• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область

Торги відмінено

290 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450 000.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2018 14:20 - 17.12.2018 10:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 91189f5b00944975a535e9c3da686bb2
Дата опублікування: 30.11.2018 09:40
Опис: Доброго дня! Просимо Вас уточнити кількість поперечних швів у цементобетонному покритті.
Відповідь: Поперечні шви стискання нарізають через 4,0 м, шви розширення – через 9 плит.
Дата відповіді: 02.12.2018 19:25
Відповідь надана

Стосується досвіду аналогічного договору

Номер: 9085b685269b4a9a900704a4a5b64cf9
Дата опублікування: 20.11.2018 09:57
Опис: Вимоги замовника в тендерній документації щодо досвіду виконання лише окремих видів робіт, як то «виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних дорогах загального користування, та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах» направлені на обмеження конкуренції серед будівельників з досвідом роботи в дорожній та (або) мостобудівельній галузі. Це – дискримінація учасників торгів (частина 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо відкоригувати тендерну документацію стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідь: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника визначені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме: замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведено у Додатку 2 Тендерної документації замовника. Згідно пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації замовника Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) такими інформацією та документами, як: Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 «Наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) /При цьому кількість договорів Замовником не обмежується і визначається за бажанням Учасника, але не менш як один/ та Інформацією про діючу ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками. Відповідно до листа-роз’яснення уповноваженого органу – Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» в частині встановлення кваліфікаційних критерії та вимог в тендерній документації замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, роз’яснює уповноважений орган – Мінекономрозвитку України в наведеному листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міекономрозвитку від 17.03.2016 №454. Згідно розділу ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» зазначеного Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Педметом закупівлі оголошеного замовником тендеру є об’єкт будівництва «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 - км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область» з кодом закупівлі за показниками другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника - код 45233000-9 за ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг». Закупівля передбачає нове будівництво ділянки автомобільної дороги під час її реконструкції за параметрами І-б технічної категорії на ділянці км 113+000 – км 114+000 автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка протяжістю 1,000 км. Тип покриття зазначено у спеціфікації технічного завдання, а саме: верхній шар покриття – монолітний цементобетон Вbtb 4,4; В35; F200 товщиною - 0,26 м на основі з бетону низької міцності (пісного бетону) класу В7,5; F100 товщиною – 0,18 м та суміші грунтової, обробленої цементом (цементогрунту) М-40 товщиною - 0,30 м. Згідно специфіки завдання за предметом закупівлі Замовником визначено, що Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкц ії та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних дорогах загального користування, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів, які здійснювались (виконувалися) Учасником протягом останніх 5 (п’яти) років. При цьому загальний обсяг основних видів робіт по будівництву цементобетонних покриттів за 1(один) календарний рік по аналогічному (-им) договору (-ам), зазначеному (-им) в таблиці №3, має бути порівнянним з обсягами технічного завдання цієї тендерної документації та відображається Учасником у таблиці №4, де має бути відображено фізичні обсяги у квадратних метрах (м2) влаштування жорстких основ та шарів покриття із цементобетонну бетоноукладальним (и) комплексом (и) при товщині шару покриття не менше 0,24 м. Відповідно до пункту 8.3.4 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» товщина бетонного покриття визначається розрахунками, але має бути та призначається не меншою ніж мінімальна товщина відповідно до таблиці Ж.2 Додатку Ж, в якому мінімально допустима товщина цементобетону має призначатися не менше 24 см, а на дорогах І-ІІ категорій – 26 см. Замовником для підтвердження відповідності аналогічних договорів прийнято нижню межу товщини покриття на автомобільних дорогах, зазначену у таблиці Ж.2 Додатку Ж ДБН В.2.3-4:2015, незважаючи на розрахункову вимогу товщини покриття за спеціфікацією проекту в 26 см, що є підтвердженням дотримання замовником при складанні Тендерної документації вимог статті 3 Закону щодо принципу недискримінації учасників та пункту 4 статті 22 Закону щодо виключення зі складу Тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до статті 23 Закону Учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Враховуючи вищевикладене, норми Закону та суть принципу недискримінації учасників, яка з правової точки зору полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, і. при цьому замовник не вдавався до непередбачених Законом дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі, вимога Учасника відкоригувати Тендерну документацію стосовно досвіду виконання аналогічних договорів, викладена в його запитані, є необґрунтованою та залишається без задоволення. Протокол розгляду вимоги № 66-02-18 від 23.11.2018 р.
Дата відповіді: 23.11.2018 09:13