-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
23.01.2019 16:13 - 29.01.2019 18:00
Відповідь надана
Члени громадського формування
Номер:
fd94fd45ea724cafb4ca0d282e17eff2
Дата опублікування:
29.01.2019 13:23
Опис:
У відповідності до абзацу 2 статті 12 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» Члени громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону можуть брати участь у забезпеченні правопорядку та охороні державного кордону за місцем реєстрації цих об'єднань та лише після проходження відповідної правової та спеціальної підготовки в органах Національної поліції, підрозділах Державної прикордонної служби України і одержання в органі місцевого самоврядування посвідчення члена громадського формування і нарукавної пов'язки, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України. Ваш об'єкт не знаходиться на кордоні та не є державним кордоном, тому вимога про наявність членів громадського формування є незаконною. Вимагаємо її виключити!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за питання. Замовник передбачив у тендерній документації, що охоронники учасника повинні бути членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов’язками, передбаченими Законом України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” та діяльність яких поширюється на територію адміністративно-територіальної одиниці в якій знаходиться Замовник (для можливості добровільного їх залучення Замовником (в зв’язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) з метою підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ)). Для підтвердження надати завірені копії відповідних посвідчень (не менше трьох). Відповідно до Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об’єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань тощо. Згідно зі статтею 9 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна; 3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Статтею 10 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” визначені права громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону. Для виконання завдань, визначених у цьому Законі, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону та їх члени мають право: 1) брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; 2) вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів; 3) представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах та підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах; 4) взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на: ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних правопорушень і злочинів; надання допомоги у боротьбі із злочинами у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та у сфері благоустрою території міст, інших населених пунктів; охорону природи і пам'яток історії та культури; забезпечення безпеки дорожнього руху; 5) вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності пропозиції щодо запобігання адміністративним правопорушенням і злочинам, виникненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню; 6) підтримувати зв'язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи. Таким чином, членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку і державного кордону забезпечить можливість реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій та дозволить якісно виконувати обов’язки щодо охорони під час масових заходів зі скупченням численної кількості населення, в тому числі у вихідні дні та вечірній час.
Дата відповіді:
31.01.2019 15:18
Відповідь надана
Офіс
Номер:
b47fbe03486a4d0ca3812b335d20bbca
Дата опублікування:
29.01.2019 13:22
Опис:
Вимога про приміщення в Житомирі є дискримінаційною для учасників з інших регіонів, тому просмио виключити її або замінити на зобов'язання Переможця надати при підписанні договору докуемнти на приміщення саме в Житомирі, адже орендувтаи його не є проблемою.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за питання. У додатку № 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ згідно з ДК 021:2015 – 79710000-4 – «Охоронні послуги» зазначено, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5-ти років, мати копії ліцензії, на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами; мати власний/орендований пульт централізованого спостереження в м. Житомирі. Ще однією вимогою є наявність відповідної матеріально-технічної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомир; наявність власних/орендованих автомобілів – не менше 3-х спеціально обладнаних автомобілів та досвіду надання охоронних послуг. Такі вимоги замовника обумовлені наступною вимогою до учасника: наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 7 хв. 00 сек. Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які здійснюють охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації. Крім того, пошук офісу та його оренда потребуватимуть часу, а надання послуг замовнику потрібно забезпечити з 01.01.2019.
Дата відповіді:
31.01.2019 14:49