-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Об’єкт: м. Херсон, вул. Університетська, 136-а
Торги не відбулися
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
Період уточнення:
05.02.2019 13:17 - 10.02.2019 17:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
0c6e19ed7aff469e939d6db8ff8764d9
Дата опублікування:
10.02.2019 14:21
Опис:
Вимога щодо меморандуму з УПО є дискримінацією, адже, відповідно до ст.19 ЗУ "Про охоронну діяльність", суб*єкти охоронних послуг мають право укладати договори та меморандуми про співпрацю з поліцією. Мають право, а не зобов*язані! Тому Ваша вимога дискримінує тих, хто такої співпраці або договору не мають і відповідно до законодавства не зобов*язані мати. Отже, вимагаємо виключити вимогу про меморандум з УПО, через її дискримінаційність!
Відповідь:
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Дата відповіді:
11.02.2019 11:44
Відповідь надана
Офіс в Херсоні
Номер:
56e1f37e05424f25959028be824fe88c
Дата опублікування:
10.02.2019 14:21
Опис:
Вимога про офіс в Херсоні дискримінує учасників з інших регіонів України, адже очевидно, що зараз учасник з Харкова, Києва чи Львова, не має офісу в Херсоні. А орендувати його до участі та укладення договору нераціонально, адже немає гарантії перемоги у закупівлі. Немає складнощів у разі визначенні переможцем та укладення договору, орендувати офіс і при підписанні договору надати такий договір. Тому просимо дану вимогу про офіс застосовувтаи лише до переможця ,а для учасників і на етапі подачі пропозицій її виключити!
Відповідь:
У пункті 7 Додатка № 1 Тендерної документації зазначено: «Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо):
- офісне приміщення (м. Херсон) …
Питання раціональності чи ірраціональності укладання договорів оренди до участі залишаться на розсуд учасників, оскільки підбір приміщення, переведення матеріально-технічної бази до м. Херсон та переведення працівників займає дуже багато часу. Охороняти об’єкти комунальної власності та забезпечувати належні технічні показники реагування необхідно вже сьогодні.
Дата відповіді:
11.02.2019 11:45
Відповідь надана
Нотаріально завірені документи
Номер:
539f70e9d8b047daba5d7d6eddcab203
Дата опублікування:
10.02.2019 14:20
Опис:
Чим викликана вимога саме про нотаріальне завірення? Просимо надати нормативно-правовий акт, який визначає, що нотаріально завірена копія має більшу юридичну силу, ніж оригінал! Ваша вимога немає законодавчого аргументування та просто покладає додаткові витрати із завірення на учасників! Учасник може відсканувати оригінал документів на атво та накласти ЕЦП - це і буде підтвердженням достовріності документів. Вимагаємо виключити вимогу про нотаріальне завірення.
Відповідь:
П. 7 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо). Тобто учасники у разі володіння автотранспортними засобами надають документи щодо права власності або у випадку користування, документи щодо права користування, найму, оренди. Відповідно до ст. 799 ЦКУ Договір найму транспортного засобу (за умови участі фізичної особи) підлягає обов’язковому нотаріальному повірянню.
Дата відповіді:
11.02.2019 11:45