• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса-Рені (на Бухарест), км 52+789

Завершена

70 771 946.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100 000.00 UAH
Період уточнення: 03.10.2016 16:36 - 09.10.2016 10:00
Відповідь надана

Невідповідності наведених робіт з фактичними

Номер: bad25da216404b2387eef033176d9980
Дата опублікування: 08.10.2016 23:35
Опис: Прошу Вас уточнити наступне. Якщо при будівництві даного об’єкту виникнуть суттєві невідповідності об’ємів робіт зазначених у «Технічному завданні» з фактичними об’ємами робіт, прив’язаними до даного будівельного майданчику, за чиї кошти Підрядника чи Замовника вони будуть виконуватись і чи буде проводитись новий тендер при виявлені вищенаведених невідповідностей.
Відповідь: Всі додаткові роботи, що виникають в процесі ремонтних робіт за тих, чи інших обставин мають бути відображені в Акті на додаткові роботи, а витрати на їх виконання мають бути лише в рамках затвердженої кошторисної вартості об’єкту. У разі потреби закупівлі додаткових робіт, вони будуть проводитися у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь надана

Шпунтове огородження

Номер: 45e792101c9144b392679ee8dd7d6753
Дата опублікування: 08.10.2016 21:59
Опис: У п.44 і п. 45 додатку 5 «Технічне завдання» передбачено влаштування шпунтового огородження. Відповідно до діючих нормативних документів шпунтове огородження влаштовується в щільних грунтах основи, а на даному будівельному майданчику слабкі грунти (іли) на глибину залягання до 30 м. Прошу Вас внести зміни у «Технічне завдання» або підтвердити можливість улаштування шпунтового огородження в ілистих грунтах.
Відповідь: Згідно проектних рішень, ростверки проміжних опор виконуються в шпунтовій огорожі, влаштованій з тимчасового острівця. Відповідно, стійкість шпунтової огорожі в даних геологічних умовах буде підтверджено (або замінено на інше рішення) в рамках науково-технічного супроводу будівництва, вартість якого врахована в зведеному кошторисному розрахунку.
Відповідь надана

Електроенергія на будівельному майданчику

Номер: bc79e3e376ca403aa8ed38e2301a148a
Дата опублікування: 08.10.2016 21:24
Опис: В Тендерній документації не наведено відомостей про підключення будівельного майданчика до ЛЕП. Прошу Вас уточнити: це упущення в документації чи електроенергія на будівельний майданчик майже два роки буде подаватись з дизельгенераторів?
Відповідь: Згідно проектних рішень, енергопостачання здійснюється за допомогою пересувної електростанції підрядника. Можливість підключення до існуючих ЛЕП може бути розроблена в ПВР з попереднім погодженням Замовника, власника мереж тощо.
Відповідь надана

Організація руху

Номер: 686ea9017b524fba9f23f0fa02e4ee6f
Дата опублікування: 08.10.2016 20:49
Опис: Відповідно до п.4.4 (Тендерна документація. І. Загальні положення) виконання робіт передбачено до 31.12.18 р. У зв’язку з тим, що роботи будуть проводитись майже два роки, автотранспорт: легкові автомашини, вантажний транспорт, дорожня техніка, яка задіяна на ремонті автодороги і транзитний транспорт з Балкан і на Балкани буде проходити через курортну зону (смт. Затока) чи через будівельний майданчик?
Відповідь: Згідно проектних рішень, щодо організації дорожнього руху на час проведення ремонтних робіт, передбачено: 1) закрити автомобільний рух по мосту на час проведення капітального ремонту мосту; 2) рух транзитного автомобільного транспорту виконувати в об’їзд по автомобільній дорозі Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Іллічівськ. Рух технологічного транспорту виконується по технологічному проїзді.
Відповідь надана

Стосовно відповідності обраної технології виконання робіт фактичним умовам

Номер: c4bf21d22346421a8e9d4ba619dc3fb0
Дата опублікування: 07.10.2016 22:46
Опис: Після розгляду об’ємів робіт, які викладені в додатку 5 «Технічне завдання» та огляду об’єкта в натурі, ми дійшли до висновку, що технологія виконання робіт не повністю визначена і відповідно відображена в умовах даного будівельного майданчику, який стиснутий і обмежений (роботи виконуються в зоні відводу дороги шириною орієнтовно 20 м, межі якої з двох сторін по довшій стороні, є фактично державним кордоном між Україною і Молдовою), наявністю на майданчику слабких грунтів (див. п 49 додаток 5 «Технічне завдання») на глибину до 30 м та інженерних мереж. Для прикладу. «Технічним завданням» передбачено влаштування тимчасових майданчиків та острівців ( п.41, п 42) з щебеню і покриття зверху дорожніми залізобетонними плитами. Враховуючи, що роботи по спорудженню фундаменту – палі діаметром 1420 мм і довжиною 30 м зможуть виконувати тільки бурові машини вага яких більше 100 т, запропонований варіант влаштування тимчасових майданчиків в існуючих геологічних умовах не раціональний (неможливо здійснити відсипку в нестійких грунтах, глибина залягання яких складає 30 м). У зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас розглянути наше звернення, при необхідності внести зміни в «Технічне завдання» або обґрунтувати проектну технологію в частині спорудження проміжкових опор.
Відповідь: У 2011 р. міст зі смугою відведення загальною шириною 23 м передано у власність України та прийнято на баланс Служби автомобільних доріг в Одеській області. Виконання робіт передбачено в межах смуги відведення автомобільної дороги. Згідно проекту організації будівництва (ПОБ) «занурення вібратором обсадних металевих трубах діаметром 1420мм до верхньої границі шару ІГЕ 10 (глина тверда) з подальшим зануренням до проектної відмітки та одночасною виїмкою ґрунту буровим агрегатом, ймовірно, типу Като модель 3OTHC-Sii». Загалом, вага вказаної бурової та навісного обладнання складає до 40 т. Відповідно до ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» п. 6.1: «Механізація будівельно-монтажних робіт на об’єкті (застосування будівельних машин, устаткування та засобів малої механізації) здійснюється із врахуванням : - індивідуальних властивостей об’єкта та умов його будівництва»; - строків будівництва об’єктів; - забезпечення комплексної безпеки будівництва; - організаційно-технічних можливостей підрядника. Загальний характер механізації робіт на об’єкті визначається у ПОБ. …..».