• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв-Доманівка-Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області)

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв-Доманівка-Берізки в межах території Миколаївського, Веселинівського, Доманівського, Врадіївського, Кривоозерського районів Миколаївської області

Торги не відбулися

3 204 877.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 020.00 UAH
Період уточнення: 25.01.2019 14:03 - 01.02.2019 20:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 7c9371af1e7e45d18af708e1bb8a9e2b
Дата опублікування: 31.01.2019 17:19
Опис: Додаток 3 до тендерної документації містить вимогу до Учасників торгів про наявність в них досвіду з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування або з розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), наданої в постійне користування під автомобільними дорогами загального користування. Вважаємо дану вимогу Замовника необґрунтованою та дискримінаційною у зв’язку з наступним: - відповідно до Закону України «Про землеустрій» згадані роботи з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок (або технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі меж земельної ділянки в натурі) виконуються за єдиними нормативно-технічними вимогами незалежно від цільового призначення земельних ділянок, характеру їх використання та відомчої приналежності; - документація із землеустрою повинна відповідати виключно вимогам зі складу документації, відповідно оформлених матеріалів погодження та технічних складових щодо топографо-геодезичного забезпечення. - Пунктом 1.3 ДСТУ Б В.2.3.-33:2016 Автомобільні дороги «Визначення меж смуги відведення» визначено, що відведення земельних ділянок для автомобільних доріг здійснюється згідно з чинним законодавством. У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити є неї вимогу про наявність досвіду з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, або з розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), наданої в постійне користування, саме «під автомобільними дорогами загального користування», а також прибрати вимогу про надання позитивного листа - відгуку від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування державного значення по аналогічному договору.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2014 року по теперішній час; 2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору; 3) позитивний лист - відгук від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування по аналогічному договору (із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). При цьому ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Так як предмет закупівлі передбачає розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права саме під автомобільну дорогу загального користування державного значення Т-15-06 Миколаїв-Доманівка-Берізки, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим. Одночасно звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про землеустрій» визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування. Отже, норми Закону України «Про землеустрій» ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель. Також слід зазначити, що ст.1 Закону України «Про автомобільні дороги» затверджено наступні визначення термінів: автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного безпечного та зручного руху транспортних засобів. смуга відведення автодороги – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги. Ст.9 вказаного Закону визначено наступні складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього відводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення та зручних умов руху; архітектурне облаштування, архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально об лаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів. Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частини автомобільної дороги, крім випадків, якщо їх будівництво чи розміщення у межах смуги відведення автомобільної дороги є власник чи орган управління цих автомобільних доріг. Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні та протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди, нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи. Зазначимо, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги, їх призначення з наступним застосуванням на практиці потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт. Відповідно до ст.27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право: а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою; б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Ст.29 Закону України «Про землеустрій» визначено, що документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов’язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації. Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою. Також в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного ст.55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги. Враховуючи викладене, визначення Службою автомобільних доріг у Миколаївській області аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання вказаних робіт саме під автомобільними дорогами загального користування є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства. Позитивний лист - відгук від балансоутримувача, як і інші документи на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, вимагається виходячи з того, що розуміється під поняттям «аналогічний договір» в тендерній документації Замовника. Також роз’яснюємо, що наявність позитивного відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт) та в використовує його в своїй діяльності) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно виконувати роботи, що є дуже важливим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, штучні обмеження та дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді: 05.02.2019 14:41
Відповідь надана

Прохання внести зміни

Номер: 5d51625a001047e48da855b845e13931
Дата опублікування: 30.01.2019 14:23
Опис: Добрий день, просимо внести зміни до п.3 Додатку 3 тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги: «позитивний лист - відгук від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування державного значення по аналогічному договору (із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт))», так як не зрозуміло, яким чином балансоутримувач автомобільних доріг загального користування державного значення може впливати на досвід Учасника та чому особа, маючи, наприклад, досвід виконання аналогічних договорів з іншими замовниками, не буде вважатися такою, що має належний досвід роботи, якщо в не є досвід з розробки понад 5000 документацій із землеустрою різної складності. Ваша вимога не має законних підстав. Ви дискримінуєте суб'єктів господарювання, які могли б взяти участь в даній закупівлі . Відкоригуйте, будь ласка, тендерну документацію, щоб в тендері мали змогу брати участь всі суб'єкти господарювання без штучних обмежень. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, ваші дії, як Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вищевказані вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2014 року по теперішній час; 2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору; 3) позитивний лист - відгук від балансоутримувача автомобільних доріг загального користування державного значення по аналогічному договору (із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Позитивний лист - відгук від балансоутримувача, як і інші документи на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, вимагається виходячи з того, що розуміється під поняттям «аналогічний договір» в тендерній документації Замовника. Також роз’яснюємо, що наявність позитивного відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт) та в використовує його в своїй діяльності) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно виконувати роботи, що є дуже важливим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, штучних обмеження та дискримінаційні умови відсутні. За результатами розгляду Вашого звернення Замовником встановлено описку, тому в тендерну документацію буде внесено зміни в частині видалення словосполучення «державного значення» в п.3) додатку 3 до тендерної документації
Дата відповіді: 01.02.2019 15:11