• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони

Охорона будівлі Самарської районної у місті Дніпрі ради

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення: 15.01.2019 15:55 - 21.01.2019 16:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c63f22199cd8409fa894ce20bd507e98
Дата опублікування: 21.01.2019 13:26
Опис: Вимога щодо договору про співпрацю з поліцією є дискримінацією, оскільки згідно статті 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" це є право, а не обов'язок суб'єкта. Тому просимо виключити дану вимогу та не дискримінувати учасників.
Відповідь: Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами поліції МВС є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів. Відповідно до розділу V "Взаємодія суб'єутів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю" Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 р., усім без виключення суб'єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності , що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб'єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3)інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб'єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами, у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, бесперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією щодо взаємодії та ін), що не суперечить чинному законодавству. За тендерною дкументацією об'эктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради - органа місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне Управління праці та соціального захисту населення, відділ Державної казаначейської служби, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, сектор з мобілізаційної роботи та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв'язку з постійним перебуванням на території будівлі районної у місті ради великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з обмеженими можливостями, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб'єктом охоронної діяльності (Учасником) та правоохоронними органами безперечно дозволяють скоротити термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об'єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на території об'єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків). Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб'єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) Учасника з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб'єкта охоронної діяльності. Вважаємо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним із важливих показників його відповідності вимогам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС не порушує чинного законодавства.
Дата відповіді: 22.01.2019 11:40