• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство»

ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».

Завершена

765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 650.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2019 16:20 - 25.01.2019 11:00
Без відповіді

Щодо використання підприємством України несертифікованого програмного забезпечення, розробником якого є компанія, що знаходиться під санкціями виробництва Російської Федерації

Номер: cd7ece2c23c940b2bdce07d9c014961b
Дата опублікування: 25.01.2019 10:41
Опис: Доброго дня! За результатами аналізу оголошеної процедури закупівлі : «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство»», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-22-003224-b, нами встановлено, що Документація для проведення допорогової закупівлі ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами та умови проекту договору, встановленні Замовником, порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а проведення закупівлі послуг за предметом: «ДК 021:2015: 48150000-4 «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство», а саме існуючої конфігурації 1С:Бухгалтерія, модуля «Нарахування», модуля «Зарплата та кадри» та модуля «Облік енергоресурсів», модуля «Складський облік» та модуля «Трансформація звітності за МСФЗ» для КПТМ «Криворіжтепломережа»», а також використання Замовником програмного забезпечення 1С, є прямим порушенням чинного законодавства України, що випливає з наступного. Згідно проведеного аналізу наданої вами документації, встановлено, що метою проведення даної закупівлі є впровадження, доопрацювання та супроводження облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство»», тобто Замовником одразу встановлено обмежуючі вимоги, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно розробнику даного ПЗ або іншим особам, які так чи інакше пов’язані із ним (особи, які діють на підставі ліцензійних договорів, ліцензій тощо). Обмежуючими вимогами є пункти тендерній документації та Договору, які можуть бути виконі лише розробником ПЗ «1С: Підприємство» або пов’язаними із ним особами, а також будь які згадування ПЗ, які за змістом стосуються виключно «1 С:Підприємство», зокрема: - П. 2.1. Документації: «Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 48150000-4 «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство», а саме існуючої конфігурації 1С:Бухгалтерія, модуля «Нарахування», модуля «Зарплата та кадри» та модуля «Облік енергоресурсів», модуля «Складський облік» та модуля «Трансформація звітності за МСФЗ» для КПТМ «Криворіжтепломережа»». - Додаток 1 до Документації: «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство», а саме існуючої конфігурації 1С:Бухгалтерія…» - Додаток 1 до Документації: «усунення несправностей (збоїв) та недоліків програмного забезпечення на платформі 1С»; - Додаток 3 до Докуметації: «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство», а саме існуючої конфігурації 1С:Бухгалтерія …»; - Додаток №4 до Документації: «Договір про надання послуг з впровадження, доопрацювання та супроводу облікового програмного забезпечення «1С:Підприємство»»; - Додаток 4 до Документації (п. 1.1. Договору): «Замовник доручає, а Виконавець переймає на себе зобов'язання надавати послуги з впровадження, доопрацювання та супроводу облікового програмного забезпечення «1С:Підприємство», а саме конфігурації 1С:Бухгалтерія, модуля «Зарплата і кадри», модуля «Облік енергоресурсів», модуля «Нарахування», модуля «Складський облік» та модуля «Трансформація звітності за МСФЗ» (далі Продукт), а також демонстрацію співробітникам Замовника правильної технології роботи з Продуктом»; - Додаток 4 до Документації (п. 3.3. Договору): «усунення несправностей (збоїв) та недоліків програмного забезпечення на платформі 1С»; Таким чином, встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне ПЗ (в даному випадку 1С), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе: - добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому. - максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів. - відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою; - зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання. Додатково доводимо до Вашого відома, що, згідно офіційної інформації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України: http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?art_id=39206&cat_id=44795, інформація, яка є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Для створення комплексної системи захисту інформації, яка є власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством. Порядок проведення державної експертизи комплексних систем захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах і засобів технічного захисту інформації встановлюється Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України. Так от, доводимо до Вашого відома, що розроблений російською компанією «1С» програмний продукт «1С:Підприємство» немає діючого сертифіката відповідності або позитивного експертного висновку, який отриманий за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Згідно «Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом», який сформовано відповідно до п. 17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27 вересня 1999 р. № 1229, дія єдиного експертного висновку «1С:Підприємство 8.3» - ЗУПИНЕНА! (http://195.78.68.84/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795). У світлі вищезазначеного радимо Вам ознайомитись із наступними нормативними документами: 1. Положення про технічний захист інформації в Україні, який затверджений Указом президента України від 27.09.1999 №1229; 2. Рішення Ради національної і оборони України «Про Стратегію національної безпеки України» від 06.05.2015 року, затвердженого Указом Президента України від 26.05.2015 року №287/2015. 3. ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII, 4. абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, 5. Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», 6. Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», 7. Указу Президента України № 57/2018 від 06.03.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», 8. Указу Президента України № 126/2018 від 14.05.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», 9. Указу Президента України № 176/2018 від 21.06.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». Зважаючи на вищезазначене, а також з метою дотримання норм чинного законодавства України, вимагаємо негайно скасувати закупівлю послуг за предметом закупівлі: «Послуги по впровадженню, доопрацюванню та супроводженню облікового програмного забезпечення «1С: Підприємство»», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-22-003224-b, а також надати відповідь на наступні питання: 1. Чи має програмне забезпечення «1С:Підприємство», обов’язковий діючий сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок, який отриманий за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації? 2. У випадку відсутності у програмного забезпечення «1С:Підприємство» обов’язкового діючого сертифіката відповідності або позитивного експертного висновку, отриманого за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації, просимо обґрунтувати підстави для проведення за бюджетні кошти вищезгаданої закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-22-003224-b). 3. Просимо також надати обґрунтування щодо використання підприємством України несертифікованого програмного забезпечення, розробником якого є компанія, що знаходиться під санкціями?