-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обслуговування вуличного освітлення: Технічне обслуговування системи вуличного освітлення селища
Обслуговування вуличного освітлення: Технічне обслуговування системи вуличного освітлення селища
Торги не відбулися
320 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 320.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 320.00 UAH
Період уточнення:
30.01.2019 19:36 - 15.02.2019 23:00
Відповідь надана
Уточнення щодо тендерної документації ( Додаток №4)
Номер:
b0f947189b8949718051d969b702d879
Дата опублікування:
04.02.2019 13:51
Опис:
1) "Заміна пошкоджених та застарілих ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури (в обсягах, що перевищують 20% їх загальної кількості на даній вулиці) з доведенням освітленості вулиці (дороги) до нормативної."
- поясніть детальніше сенс цієї фрази
- за чий рахунок, здійснюється закупівля ТМЦ???
Відповідь:
У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при технічному обслуговуванні мереж зовнішнього освітлення, зазначений перелік не є вичерпним тому кількість перелічених ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури може перевищувати на 20% відсотків від загальної кількості. Але незважаючи на вище викладене вулиці повинні освітлюватися. Закупівля ТМЦ здійснення за рахунок Виконавця.
Дата відповіді:
18.02.2019 15:52
Відповідь надана
Тендена документація
Номер:
93575695e21d4761a219bf9bffb96ddc
Дата опублікування:
31.01.2019 15:38
Опис:
Чому документація на Вашу закупівлю існує лише у вигяді відповіді?
Чому не завантажена окремим документом в належному форматі на сторінці ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь:
Тендерна документація була прикріплена до предмету закупівлі. Зауваження прийняті до уваги та тендерна документація прикріплена до оголошення закупівлі.
Дата відповіді:
01.02.2019 10:04
Відповідь надана
Питання щодо відсутності тендерної документації
Номер:
96a0d3f6690b487294998f8de73ceb7d
Дата опублікування:
31.01.2019 14:26
Опис:
1) відсутній опис предмета закупівлі( вимоги , характеристики, обсяги робіт, терміни виконання і т.і)
2) відсутня повністю тенедерна документація , щодо оформелення та надання пропозиції , а разом з нею супровідної документації
Відповідь:
МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету
від 28 лютого 2019 року
Голова тендерного комітету
_________________ Л.А. Андрієнко
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю послуг:
Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
(Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення в селищі Марківка )
Смт. Марківка – 2019 рік
№
I. Загальні положення
1 2 3
1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
2 Інформація про замовника торгів
2.1 повне найменування Марківська селищна рада Марківського району Луганської області
2.2 місцезнаходження 92400, Луганська область, Марківський р-н, смт. Марківка вул.. Центральна, 18
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Медвідь О.І державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та обтяжень юридичних осіб, фізичних осіб, підприємців та громадських формувань, відповідальна особа для розміщення інформації про публічні закупівлі на веб порталі уповноваженого органу через авторизований електронний адреса: 92400, Луганська область, Марківський р-н, смт. Марківка вул.. Центральна, 18, тел.: (6464) 9-13-69
3 Процедура закупівлі Відкриті торги
4 Інформація про предмет закупівлі
4.1 назва предмета закупівлі Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
(Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення в селищв Марківка )
4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти) із зазначенням вимог до них згідно з нормами Закону.
У разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів) зазначається найменування кожної частини предмета закупівлі (лота) відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону.
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому.
4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів
(надання послуг, виконання робіт) 92400, Луганська область, Марківський р-н, селище Марківка
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 31,12,2019
5 Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня.
7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою*.
* Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або копій оригіналів документів виданих органами державної влади, організаціями (підприємствами, установами) іноземних держав (разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією).
II. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації
1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону;
у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів
2 Унесення змін до тендерної документації
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів;
зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації;
зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з повним переліком документів та інформації відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі .pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або скан-копії документу, належним чином підписаного та/або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника, відбиток печатки та фірмовий бланк Учасника (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки та якщо має фірмовий бланк).
Рекомендуємо називати файли/папки відповідно до назви документів, що містяться в них.
Завантажені документи повинні бути читабельні!
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Якщо учасником надано конфіденційну інформацію, то в тендерній пропозиції повинно бути обґрунтування конфіденційності такої інформації.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- можливе відхилення від наданої в тендерній документації форми документу за умови, що учасником надано повний обсяг інформації передбачений наданою в тендерній документації формою (це не стосується проекту договору, документів та інформації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника та документів що стосуються розрахунку ціни тендерної пропозиції, технічних вимог!);
- можлива зміна форми незначної інформації.
Під незначною інформацією слід розуміти таку, що жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції та жодним чином не змінює інформацію тендерної пропозиції.
Наприклад: учасником не вказано прізвище ім’я по батькові особи, а вказано прізвище та ініціали.
- можливі помилки правопису, граматики.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
2 Забезпечення тендерної пропозиції Не вимагається.
3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією
4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
Учасник має право:
відхилити таку вимогу не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям та інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону. Дані документи включено у перелік Додатку 1 цієї тендерної документації.
6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені замовником у технічних вимогах у спосіб вказаний у п. 1 цього розділу тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
7. Інформація про субпідрядника (субпідрядників)
8 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій
ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оприлюдненого оголошення за даним предметом закупівлі.
отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру;
електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу;
тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
2 Дата та час розкриття тендерних пропозицій Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів
V. Оцінка тендерної пропозиції
1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна» (всі учасники(платники ПДВ і неплатники ПДВ)вказують ціну з ПДВ)
Питома вага критерію «Ціна» становить 100%
Методика оцінки:
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критерію «Ціна», яку учасник подає у своїй тендерній пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону;
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначається тендерна пропозиція з найнижчою ціною.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2 Інша інформація До договірної ціни обов’язково мають бути додані калькуляції за формою згідно Додатку 4
3 Відхилення тендерних пропозицій тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
1. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом;
про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації;
замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг;
замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом);
повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель
2 Строк укладання договору переможець торгів протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, згідно Додатку 2 тендерної документації.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця;
з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
3 Проект договору про закупівлю проект договору: Додаток 2 тендерної документації
4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю містяться в проекті договору - Додатку 2 тендерної документації
5 Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю або ненадання переможцем необхідних документів у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю Не вимагається
Додаток 1
1. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ
1. Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2. Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3. Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4. Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5. Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
* Інформація в довільній формі може бути надана по всіх пунктах в одній довідці.
Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається з моменту початку функціонування таких реєстрів.
2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ
2.1. Копія довідки (чи оригінал) про присвоєння ідентифікаційного коду / реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб) (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
2.2. Копія паспорту (для фізичних осіб).
2.3. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника:
Категорії відомостей Інформація
(заповнює учасник) Примітка
Повне найменування:
Код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код / реєстраційний номер облікової картки платника податків:
Реквізити учасника
адреса - юридична та фактична:
номер телефону, факсу, e-mail:
Керівництво (для юридичних осіб)
посада керівника:
пізвище, ім'я, по батькові керівника:
номер телефону, e-mail, керівника:
форма власності (наприклад: приватна, комунальна, тощо):
юридичний статус (наприклад: юридична особа, фізична особа, тощо):
організаційно-правова форма (наприклад: товариство з обмеженою відповідальністю, відкрите акціонерне товариство, тощо):
інше (за бажанням)
2.4. Повноваження на право підпису тендерної пропозиції процедури закупівлі, що підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника/ фізичної особи учасника на підписання (надати копію або оригінал будь-якого із вказаних документів) (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
2.5. Повноваження правомочності на підписання договору за результатами процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника/ фізичної особи учасника на підписання (надати копію або оригінал будь-якого із вказаних документів) (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
2.6. Копія всіх сторінок Статуту зі змінами до нього (при наявності), або іншого установчого документу (для юридичних осіб) (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
2.7. Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми.
:
№ Прізвище, ім’я, по батькові кваліфікованого працівника Посада Освіта стаж (досвід) роботи, років Примітка
2.8. Інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, згідно запропонованої форми (зазначити основні):
№ Найменування обладнання, матеріально-технічної бази Кількість, од. власне чи орендоване Примітка
Для підтвердження інформації зазначеної в таблиці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або інвентаризаційної відомості.
2.9. Довідка щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації згідно поданої нижче форми:
Довідка щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації
Подана учасником ______________(вказати найменування Учасника) у тендерній пропозиції інформація є достовірною.
За достовірність поданої в тендерній пропозиції інформації відповідальність несе учасник ______________(вказати найменування Учасника).
_________________________________ ________________________ __________________
(Посада) (Підпис, М.П.) (ПІБ)
2.10. Лист - згода на обробку даних згідно поданої нижче форми:
Лист - згода на обробку даних
Ми (я) _______(зазначити найменування учасника) в особі ________(зазначити посаду, П.І.Б. уповноваженої особи), з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, надаємо (-ю) згоду на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до наданих нами у тендерній пропозиції даних згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм чинного законодавства. Наведена вище інформація також може надаватись третім особам.
_________________________________ ________________________ __________________
(Посада) (Підпис, М.П.) (ПІБ)
2.11. Гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником всього обсягу послуг на об’єкті: код класифікатора 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги(Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення відповідно до технічних вимог.
2.12. Інформацією щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника (додатку 4 документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (додаток 4) документації на своєму фірмовому бланку (у разі наявності), підписані уповноваженою на це особою учасника та завірені печаткою (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
2.13. До договірної ціни обов’язково мають бути додані калькуляції за формою згідно додатку 5 «Перелік видів робіт та собівартості з обслуговування об’єктів вуличного освітлення».
2.14.Для належного виконання послуг учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію відходів зазначених в технічному завданні.
2.15. Підтвердження згоди з проектом Договору (Додатку 2 тендерної документації). Для підтвердження згоди з проектом Договору учасник тендеру подає лист довільної форми у якому зазначає, про згоду підписати даний проект договору у разі визначення його переможцем тендеру.
ДОДАТОК 2
П Р О Е К Т Д О Г О В І Р №
на технічне обслуговування об’єктів вуличного освітлення .
смт. Марківка ' '___'' __________20__ р.
Замовник Марківська селищна рада Марківського району Луганської області в особі т.в.о. голови, секретаря селищної ради Андрієнко Лілії Анатоліївни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення 28 сесії VII скликання № 28-6/2018 від 01.03.2018 року з однієї сторони і Виконавець _________________________________________________в особі_____________________________, що діє на підставі _____________з іншої сторони, уклали даний договір про наступне:
1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.
1.1.Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання по якісному технічному обслуговуванню електромереж зовнішнього освітлення на території селища Марківка, відповідно до переліку кількості ліхтарів та об’єктів вуличного освітлення згідно додатку №1, а саме, - надати Замовнику послуги згідно додатку №2 (Перелік робіт з обслуговування об’єктів вуличного освітлення).
Найменування послуг згідно ДК – послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення.
1.2.Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
1.3. Якість послуг, що надаються, повинна відповідати вимогам, передбаченим в тендерній документації, а також державним нормам, технічним умовам та загальним вимогам, які пред’являються до послуг цього типу.
2.ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
2.1.Загальна вартість послуг за цим договором складає ____________ грн. на період дії договору з помісячною сплатою.
2.2. Оплата наданих послуг за цим договором проводиться помісячно згідно Акту наданих послуг та калькуляції витрат на надання послуг, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. До суми витрат на надання послуг включається вартість матеріалів. Сума всіх витрат, понесених Виконавцем, яка підлягає сплаті Замовником, не повинна бути більшою загальної вартості послуг, визначеної договором (п.2.1.).
2.3. Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах пропозиції тендерних торгів в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі Замовника.
2.4. Оплата послуг здійснюється щомісяця протягом 5 днів після отримання калькуляції витрат на надання послуг та підписання Акту наданих послуг за поточний місяць.
3. НАДАННЯ ПОСЛУГ.
3.1. Здача-приймання наданих послуг щомісяця оформляється
Актом наданих послуг з доданою до нього калькуляцією (помісячною) витрат на надання послуги.
3.2. Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання
Акта наданих послуг з доданою до нього калькуляцією (помісячною) витрат на надання послуги, повинен його підписати або надати вмотивовану письмову відмову від підписання.
3.3.У разі наявності недоліків щодо якості наданих послуг Сторони у п’ятиденний термін після їх виявлення складають двосторонній протокол з переліком необхідних доробок та термінів їх виконання.
3.4. Виконавець усуває виявлені недоліки за власний рахунок у строки, визначені Сторонами. В такому разі акт наданих послуг підписується після усунення виявлених недоліків.
3.5.Місце надання послуг: селище Марківка.
3.6.Строк надання послуг: до 31.12. 2019 року.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН.
4.1.Замовник зобов'язується:
4.1.1.Оплатити вартість наданих послуг у строки та у розмірах, визначених цим договором.
4.1.2.Приймати надані послуги згідно з актом наданих послуг, з урахуванням умов даного договору
4.2.Виконавець зобов'язаний:
4.2.1.Забезпечити своєчасність та якість надання послуг по предмету цього договору з дотриманням технології їх проведення.
4.2.2.Забезпечувати робітників засобами та інструментами, необхідними для роботи;
4.2.3.Додержуватись протипожежних правил і правил експлуатації електроустановок;
4.2.4.Нести відповідальність за додержання правил техніки безпеки та охорони праці
4.2.5. Безоплатно усувати недоліки, виявлені під час надання послуг.
4.2.6. У разі неможливості виконати взяті на себе обов’язки по строкам, якості та кількості послуг, які надаються, Виконавець зобов’язаний повідомити Замовника у строк, протягом 2 діб.
4.2.7.Усувати недоліки у разі їх виявлення Замовником за власний рахунок та власними силами.
4.3.Сторони зобов'язуються:
4.3.1. Належним чином виконувати всі зобов'язання за цим договором ;
4.3.2. Негайно повідомити іншу сторону щодо зміни поштових та банківських реквізитів;
4.4. Виконавець гарантує наявність відповідних документів щодо можливості відповідно до вимог діючого законодавства, надання ним послуг згідно предмета договору, оформлення яких здійснює самостійно.
4.5.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, письмово повідомивши його про це у двадцятиденний термін.
4.5.2. Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором.
4.5.3.Зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору.
4.5.4.Повернути Виконавцю акт виконаних робіт та калькуляцію витрат на надання послуги, без здійснення оплати, в разі неналежного оформлення акту наданих послуг та калькуляції витрат на надання послуги (відсутність печатки, підписів тощо).
4.6.Виконавець має право:
4.6.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги.
5.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.
5.1. За невиконання або неналежне виконання обов'язків за цим договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
5.2.Виконавець несе відповідальність за дотримання правил техніки безпеки при наданні послуг, за якість наданих послуг, відповідність нормативним документам, а також за своєчасність надання послуг за Договором.
5.3.У разі невиконання Виконавцем зобов’язань за Договором щодо якості наданих послуг, Замовник має право на відшкодування завданих збитків у повному обсязі.
6.ФОРС-МАЖОР
6.1. При виникненні форс-мажорних обставин Сторона зобов'язана у письмовій формі негайно проінформувати іншу Сторону про наявність таких обставин, що перешкоджають виникненню цього Договору.
6.2. Форс-мажорних обставини - це обставини, що виникли внаслідок подій екстраординарного характеру, які не могли бути передбачені та яким Сторони не могли запобігти, наприклад, пожежі, повені, шторму, пилової бурі, землетрусу, засухи або інших природних явищ, а також війни, обмежень або санкцій будь-яких держав, що відбулися де-юре або де-факто, дій органів державної влади, блокади, страйку, безладдя, заколоти, затримки авіарейсів за умов, що ці обставини впливають на виконання Договірних зобов'язань та у їх виникнення відсутня вина Сторін, якій такі обставини перешкодили виконанню свого обов'язку за цим Договором.
6.3. Якщо повідомлення про форс-мажорні обставини відсутнє, Сторони втрачають право посилатися в разі невиконання своїх зобов'язань за цим договором, на форс-мажорні обставини.
6.4. Термін виконання стороною зобов'язань за цим договором відсувається відповідно до часу, на протязі якого діяли такі обставини та їх наслідки.
7.ВИРІШЕННЯ СПОРІВ.
7.1.Сторони вживатимуть всіх можливих заходів для вирішення ляхом переговорів спорів, що виникатимуть у ході виконання цього Договору.
7.2. Якщо не вдається досягти взаємоприйнятих рішень шляхом переговорів, суперечок між сторонами вирішуються в установленому законом порядку.
8.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
8.1. Договір укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони.
8.2. Всі додатки та зміни до цього Договору дійсні тільки викладені в письмовій формі у вигляді доповнень до цього договору і підписані уповноваженими представниками сторін.
9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ.
9.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання по 31 грудня 2019 року.
10. ІНШІ УМОВИ.
10.1. Істотні умови Договору не повинні змінюватися після його підписання до повного виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
10.2. Зміни та доповнення до Договору вносяться за взаємною згодою Сторін в письмовій формі шляхом підписання додаткових угод до цього Договору, які є його невід’ємною частиною.
10.3. Цей Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної Сторони.
10.4. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані цим Договором, регламентуються чинним законодавством України.
11. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
11.1. До цього Договору додаються та є його невід'ємною частиною:
Додаток №1 Перелік кількості ліхтарів
Додаток №2 Перелік видів робіт та собівартості з обслуговування об’єктів вуличного освітлення
12. АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН.
Додаток №1 до договору на технічне обслуговування об’єктів вуличного освітлення
Перелік кількості ліхтарів:
1. Загальна кількість ліхтарів по закупівлі 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення в селищі Марківка ) становить 650 шт.
Замовник Виконавець
______________ _____________________
Додаток №2
Перелік видів робіт
та собівартості з
обслуговування об’єктів
вуличного освітлення
(включаються до пропозиції у вигляді прикріпного файлу скан-копії документу, на фірмовому бланку (у разі наявності), підписаного уповноваженою особою та завіреного печаткою учасника (у разі наявності)
Перелік видів робіт та собівартості з обслуговування об’єктів вуличного освітлення
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість Собівартість за одиницю, грн.. Сума, грн..
всього Основна заробітна плата Додаткова заробітна плата Матеріальні витрати Паливо-мастильні матеріали Адміністративні витрати
1 Обслуговування (ремонт) пунктів живлення з заміною обладнання (котушок контактора, запобіжника, розетки, трубостойки, підставки та інш.) пунктів
2 Огляд і заміна реле часу і фотореле, перепрограмування таймерів пунктів
3 Огляд і обслуговування світильників відкритого типу з автопідіймача Шт.
4 Огляд і обслуговування світильників закритого типу з автопідіймача Шт.
5 Технічне обслуговування світильників еквівалент потужністю до 150 Вт з автопідіймача шт.
6 Заміна патронів, перехідників Е-27,Е -40 у світильниках відкритого типу з автопідіймача Шт.
7 Заміна патронів, перехідників Е-27,Е -40 у світильниках закритого типу з автопідіймача Шт.
8 Заміна дроселів у світильниках з автопідіймача шт
9 Визначення та ліквідація пошкоджень, коротких замикань і обривів з автопідіймача проводом типу СІП перерізом від 16 мм2 шт
10 Визначення та ліквідація пошкоджень, коротких замикань і обривів, дротів А-25, з автопідіймача м
11 Регулювання натягу провисаючої повітряної лінії та перенатяг нових дротів, СІП та кабелю на опорах з автопідіймача м 735
12 Демонтаж та монтаж повітряних ліній дротом А-25, км
13 Заміна кабельної лінії типу АВВГ в пунктах живлення шт
14 Заміна зарядного проводу типу АВВГ перерізом до 4 мм від повітряної лінії до світильника з автопідіймача шт
15 Зняття показань витрати електроенергії в приладах обліку у шафах зовнішнього освітлення щомісячно м
16 Очищення мереж від гілок і накидів з автопідіймача шт
17 Заміна однополюсних вимикачів км
18 Ревізія і заміна автоматів (до 100 А) напрямків що відходять шт
19 Забезпечення утилізації відпрацьованих ламп шт
У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при технічному обслуговуванні мереж зовнішнього освітлення, зазначений перелік не є вичерпним. Учасник повинен надати письмову згоду на виконання інших видів робіт, пов'язаних з технічним обслуговуванням мереж зовнішнього освітлення, передбачених нормативними документами .
* включаючи вартість матеріалів.
Перелік кількості ліхтарів та об’єктів вуличного освітлення:
2. Загальна кількість ліхтарів по закупівлі 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення ) становить 650 шт.
Примітка:
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язанні з укладанням договору.
Кожен учасник може подати лише одну тендерну пропозицію.
Заміна пошкоджених та застарілих ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури (в обсягах, що перевищують 20% їх загальної кількості на даній вулиці) з доведенням освітленості вулиці (дороги) до нормативної.
Заходи щодо захисту довкілля:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- ощадливо використовувати воду;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
ДОДАТОК 3
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, які переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику супровідним листом (паперовим)
1. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки (чи іншої форми документу), видана уповноваженим структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ, щодо судимості, видана службовій (посадовій) особі учасника / фізичній особі, що є учасником торгів, яка підписала тендерну пропозицію, документ не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення оголошення на веб-порталі (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
2.Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки (чи іншої визначеної законодавством форми документу) щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу).
3. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки (чи іншої визначеної законодавством форми документу) щодо відомостей про юридичну особу, Яка є учасником) внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
Примітки:
- документи наведені у цьому додатку не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції, їх подає лише переможець супровідним листом після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір;
- рекомендуємо вказані в цьому додатку документи замовляти завчасно, а не чекати до дати визначення переможця, оскільки через значний термін видачі документів в учасника можуть виникнути проблеми при підписанні договору про закупівлю.
- у випадку внесення змін до законодавства щодо вказаних у цьому додатку документів (місце, спосіб видачі /отримання, форма документу, ліквідація чи реорганізація уповноваженого органу, тощо) переможець торгів подає документ із врахуванням зазначених змін до законодавства, або пояснюючий лист, якщо у зв’язку із змінами до законодавства надання документу стало неможливим;
Додаток №4
(включаються до пропозиції у вигляді прикріпного файлу скан-копії документу, на фірмовому бланку (у разі наявності), підписаного уповноваженою особою та завіреного печаткою учасника (у разі наявності)
Перелік видів робіт та собівартості з обслуговування об’єктів вуличного освітлення
№ п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість Собівартість за одиницю, грн.. Сума, грн..
всього Основна заробітна плата Додаткова заробітна плата Матеріальні витрати Паливо-мастильні матеріали Адміністративні витрати
1 Обслуговування (ремонт) пунктів живлення з заміною обладнання (котушок контактора, запобіжника, розетки, трубостойки, підставки та інш.) пунктів
2 Огляд і заміна реле часу і фотореле, перепрограмування таймерів пунктів
3 Огляд і обслуговування світильників відкритого типу з автопідіймача Шт.
4 Огляд і обслуговування світильників закритого типу з автопідіймача Шт.
5 Технічне обслуговування світильників еквівалент потужністю до 150 Вт з автопідіймача шт.
6 Заміна патронів, перехідників Е-27,Е -40 у світильниках відкритого типу з автопідіймача Шт.
7 Заміна патронів, перехідників Е-27,Е -40 у світильниках закритого типу з автопідіймача Шт.
8 Заміна дроселів у світильниках з автопідіймача шт
9 Визначення та ліквідація пошкоджень, коротких замикань і обривів з автопідіймача проводом типу СІП перерізом від 16 мм2 шт
10 Визначення та ліквідація пошкоджень, коротких замикань і обривів, дротів А-25, з автопідіймача м
11 Регулювання натягу провисаючої повітряної лінії та перенатяг нових дротів, СІП та кабелю на опорах з автопідіймача м 735
12 Демонтаж та монтаж повітряних ліній дротом А-25, км
13 Заміна кабельної лінії типу АВВГ в пунктах живлення шт
14 Заміна зарядного проводу типу АВВГ перерізом до 4 мм від повітряної лінії до світильника з автопідіймача шт
15 Зняття показань витрати електроенергії в приладах обліку у шафах зовнішнього освітлення щомісячно м
16 Очищення мереж від гілок і накидів з автопідіймача шт
17 Заміна однополюсних вимикачів км
18 Ревізія і заміна автоматів (до 100 А) напрямків що відходять шт
19 Забезпечення утилізації відпрацьованих ламп шт
У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при технічному обслуговуванні мереж зовнішнього освітлення, зазначений перелік не є вичерпним. Учасник повинен надати письмову згоду на виконання інших видів робіт, пов'язаних з технічним обслуговуванням мереж зовнішнього освітлення, передбачених нормативними документами .
* включаючи вартість матеріалів.
Перелік кількості ліхтарів:
Загальна кількість ліхтарів по закупівлі 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з утримання та технічного обслуговування об’єктів вуличного освітлення ) становить 650 шт.
Примітка:
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язанні з укладанням договору.
Кожен учасник може подати лише одну тендерну пропозицію.
Заміна пошкоджених та застарілих ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури (в обсягах, що перевищують 20% їх загальної кількості на даній вулиці) з доведенням освітленості вулиці (дороги) до нормативної.
Дата відповіді:
31.01.2019 15:14