• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-05 Київ-Одеса на ділянці км 152+918 – км 159+763, Черкаська область

Завершена

399 001 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 990 010.50 UAH
Період уточнення: 10.10.2018 09:48 - 03.12.2018 12:15
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: a1af2b4b614d4da8b220d52298bbb4b4
Дата опублікування: 29.10.2018 15:30
Опис: В розілі № 7 «Ділянка переходу. Пересічення та примкнення» технічного завдання п. 202 передбачено фрезерування асфальтобетонного покриття площею 84 м2, а слідуючим п. 202 – перевезення органо-мінеральної суміші СФОВ М20 8,82т., але влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші в даному розділі відсутнє. Просимо пояснити який саме матеріал(СФОВ М20 чи матеріал від фрезерування) перевозиться в п.202, де і як він має використовуватися в подальшому.
Відповідь: В розділі №7 "Ділянка переходу. Пересічення та примикання" технічного завдання п. 202 передбачає перевезення відфрезерованого матеріалу для приготування органо-мінеральної суміші СФОВ М20, яка використовується на об'єкті в цілому, тому в розділі №7 не використовується.
Дата відповіді: 01.11.2018 11:25
Відповідь надана

Технычне завдання

Номер: 27a10a1ae5ea4c4c9facbe61a87127bd
Дата опублікування: 29.10.2018 14:19
Опис: В п.185, п.193 та п. 198 технічного завдання на однакову площу вказана різна ширина укладання шару дорожнього одягу. Просимо уточнити, яку саме ширину укладання асфальтоукладальником приймати в розрахунках.
Відповідь: В п. 185, п. 193 та п. 198 технічного завдання передбачена ширина укладання шару дорожнього одягу у розмірі - 3,75 м, відповідні поправки внесено до технічного завдання.
Дата відповіді: 01.11.2018 11:24
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: bcd44e9c901b4d8d9676a1da2644bf9f
Дата опублікування: 26.10.2018 09:01
Опис: у п. 76 та 81 технічного завдання не визначені обсяги робіт, просимо виправити помилку
Відповідь: У п. 76 та п. 81 передбачено ущільнення асфальтобетонних сумішей у кількості - 7695,3 м2
Дата відповіді: 29.10.2018 16:47
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 27be2bcee0814211887b88be4519a80f
Дата опублікування: 25.10.2018 15:51
Опис: Просимо дати роз’яснення (чи це не є помилкою) стосовно дублювання обсягів по влаштуванню системи автономного енергозабезпечення на км 155+227 та монтажу системи освітлення (п.291-п.338 та п.339-п.393) в розділі № 8 «Монтаж системи автономного енергозабезпечення та освітлення» технічного завдання.
Відповідь: В завданні допущена технічна помилка, роботи, що відносяться до п. 291 - п. 338 проводяться на км 155+277, а роботи, що відносяться до п. 339 - п. 393 проводяться на км 155+977
Дата відповіді: 29.10.2018 16:47
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6d87f301c6874ff49a88eeb812da148b
Дата опублікування: 17.10.2018 13:50
Опис: В технічному завданні в розділі № 1 «Підготовчі роботи» передбачено підрозділом № 3 (п. 11- п. 13) «Розбирання існуючого дорожнього огородження», але п.11 та п.12 передбачають влаштування однобічного та двобічного металевого бар’єрного огородження.
Відповідь: Розділом №1 "Підготовчі роботи" підрозділом №3 "Розбирання існуючого дорожнього огородження" (п. 11 та п.12) передбачено демонтаж існуючого дорожнього огородження. При використанні в розрахунку пропозиції ресурсних елементних кошторисних норм по "влаштуванню однобічного та двобічного бар'єрного огородження", потрібно враховувати понижуючий коефіцієнт на відповідні демонтажні роботи.
Дата відповіді: 22.10.2018 10:24