• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

(ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автодорожнього переїзду через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття автодорожнього переїзду через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

Торги не відбулися

2 491 193.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 911.00 UAH
Період уточнення: 08.02.2019 11:37 - 16.02.2019 09:00
Відповідь надана

про внесення змін до Додатку 7(Дефектний акт)

Номер: 216c813de43e4e868146d6e35e5bffea
Дата опублікування: 14.02.2019 12:41
Опис: Доброго дня! Наше підприємство виконало розрахунки, згідно до обсягів робіт наданих у Технічному завданні (Додаток 7), при проведенні розрахунків застосовувались діючи ціни по Запорізькій області. Розрахункова вартість виконання робіт значно перевищує очікувану вартість робіт по закупівлі, до того ж в Дефектному акті не враховані витрати на утилізацію сміття, що також призведе до збільшення вартості. Запитання: Просимо внести зміни до Додатку 7 Тендерної документації, а саме скоригувати обсяги та види робіт відповідно до діючих цін на матеріальні ресурси по Запорізькій області.
Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі проведеного фахівцями ПрАТ «Укргідроенерго» аналізу цін на основні матеріальні ресурси (суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, дрібнозернисті, тип Б марка 2, бітум нафтовий дорожній БНД60/90, а/б), на підставі рахунків ПрАТ «Запорізький асфальтобетонний завод», ПрАТ «БІАС» та усереднених цін служби автомобільних доріг по Запорізькій області. Враховуючи, що ці роботи планувалися до виконання на початку ІІ кварталу 2019 року, у розрахунку очікуваної вартості враховано показник інфляції на 3 місяці до квітня 2019 року включно, у розмірі згідно з постановою КМУ від 11.07.2018 № 546. Ці кошти і служать для покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (в нашому випадку зростання цін). Витрати на утилізацію сміття не враховані тому, що перевезення будівельного сміття (розібране механізованим способом асфальтобетонне покриття) передбачається на територію Дніпровської ГЕС, де використаний асфальт рециклером асфальтобетону (мобільна установка) переробляється в суміш для вторинного використання при ліквідації ямковості автодорожнього покриття. Зважаючи на викладене та те, що розрахунок очікуваної вартості виконано згідно з чинними вимогами ДСТУ, не вважаємо за потрібне внесення змін до технічного завдання в частині корегування обсягів і видів робіт.
Дата відповіді: 18.02.2019 15:43
Відповідь надана

коригування обсягів та видів робіт

Номер: 841120aafa46415895bdf701880870e5
Дата опублікування: 14.02.2019 11:17
Опис: Доброго дня! Нашим підприємством, при виконанні розрахунку тендерної пропозиції, застосовувались діючі ціни на матеріальні ресурси (асфальтобетонна суміш, бітум) по Запорізькій області. За результатами дійшли висновку, що з урахуванням заявленого обсягу робіт, розрахункова вартість робіт перевищує очікувану вартість закупівлі на 25%. Крім того, Дефектний акт - Додаток 7 до ТД не містить витрат на утилізацію 19,2 тонн будівельного сміття. Запитання: Чи є можливим внесення змін до локального кошторису Додатку 7 ТД в частині коригування обсягів та видів робіт до діючих цін на матеріальні ресурси по Запорізькій області
Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі проведеного фахівцями ПрАТ «Укргідроенерго» аналізу цін на основні матеріальні ресурси (суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, дрібнозернисті, тип Б марка 2, бітум нафтовий дорожній БНД60/90, а/б), на підставі рахунків ПрАТ «Запорізький асфальтобетонний завод», ПрАТ «БІАС» та усереднених цін служби автомобільних доріг по Запорізькій області. Враховуючи, що ці роботи планувалися до виконання на початку ІІ кварталу 2019 року, у розрахунку очікуваної вартості враховано показник інфляції на 3 місяці до квітня 2019 року включно, у розмірі згідно з постановою КМУ від 11.07.2018 № 546. Ці кошти і служать для покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (в нашому випадку зростання цін). Витрати на утилізацію сміття не враховані тому, що перевезення будівельного сміття (розібране механізованим способом асфальтобетонне покриття) передбачається на територію Дніпровської ГЕС, де використаний асфальт рециклером асфальтобетону (мобільна установка) переробляється в суміш для вторинного використання при ліквідації ямковості автодорожнього покриття. Зважаючи на викладене та те, що розрахунок очікуваної вартості виконано згідно з чинними вимогами ДСТУ, не вважаємо за потрібне внесення змін до технічного завдання в частині корегування обсягів і видів робіт.
Дата відповіді: 18.02.2019 15:43
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 829a9d991774435ca0b5b013998a4662
Дата опублікування: 13.02.2019 14:28
Опис: Від проспекта Соборний до бульвара Вінтера - це м.Вишгород?
Відповідь: Згідно пункту 4.3. тендерної документації місце виконання робіт: 69096, м. Запоріжжя, бульвар Вінтера, 1, філія "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Дата відповіді: 13.02.2019 14:37
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: c44293a935664a86a659608c8e24e9b4
Дата опублікування: 12.02.2019 08:50
Опис: Підскажіть конкретну адресу ремонту, а то якось не зрозуміло де це.
Відповідь: Автодорожній переїзд через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» сполучає між собою лівий та правий берег Дніпра від проспекта Соборний до бульвара Вінтера, на даній ділянці і буде проводитись ямковий ремонт згідно технічного завдання. Загальна довжина ділянки, на якій планується ямковий ремонт, становить 1585,82 м.
Дата відповіді: 13.02.2019 08:26