-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання паркувального майданчика "Р11"
Детальний опис наведено в Тендерній документаціїї (додається)
Завершена
3 286 450.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 430.00 UAH
Період уточнення:
31.01.2019 16:13 - 09.02.2019 14:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників, завчасне надання переваги одному з потенційних учасників
Номер:
c78840be16af43d99eb78f18f5ff1054
Дата опублікування:
08.02.2019 18:53
Опис:
Частиною третьою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією передбачено, що учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції “Лист- підтвердження (від компанії Skidata) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання)*** про сумісність запропонованого обладнання із програмним забезпеченням ParkingLogic v11 ”.
Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту. У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та технічних характеристиках на виробників, торговельну марку Skidata та сумісність запропонованого обладнання із програмним забезпеченням ParkingLogic v11 лишає еквівалент можливості пройти кваліфікацію,тому що з програмним забезпеченням ParkingLogic сумісно тільки обладнання Skidata.
Вважаємо, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки такий лист можуть надати лише офіційні дистриб’ютори виробника товару Skidata та/або юридичні особи, які на момент проведення процедури закупівлі безпосередньо співпрацюють з виробником товару Skidata (наявні діючі контракти з виробником товару). Дана вимога Замовника обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, які не є офіційними дилерами виробника товару Skidata та/або у яких на момент проведення процедури закупівлі відсутні діючі контракти з виробником товару Skidata, проте в яких наявний даний еквівалентний товар на складі та/або які мають можливість та/або планують його придбати у майбутньому як в безпосереднього виробника еквівалентного товару, так і в посередників. Дивиться лист-підтвердження від компанії Skidata, наведений у публічних документах ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ» на закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-25-000476-b в системі ProZorro., який свідчить про те, що ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ» єдиний її дистриб’ютор та який був прийнятий тендерним комітетом, та ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ» був визнаний переможцем.
Пунктом 1 ст. 23 Закону встановлено, що фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою, зокрема, щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З огляду на вище викладене, вимагаємо:
1) усунути порушення, що виникли під час проведення процедури закупівлі, а саме дискримінаційні умови, наявні в тендерній документації, які полягають у вимозі щодо надання учасником “Лист- підтвердження (від компанії Skidata) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання)***про сумісність запропонованого обладнання із програмним забезпеченням ParkingLogic v11 ” - шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію.
2) в розділі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Телекомунікаційні кабелі та обладнання (Обладнання паркувального майданчика «Р11») у таблиці № пп 7. АРМ касира-оператора у вимогах до складових частин прибрати
Функціональну і програмну сумісність із зчитувачем-кодером талонів Skidata CO Basic BU part №946100000С .
Функціональна і програмна сумісність із зчитувачем-кодером талонів зі штрих-кодом Skidata CO Basic BU part №946100000С (надається замовником)- дана вимога є дискримінаційною, так як сумісність може існувати тільки у разі обладнання Skidata, Обладнання використовує шифрування згідно алгоритмів Skidata.
3) Крім того, технічна специфікація складена так, що задовільнити її може тільки обладнання одного виробника: Skidata Ag. Специфікація не описує загальні потрібні характеристики, що давало б можливість для еквівалентів, а переписана з технічної документації Skidata Ag, чим обмежує конкуренцію, та протирічить п.1.Особливі вимоги до предмету закупівлі: щодо еквіваленту.
Зважаючи на листа-підтвердження від Skidata Ag ТОВ «ПЕРИПРОТЕКТ» - єдиний дистрибютор в Україні, що унеможливлює конкуренцію (див. публічні документи на закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-25-000476-b в системі ProZorro, а саме «Сертифікат дістрибютора Skidata» та «Переклад сертифіката дістрибютора Skidata»)
Доводимо до Вашого відома, що світовий досвід використання паркувальних систем у аеропортах світу говорить про успішний досвід використання різного обладнання на різних майданчиках у рамках одного підприємства, стикування яких відбувається на рівні інтерфейсів програм керування.
Данні умови не відповідають умовам проведення відкритих торгів. Вимагаємо усунути вищенаведені недоліки у документації та задовольнити вищевикладені вимоги для запобігання подальших скарг в тому числі і до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
ДП МА «Бориспіль» планує придбати обладнання та устаткування для паркувального майданчика Р11 і використати, в тому числі, придбаний раніше та наявний на складі ДП МА «Бориспіль» зчитувач-кодер талонів зі штрих-кодом Skidata CO Basic BU для АРМу касира-оператора (про що зазначено у пункті 7 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та забезпечити можливість інтеграції обладнання в загальну систему управління паркінгами аеропорту на базі програмного забезпечення Skidata Parking.Logic v.11.
Слід зазначити, що відповідно до зазначених вище умов закупівлі учасник може запропонувати аналогічне обладнання, однак необхідно поставити обладнання апаратно і програмно сумісне із наявним в ДП МА «Бориспіль».
ДП МА «Бориспіль» при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг дотримується усіх вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі і принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
12.02.2019 15:04