-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
16.01.2019 15:53 - 22.01.2019 09:00
Відповідь надана
Щодо вимог до предмету Закупівлі
Номер:
90a438b11e0c49239ba8420ebe436700
Дата опублікування:
21.01.2019 13:35
Опис:
Шановний Замовник. У Технічних вимогах вимагається надати :"2.3.Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук, багатофункціональний пристрій.
2.5.Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на ноутбук, багатофункціональний пристрій." Але Ви закуповуєте персональні комп'ютери , що складаються із системного блоку, монітору , клавіатури та миші а також БФП. Ноутбуки Ви не закуповуєте згідно даної документації. Прохання- виправити ці вимоги.
Відповідь:
Були внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
21.01.2019 14:16
Відповідь надана
Щодо строків поставки товару
Номер:
7b80cdae8a774131a9e5a521fb8f5e8e
Дата опублікування:
21.01.2019 13:15
Опис:
Шановний Замовник! Уточніть будь ласка умови поставки товару, адже у тендерній документації в Загальних положеннях вказано : "строк надання послуг : Протягом лютого 2019 року", а далі в Технічних вимогах вказано: "11. Постачальник зобов’язаний поставляти товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації до Договору, щомісячно відподно до заявки Замовника. " і в Проекті Договору :" 5.2. Товар поставляється Постачальником частинами (партіями) на підставі замовлень (заявок) Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання заявки". По-перше, про які ПОСЛУГИ ведеться мова, якщо у Вас закупівля ТОВАРУ, а не послуг. По-друге: строк поставки товару має бути до 28.02.2019 згідно умов Загального положення? чи до якогось іншого числа і буде розбито на кілька місяців протягом даного строку? Просимо вказати конкретні строки та умови поставки, це є суттєвим для обрахування ціни товару.
Відповідь:
Були внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
21.01.2019 14:15
Відповідь надана
Щодо подання необхідних документів
Номер:
85aaffe6be0f4e1191ef6bceb5e5f286
Дата опублікування:
21.01.2019 10:59
Опис:
Шановний Замовник! Чи має відношення п. 2.2. технічного завдання Додатку 3, а саме: "Учасник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні " до даної тендерної закупівлі?
Якщо так, деталізуйте, будь ласка, значення цієї вимоги.
Відповідь:
Були внесені зміни до ТД.
Дата відповіді:
21.01.2019 14:15
Відповідь надана
Кількість товару
Номер:
229d05400c7b4418b36fa12add106328
Дата опублікування:
17.01.2019 09:49
Опис:
Шановний замовник! Виникла неясність стосовно кількості предметів закупівлі. В описі вказано загальна кількість одиниць - 85 шт.
Яка кількість кожного з пунктів: системний блок, монітор, БФП?
Дякую.
Відповідь:
Загальна кількість 85 одиниць: Комп’ютер в комплекті-45штук, багатофункціональний пристрій- 40 штук
Дата відповіді:
17.01.2019 11:01
Відповідь надана
Предмет закупівлі
Номер:
d7427b299eea49b098fc2047a089d609
Дата опублікування:
16.01.2019 16:11
Опис:
Шановний замовник! Хочу звернути Вашу увагу на те, що закупівля відбувається по ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання), і вказана кількість 85 одиниць. А по факту, предметом закупівлі є наркотичні та психотропні речовини, такі я Морфін, Фентанін, Сибазол та Кетанін. Якщо це є реальний предмет закупівлі, то Ви не повинні були розміщувати його за цим ДК.
Уточніть, будь ласка.
Відповідь:
Все виправлено.
Дата відповіді:
17.01.2019 08:07