-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя. 2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 20000,00 грн з ПДВ. 2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення. 2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1122 од. 2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання. 2.5. Місце поставки товарів : м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Торги не відбулися
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період уточнення:
11.03.2019 09:04 - 12.03.2019 12:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
aba8b1b5b8f341bfb9260e9cb8178ad0
Дата опублікування:
12.03.2019 10:03
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Добрий день ! На жаль Ви як Учасник не уважно прочитали оголошення про закупівлю. Оскільки Замовник є платником ПДВ і має сплатити податок в установленому порядку то пропозицій ми будем розглядати відповідно до п.6 оголошення.
Дата відповіді:
12.03.2019 10:47