• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі різні

Під кількістю 12 штук слід розуміти 12 найменувань згідно технічних вимог

Торги відмінено

199 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
Період уточнення: 22.02.2019 16:16 - 27.02.2019 18:00
Відповідь надана

Щодо не дискримінації учасників?

Номер: 7792ffc8dbc84d58afe4a7956b23de7e
Дата опублікування: 27.02.2019 15:25
Опис: Добридень! То, чи буде замовником, відповідно до вимог ч. 4 ст. 22 Закону, з документації на закупівлю меблів, вилучено вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників? Заздалегідь дякуємо з відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Вимога про надання учасником у складі пропозиції листів авторизації від виробника чи представника товаровиробника жодним чином не перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та не звужує тим самим коло потенційних учасників. Виробники меблів зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Окрім цього, дана закупівлі регулюється не Законом України "Про публічні закупівлі", а Наказом ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”
Дата відповіді: 27.02.2019 16:44
Відповідь надана

Про вилучення дискримінаційних умов з документації!

Номер: bd467e4a707d4ad9862b6fc18c054f60
Дата опублікування: 26.02.2019 16:18
Опис: Умовами п. 3 розділу 6 документації на закупівлю: “39150000-8 Меблі та приспособи різні (CPV) (меблі різні)” визначено, що у разі, якщо учасник не є безпосереднім виробником товару, спроможність поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника чи листом авторизації від представника товаровиробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Тобто, з наведеної вище вимоги вбачається, що участь в цій закупівлі зможуть взяти лише учасники, які отримали оригінали наведених вище листів від виробника товару чи від представника товаровиробника, що є дискримінаційною умовою по відношенню до інших суб'єктів господарювання! Вимогами абз. 4 ч.1 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) визначено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом! Серед визначених ст. 3 цього Закону принципів, встановлено принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників. Більше того, вимогами ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, зважаючи на викладене вище, з метою дотримання замовником вимог Закону, просимо внести зміни до документації на закупівлю: “39150000-8 Меблі та приспособи різні (CPV) (меблі різні)”, в частині вилучення з неї дискримінаційних умов, що обмежують коло потенційних учасників закупівлі!
Відповідь: Доброго дня. Вимога про надання учасником у складі пропозиції листів авторизації від виробника чи представника товаровиробника жодним чином не перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та не звужує тим самим коло потенційних учасників. Виробники меблів зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Окрім цього, дана закупівлі регулюється не Законом України "Про публічні закупівлі", а Наказом ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”
Дата відповіді: 27.02.2019 16:44