-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, старшої ланки, молодшої ланки, інформатики, лінгафонний та додаткові комплекти для опорних шкіл Донецької області
Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, старшої ланки, молодшої ланки, інформатики, лінгафонний та додаткові комплекти для опорних шкіл Донецької області
Торги відмінено
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період уточнення:
03.01.2019 16:16 - 11.01.2019 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
73ff0d88393f4783b9fac3715c2dac67
Дата опублікування:
10.01.2019 20:46
Опис:
Відповідно до «Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів» (станом на 20.12.2018 року), опублікованому на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти (imzo.gov.ua), як на цей час так і на час оприлюднення тендерної документації, тільки одне підприємство-виробник має необхідні свідоцтва на весь перелік меблів, зазначених у технічних вимогах до закупівлі. Також, згідно з інформацією з офіційного сайту цього виробника http://promin-osvita.com.ua/ зрозуміло, що технічне завдання Замовника абсолютно відповідає продукції ТОВ «НВП Промінь», на яку видано свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Таким чином, тільки одне підприємство може бути допущено до проведення закупівлі та визнане переможцем, що порушує принцип недискримінації, закріплений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації, усунути дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді:
15.01.2019 18:02
Відповідь надана
Документы для столов
Номер:
b047d43483e0493c9b3f448a991a8131
Дата опублікування:
10.01.2019 20:23
Опис:
Подскажите, можно ли приложить для стола с регулировкой и стола без регулировки одно свидетельство о соответствии педагогическим требованиям (выданное для стола с регулировкой)? Ведь изделия по своим размерам, максимальной высоте, характеристикам трубы, цвету - абсолютно идентичные.
Відповідь:
Відповідно до вимог чинного законодавства Учасник торгів має право подати тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
Дата відповіді:
15.01.2019 14:37
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
9796e789b58e4715830e0d5d573eb08a
Дата опублікування:
04.01.2019 13:14
Опис:
Чи може постачальник запропонувати замість столу без регулювання стіл з регулюванням висоти, встановлений на висоту 760? (за умови, що всі технічні та якісні характеристики відповідатимуть вимогам тендерної документаці)
Відповідь:
Добрий день. Департамент освіти і науки облдержадміністрації здійснює закупівлю меблів відповідно до замовлення навчальних закладів. Оскільки у замовленні закладу вказані саме столи учнівські нерегульовані (ростової групи 6) внести зміни до тендерної документації не вбачається можливим та дозволити постачальнику меблів здійснити заміну одного виду на інший департамент освіти і науки не має права.
Дата відповіді:
10.01.2019 16:47
Відповідь надана
Высота стола с ругулировкой
Номер:
eaf0e8d663924d82882b3d4b2b29c5a2
Дата опублікування:
04.01.2019 13:11
Опис:
Добрый день! В техническом задании указано, что высота СТОЛА с регулировкой составляет 380, 420 или 460 мм (в соответствии с 4-6 ростовыми группами). Но согласно с ГОСТ 11015-93 это высота для СТУЛА. Высота стола 4-6 ростовых групп составляет 640, 700, 760 мм. Уточните, пожалуйста, на какие высоты должен регулироваться стол?
Відповідь:
Добрий день. Висота столу регульованого по висоті 640, 700, 760мм. (відповідно від 4 до 6 ростових груп). В тендерну документацію буде внесено зміни. Дякуємо, що звернули увагу.
Дата відповіді:
10.01.2019 11:41