• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фізична охорона об’єктів охорони

Фізична охорона об’єктів охорони

Торги відмінено

257 546.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 287.73 UAH
Період уточнення: 24.01.2019 14:15 - 29.01.2019 16:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: df70981f5c9d4ad691224dce69ecb27b
Дата опублікування: 29.01.2019 11:32
Опис: Охоронники не є пожежниками, то на підставі якого НПА вони мають проходити навчання з пожженого мінімуму? Ваша вимога не керується законом, просимо її виключити!
Відповідь: Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії за Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336, одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен, серед іншого, знати правила пожежної безпеки, правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації. Замовник згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установив одним із кваліфікаційних критеріїв відповідності Учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Для підтвердження відповідних знань охоронників Учасник подає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Перелік Замовник не обмежує. Така вимога Замовника обґрунтована Правилами пожежної безпеки, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417, нормами Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444, положеннями Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336 . Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252-а не вбачається.
Дата відповіді: 29.01.2019 16:37
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ec4ba52888cc4ab7aef787edadd1ef79
Дата опублікування: 29.01.2019 11:30
Опис: Яким чином Ви будете визначати, що на об'єкті аналогічного договору знаходилось саме 50 осіб, а не 49, наприклад?
Відповідь: Об’єкти Замовника належать до об’єктів соціальної сфери із середнім ступенем ризику, на яких постійно або тимчасово перебувають 50 та більше осіб. Для охорони приміщень та території Замовника потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг. У зв'язку з цим заявлена вимога до кваліфікації учасників про підтвердження наявності аналогічних договорів про надання охоронних послуг юридичним особам не менше 2-ох з масовим перебуванням людей (постійно або тимчасово перебувають 50 або більше осіб) і надання листів-відгуків контрагентів.
Дата відповіді: 29.01.2019 16:36
Відповідь надана

Офіс

Номер: 14b5ffd2c9964e95b9fbcff785e9da7b
Дата опублікування: 29.01.2019 11:29
Опис: Вимога про офіс в Сумах дискримінує учасників з інших регіонів, тому просимо її виключити з документації. Адже немає проблем орендувати офіс після визначенні переможцем. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Замовник у тендерній документації не встановлює жодних обмежень щодо місця реєстрації суб’єкта господарювання – Учасника, і таким чином ніяк не обмежує коло учасників закупівлі. Для оперативного реагування, своєчасної та надійної охорони, упевненості Замовника у якості охоронних послуг та рівня організації їх надання, з огляду на підвищену загрозу безпеки, Замовник вважає доцільними вимоги тендерної документації до Учасника про офіс у місті Суми. Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252-а не вбачається.
Дата відповіді: 29.01.2019 16:36
Відповідь надана

Документація

Номер: b9a60bf90f754435a105df70006d72b8
Дата опублікування: 28.01.2019 18:30
Опис: Тендерна документація зроблена під Явір 2000?
Відповідь: Тендерна документація розроблена на основі Примірної тендерної документації для процедури закупівлі-відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680, у відповідності до вимог Закону України «Публічні закупівлі».
Дата відповіді: 29.01.2019 16:35
Відповідь надана

Про пожежний мінімум

Номер: 513d25ba3c9c4555b3a615d2acb8e98f
Дата опублікування: 26.01.2019 15:22
Опис: Фірма яка обслуговує технічні засоби охоронної та пожежної сигналізації згідно ДБН повинна скласти інструкцію з користування охоронної та пожежної сигналізації. Згідно цих інструкцій охоронники управляють засобами охоронної та пожежної документації. Ваша вимога щодо навчання з пожежного мінімуму безпідставна і не передбачена ніякими нормативними актами в Україні. Вимагаю відмінити пункт з навчання з пожежного мінімуму, або розширену надати інформацію яким нормативним документом передбачено, щоб охоронники проходили навчання з пожежного мінімуму. Ваша вимога з навчання пожежного мінімуму є протизаконна.
Відповідь: Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії за Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336, одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен, серед іншого, знати правила пожежної безпеки, правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації. Замовник згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установив одним із кваліфікаційних критеріїв відповідності Учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Для підтвердження відповідних знань охоронників Учасник подає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Перелік Замовник не обмежує. Така вимога Замовника обґрунтована Правилами пожежної безпеки, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417, нормами Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444, положеннями Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336 . Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252-а не вбачається.
Дата відповіді: 29.01.2019 16:34
Відповідь надана

Скасування вимог до навчання охоронників з пожежного мінімуму.

Номер: 09a5db846d74406b834cdf13d5533837
Дата опублікування: 25.01.2019 14:01
Опис: Тендерною документацією передбачено навчання охоронників з пожежного мінімуму. Згідно нормативних документів на надання охоронних послуг таке навчання згідно законодавства України охоронникам не передбачене. Вимагаю скасувати пункт про навчання з пожежного мінімуму. А якщо хочете, щоб охоронники були навчені то тоді при визначенні переможця за кошти Сумського міського центру зайнятості вони можуть бути навчені. В противному разі буде звернення в Генеральну прокуратуру України.
Відповідь: Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії за Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336, одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен, серед іншого, знати правила пожежної безпеки, правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації. Замовник згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установив одним із кваліфікаційних критеріїв відповідності Учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Для підтвердження відповідних знань охоронників Учасник подає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Перелік Замовник не обмежує. Така вимога Замовника обґрунтована Правилами пожежної безпеки, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417, нормами Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444, положеннями Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336 . Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252-а не вбачається.
Дата відповіді: 28.01.2019 16:48
Відповідь надана

Відміна сертифікату системи якістю

Номер: 71d6bd5aac474ccc86f5de1a0b878fc4
Дата опублікування: 25.01.2019 13:43
Опис: В Тендерній документації в розділі ІІІ. п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати сертифікат системи управління якістю стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі ДСТУ ISO 9001:2015. Довожу до відому тендерного комітету, що ні нормативними документами в Україні при наданні охоронних послуг, ні законом України «ПРО ОХОРОННУ ДІЯЛЬНІСТЬ» не передбачено вищевказаний сертифікат як обов*язковий при наданні охоронних послуг. Тим паче , що приміщення Сумського міського центру зайнятості не є СТРАТЕГІЧНИМ чи ОСОБЛИВОВАЖЛИВИМ об*єктом, щоб до залучення охоронних послуг залучати охоронне підприємство тільки те, що має такий сертифікат. Вважаю що даний пункт обмежує коло претендентів на надання охоронних послуг, що є дискримінацією до інших учасників. Діяльність охоронних підприємств в Україні регламентується слідуючими законодавчими актами та нормативними документами: 1. Закон України «Про охоронну діяльність». 2. Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності ПС КМУ №960 від 18.11.2015р. 3. Наказ МВС України №771 від 09.08.2016р Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спец сигналів 4. Наказ МВС України №375 від 18.04.2013Р. Порядок обладнання транспорту реагування… 5. ПС КМУ №97 від 11.02.2013р. Про затвердження переліку спецзасобів… Вимога про надання сертифікату системи управління якістю не передбачена жодним нормативними документом в Україні і є безпідставною. На підставі вищенаведеного прошу виключити цей пункт з тендерної документації.
Відповідь: Замовником у Додатку №3 до Тендерної документації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагається від Учасника подання Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності в Учасника Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-який суб’єкт господарювання, що працює згідно з відповідними стандартами. Метою зазначеної вимоги є укладення договору з надійним учасником ринку охоронних послуг, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків, особливо під час нестабільної ситуації в країні. Відтак, встановлені Тендерною документацією технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства. Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252-а не вбачається.
Дата відповіді: 28.01.2019 16:47
Відповідь надана

Порушення законодавства України

Номер: 8c5532d6616b4337b57608a95899aa09
Дата опублікування: 24.01.2019 18:41
Опис: Добрий день! Ваша тендерна документація в загалі не піддається критиці, так як заздалегідь прописана під одного учасника торгів який і так всім відомий.. Тому і вартість послуг виставляється Вами значно вища чим в інших державних установах возьміть хоча б для порівняння «Соцстрах» і поінтересуйтеся вартістю послуг які їм надаються за два пости фізичної охорони, а не за один як у вас.. Прошу пояснити: 1. - в п. 1.4. Дозвільні документи на встановлення та використання на транспортних засобах реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із зазначенням відмітки «спеціальний» для службових автомобілів, які будуть залучені Учасником для виконання договору - питання яка вам різниця щодо проблискових маячків на автомобілях, навіщо вони Вам, ви що проводите тендер з «Послуг охоронної сигналізації», чи привабливості автомобілів, Ваш об’єкт не банк і не стратегічний об’єкт, а існує на кошти платників податків які ви так не к чемно витрачаєте. Вам що є різниця приїде автомобіль з групою реагування на виклик з маячками чи без. ПОЯСНІТЬ? 2. – п. 2.1 «Тендерної документації» в якому ви в загалі порушуєте Закон України «Про захист персональних даних», на яких підставах ви вимагаєте: - документи, які підтверджують проходження працівниками охорони обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що працівники охорони Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документи, що підтверджують відсутність у працівників охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видаються в установленому порядку; Дані документи не можуть бути оприлюднені на сайті без письмових згод працівників, тим паче що касається їх персональних даних ( медогляд, психіатричний та наркологічний огляд, довідки на судимості та інше), навіщо ви це вимагаєте як що підприємство яке надає охоронні послуги і так це повинно виконувати згідно ліцензійних умов і не оприлюднювати на сайтах в откритому доступі закриту особисту інформацію. Прошу пояснити навіщо ви заздалегідь порушуєте законодавство України 3. З яких нормативних документів ви взятли що охоронники на вашому об’єкті повинні бути не нижче 3-го розряду, а чому не 5-го, ви хоча б різницю розумієте між 2 та 3 розрядом посади «Охоронник» - Поясніть? 4. А цей розділ в п.2.1 - «документи про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони.» - ви що формуєте штатну пожежну дружину, то тоді хай ще пройдуть і навчання на посаду «електромонтера», «сантехніка» та іншого. Кому не відомо що тільки в одного підприємства є така ліцензія яка поєднує охоронну діяльність та пожежну. Поясніть дану вимогу? ВИМАГАЮ: Скасувати всі ці недолугі «забаганки вашого керівництва» які прописані під одного учасника торгів що потягне за собою значне збільшення вартості послуг з фізичної охорони.
Відповідь: Замовник за Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вправі на власний розсуд вимагати документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Замовником установлені кваліфікаційні критерії для учасників відповідно до ст. 16 Закону. Учасник, у свою чергу, для участі в процедурі має право подати на розгляд замовника власну пропозицію та документи на виконання встановлених кваліфікаційних критеріїв. Будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу. Невикористання учасником у повній мірі переваг та можливостей, що надані нормативно-правовими актами з питань охоронної діяльності, не може вважатися його дискримінацією перед іншими учасниками, які користуються такими можливостями. 1) Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом. Згідно з вимогами Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 №379, у свідоцтвах про реєстрацію (технічних паспортах) ТЗ, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу «Тип транспортного засобу» вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований». Порядок обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами та видачі дозволу для цього визначені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960, Порядком обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим наказом МВС України від 18.04.2013 №375, Порядком обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб'єктів охоронної діяльності, затвердженим наказом МВС України від 09.08.2016 №771. 2) Тендерною документацією передбачено надання Учасником згоди (Додаток № 7) на обробку персональних даних, які містяться у документах, поданих у складі тендерної пропозиції згідно із тендерною документацією замовника та Законом України «Про публічні закупівлі». Документи запитувані лише щодо охоронців учасника, які будуть безпосередньо здійснювати фізичну охорону об’єктів охорони Замовника, з метою підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Забезпечення дотримання Закону України «Про захист персональних даних» при поданні тендерної пропозиції покладається на учасника. 3) У Тендерній документації Замовник висуває вимоги про наявність централізованого пункту спостереження, групи швидкого реагування та транспорту реагування, враховуючи, що об’єктами охорони є адміністративна будівля і прилегла територія з масовим перебуванням людей, та має бути максимальним рівень послуг з фізичної охорони, забезпечуватись швидке адекватне реагування та своєчасність заходів охорони, у тому числі для безпеки людей та схоронності майна. Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960, Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці України від 29.12.2004 №336, обґрунтоване залучення для фізичної охорони зазначених об’єктів охоронників 3-го розряду. 4) Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен знати правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації. Для підтвердження відповідних знань охоронників учасникам необхідно надати документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Тендерною документацією не встановлено вимог про подання учасником ліцензії для здійснення пожежної діяльності. Підстав для зміни Тендерної документації у процедурі закупівлі № UA-2019-01-24-001252 не вбачається.
Дата відповіді: 25.01.2019 16:16