-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція сільського будинку культури по вул. Київська,41 в с.Поворськ Ковельського району Волинської області
Торги відмінено
6 308 419.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 542.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 542.00 UAH
Період уточнення:
23.11.2018 14:27 - 03.12.2018 14:32
Відповідь надана
КОЛИ ВНЕСЕТЕ ЗМІНИ В УМОВИ ТД?
Номер:
e13bd3f07dd944f1aa3f34dccd14ed70
Дата опублікування:
30.11.2018 11:32
Опис:
В складі тендерної пропозиції учасник торгів має надати скановані копії договорів на поставку матеріалів, що необхідні для виконання робіт за цим заходом-ВИМАГАЄМО, скасувати дану вимогу! оскільки така інформація є комерційною таємницею учасника, така інформація є конфиденційною!!! Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Договір на поставку матеріалів є одним з документів підтвердження відповідності учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що передбачено законодавством п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Тендерна документація не вимагає від учасника видачі конфіденційної інформації.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:13
Відповідь надана
КОЛИ ВНЕСЕТЕ УТОЧНЕННЯ В УМОВИ ТД?
Номер:
44bdc41226014570a4fa1a6cd40f846d
Дата опублікування:
30.11.2018 11:31
Опис:
Вимагаємо, внести уточнення в тендерну документацію, чи потрібно вносити інформацію про субпідряд, якщо обсяг його робіт буде меншим як 20% від вартості договору про закупівлю??? А також, просимо внести інформацію, чи потрібно учаснику в складі тендерної пропозиції надавати дозвіл на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, а також дозвіл на проведення земляних робіт на глибині понад 2 метри?! А також вимагаємо внести уточнення про висоду фасаду об'єкта закупівлі???
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що ч.7 р.3 Тендерної документації містить відповідь на ваше питання:
У разі закупівлі робіт учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, його код ЄДРПОУ.
З інформацією про субпідрядників, у разі їх залучення, обов’язково додаються нотаріально завірена копія або оригінал ліцензії з додатками, дійсні на дату розкриття та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у випадках передбачених законодавством).
У разі якщо Учасник не планує залучити до виконання робіт як субпідрядника, Учасник про це надає довідку у довільній формі.
Також звертаємо вашу увагу, що Учасником у складі тендерної пропозиції подаються ліцензії з додатками, дійсні на дату розкриття та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у випадках передбачених законодавством), для виконання робіт згідно Додатків № 3.1-3.6.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:12
Відповідь надана
КОЛИ ВНЕСЕТЕ УТОЧНЕННЯ В УМОВИ ТД?
Номер:
eea64c7859b340f19c8c851d2e5cff5b
Дата опублікування:
30.11.2018 11:31
Опис:
Вимагаємо внести уточнення для яких саме працівників повинні надаватися скановані копії підтверджуючих кваліфікацію документів, і які саме документи ви маєте на увазі??? І для чого учасник повинен підтверджувати кваліфікаційними документами Замовнику наприклад таких працівників, як різноробочого, чи штукатура??? Яким чином цей документ впливає на ваше рішення і на закупівлі загалом??? Також не зрозуміло, для чого учасник має надавати Листи – згоди на обробку та використання персональних даних повинні бути надані учасниками на кожного працівника, інформація про якого буде надана в складі тендерної пропозиції??? По-перше усі робітники працюють на будівельних майданчиках, вони не сидять в офісі, щоб чекати поки хтось захоче від них згоду, яку вони повинні підписати!! Це просто абсурд-Замовник вимагає документи, які не мають жодного відношення до ЗУ Про публічні закупівлі, і не передбачені жодним іншим Законом України! Тому, вимагаємо, Замовника не перевищувати своїх повноважень і дотримуватися основної мети ЗУ Про публічні закупівлі: Pабезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції!!!
Відповідь:
Відповідно до Тендерної документації за закупівлею:
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про достатню для виконання робіт за закупівлею кількість інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних робітників, з додаванням сканованих копій підтверджуючих кваліфікацію персоналу документів.
Тобто - Кваліфікаційні документи повинні бути надані Учасником для працівників робітничих спеціальностей.
Відсутність листів-згод на обробку та використання персональних даних осіб, персональні дані яких обробляються та використовуються, є порушенням не тільки вимог тендерної документації, а й діючого законодавства України.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:08
Відповідь надана
КОЛИ ВНЕСЕТЕ ЗМІНИ В УМОВИ ТД?
Номер:
41945df99dc04533828da3f9fa1d7f30
Дата опублікування:
30.11.2018 11:30
Опис:
Вимагаємо скасувати ДИСКРИМІНАЦІЙНУ умову: надати фінансову звітність за 2014-2017 роки !!! Оскільки таке обмеження в роках є умовою, яку може виконати обмежене коло учасників, цими діями ви УМИСНО звужуєте конкуренцію!! Вважаємо, що такими діями Замовник в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушує вимоги статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема, недискримінація учасників. А також, відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Якщо Замовник не внесе відповідних змін, нами буде подана скарга в АМКУ на оскарження таких умов!
Відповідь:
З метою недискримінації учасників, які почали проводити господарську діяльність пізніше 2014 року Тендерним комітетом було внесено зміни до тендерної документації за закупівлею та додано нижчезазначений пункт:
Учасники, що розпочали господарську діяльність пізніше 2014 року та у зв'язку з цим не можуть надати фінансову звітність за 2014-2017 роки, надають її за роки ведення господарчої діяльності.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:07
Відповідь надана
КОЛИ ВНЕСЕТЕ ЗМІНИ В УМОВИ ТД?
Номер:
f3cf28f643e9451799ad285710662686
Дата опублікування:
30.11.2018 11:30
Опис:
Вимагаємо внести виправлення в тендерну документацію, оскільки Замовник вимагає сертифікат кошторисника- проте такого документа в Україні не існує, документ про який йдеться мова має назву Сертифікат інженера-проектувальника!!!!
Відповідь:
З метою відповідності термінів зазначених в тендерній документації діючому законодавству України, Тендерним комітетом було внесено зміни до тендерної документації за закупівлею та замінено на “Інженер-проектувальник за спеціальністю кошторисна справа”.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:06
Відповідь надана
КОЛИ СКАСУЄТЕ ДАНУ УМОВУ?
Номер:
7575875234e54fc693a4543ac53805f9
Дата опублікування:
30.11.2018 11:29
Опис:
Вимагаємо скасувати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови (які є такими, що звужують конкуренцію!) тендерної документації, що стосуються виконання аналогічних договорів в 2014-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше трьох за кожен рік). Оскільки такі умови може виконати лише обмежене коло осіб. Багато компаній не проводили господарську (будівельну) діяльність у 2014-2017 р.р., оскільки, для прикладу- ще не були створенні, натомість успішно проводили будівельні роботи (по аналогічних договорах) у 2018 чи 2017 роках та зарекомендували себе, як добросовісні виконавці будівельних робіт. Отже, така вимога є не обґрунтованою і до такого ж висновку прийшла і постійно діюча колегія АМКУ в Рішенні від 02.11.2018 № 11234-р/пк-пз . Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідності надання аналогічних договорів саме за 2014-2017 роки, і дана вимога не передбачена законодавством України, а саме ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 16 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) , якою не передбачено жодних обмежень, щодо років у яких виконувалися аналогічні договори, а також Законом не передбачено, що Замовник має право вимагати певну кількість аналогічних договорів!!? Оскільки згідно таких вимог, встановлених Замовником - учасники, які не мають досвіду виконання аналогічних договорів за 2014-2017 роках не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі?! Вважаємо, що такими діями Замовник в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушує вимоги статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема, недискримінація учасників. А також, відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Якщо Замовник не внесе відповідних змін, нами буде подана скарга в АМКУ на оскарження таких умов!
Відповідь:
З метою недискримінації учасників, які почали проводити господарську діяльність пізніше 2014 року Тендерним комітетом було внесено зміни до тендерної документації за закупівлею та додано нижчезазначений пункт:
Учасники, що розпочали господарську діяльність пізніше 2014 року та у зв'язку з цим не можуть надати “Інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” за 2014-2017 роки, надають її за роки ведення господарчої діяльності, а за кожен з відсутніх у “Інформаційній довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” років (з 2014 по 2017) надають:
- Інформаційну довідку щодо досвіду виконання робіт за аналогічними об’єктами співробітників яких учасник планує прямо чи опосередковано залучати до виконання робіт за закупівлею, за формою що вказана в наступному абзаці, в якій зазначити аналогічні об’єкти за відсутні у “Інформаційній довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” роки де виконував роботи кожен з співробітників, яких учасник планує прямо чи опосередковано залучати до виконання робіт за закупівлею(не менше одного аналогічного об’єкту за кожен з років)
Інформаційна довідка щодо досвіду виконання робіт за аналогічними об’єктами співробітників яких учасник планує прямо чи опосередковано залучати до виконання робіт за закупівлею
Назва аналогічного об’єкту Термін виконання робіт співробітником Працедавець Посада під час виконання робіт Посада на яку планується залучати до виконання робіт за закупівлею ПІБ співробітника
- Для підтвердження інформації що вказана в формі надати: документи що підтверджують факт працевлаштування співробітника в працедавця, який виконував роботи за аналогічними об’єктами(Трудова книжка з наказом про призначення або Трудовий чи цивільно-правовий договори); Документи, що підтверджують виконання працедавцем співробітника відповідних робіт за аналогічними об’єктами(Договір з додатками та формами КБ-2В та КБ-3)
- Лист-згода на обробку персональних даних кожного з співробітників, яких учасник планує прямо чи опосередковано залучати до виконання робіт за закупівлею.
Дата відповіді:
03.12.2018 15:05
Відповідь надана
Об'єкт закупівлі
Номер:
63348bfca5014aa5be670f9c08b907b6
Дата опублікування:
30.11.2018 11:26
Опис:
Просимо уточнити висоту Об'єкта закупівлі від грунту і до покрівлі даху?
Відповідь:
У складі тендерної документації замовником надано інформацію про необхідні якісні та кількісні характеристики об’єкта закупівлі з дотриманням норм визначених діючим законодавством України.
Дата відповіді:
04.12.2018 15:07
Відповідь надана
Бюджет
Номер:
a08a22ab218344d39d94b43ddf811428
Дата опублікування:
30.11.2018 11:25
Опис:
Який бюджет передбачений на 2018р і на 2019 рік?
Відповідь:
Інформація про очікувану вартість за акупівлею та порядок здійснення оплати опублікований замовником у складі тендерної документації на електронному сертифікованому майданчику з дотриманням норм визначених діючим законодавством України.
Дата відповіді:
04.12.2018 15:07
Відповідь надана
дискримінаційні умови
Номер:
bf0e39e082e24d3cb657361e7e8c004c
Дата опублікування:
30.11.2018 11:24
Опис:
Коли Замовник внесе зміни в умови тендерної документації???
Відповідь:
Інформація про внесення змін до тендерної документації за закупівлею публікується на електронному сертифікованому майданчику у строки визначені діючим законодавством України.
Дата відповіді:
04.12.2018 15:06