " Що Ви розумієте під монтажем та введенням в експлуатацію та навчанням персоналу- опишіть, будь ласка, детально, який зміст Ви вкладаєте у цю вимогу. Також, що Ви розумієте під страхуванням товару? (це також складова ціни, яка вказана у вас в Договорі).
Відповідь:
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що під монтажем та введенням в експлуатацію та навчанням персоналу розуміється збір системних блоків, запуск їх та перевірка всіх комплектуючих у зібраному вигляді системних блоків. Навчання персоналу- проведення інструктажу по техніці безпеки при роботі з ПК та порядок ввімкнення та вимкнення ПК. Щодо страхування - договір купівлі-продажу передбачає обов'язок здійснити страхування товару, наприклад, на випадок його втрати чи пошкодження,це зумовлено транспортуванням товару від продавця до покупця або в зазначене ним місце.
Дата відповіді:
18.02.2019 14:32
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
9a6c1a2d44624b8985c16de7b9f88f77
Дата опублікування:
13.02.2019 11:29
Опис:
Шановний Замовник!
В тендерній документації вказано:
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
6.3. Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами щодо виконання гарантійного обслуговування із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону сервісного центру. Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист.
Скажіть будь-ласка,що ви маете на увазі під "Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку" - це час реагування на гарантійний випадок чи час ремонту товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет надає відповідь, щодо Вашого запитання. Надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку - це час реагування на гарантійний випадок.
Дата відповіді:
15.02.2019 16:45