• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Акумулятор 6S1P 66000 mAh для великих БПЛА (Вампір, Vampire)

Торги відмінено

1 947 750.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 24.07.2026 13:59 - 30.07.2026 11:00
Відповідь надана

Закупівля акумуляторних батарей без ПДВ

Номер: 1ea6e465af8246e3a9dbbf36bc2a2e0a
Дата опублікування: 27.07.2026 11:27
Опис: Шановний замовнику! Ви вказали, що закупівля без ПДВ, отже на закупівлю ви очкуєте захід ФОПів та ТОВ, які постачають контрафактний товар, оскільки українські виробники та офіційні імпортери, які є ТОВ і є платниками ПДВ, не зможуть поставити даний товар без ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що акумуляторні батареї даного типу класифікуються згідно УКЕ ЗЕД за кодом 85076000, А відповідно до Податкового кодексу України операції з постачання акумуляторних батарей за кодом УКТ ЗЕД 85076000 НЕ звільняється від оподаткування податком на додану вартість згідно п. 32 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» Розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України відповідно до якого тимчасово, на період запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів оборонного призначення, визначених такими згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі», що класифікуються за УКТЗЕД у товарних позиціях відповідно до переліку. Постачання товарів даного коду УКТ ЗЕД (а саме 85076000) на митній території України оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20%. Посилання на Податковий кодекс України зі змінами: https://tax.gov.ua/nk/rozdil-xx--perehidni-polojen/ Прохання уважно ознайомитися із чинним податковим законодавством та привести Закупівлю у відповідність, щоб не створювати нерівних прав для учасників залежно від їх статусу платника податків. На даний момент норма закупівлі "без ПДВ" є дискримінаційною.
Відповідь: Згідно ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПОДАТКОВОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ від 20.02.2026 р. № 997/ІПК/99-00-21-03-02 ІПК Операції з постачання на митній території України товарів оборонного призначення підлягатимуть звільненню від оподаткування ПДВ згідно з підпунктом 4 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ за умови, що: – такі товари оборонного призначення належать до категорії товарів оборонного призначення, визначених пунктом 29 статті 1 Закону № 808, та класифікуються за групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД, перерахованими в абзацах «а» – «н» підпункту 4 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ (з урахуванням зазначених у таких абзацах обмежень); – постачання товарів оборонного призначення здійснюється у межах державного контракту; – постачальник товарів оборонного призначення є виконавцем або співвиконавцем державного контракту (договору) у розумінні норм Закону № 808; – покупець є державним замовником у розумінні норм Закону № 808. Операції з постачання на митній території України товарів підлягатимуть звільненню від оподаткування ПДВ згідно з підпунктом 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ за умови, що: - товари належать до категорії товарів, що класифікуються за групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД, перерахованими у підпункті 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ; - кінцевим отримувачем товарів відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено: правоохоронні органи; Міністерство оборони України; Збройні Сили України та інші військові формування; добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України; інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України; підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель. У разі недотримання зазначених вище умов вказані операції підлягатимуть оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку. Якщо товари, які класифікуються за кодом 8507 60 00 згідно з УКТ ЗЕД, не зазначені у підпункті 4 і 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX ПКУ, то на операції з постачання таких товарів на митній території України режим звільнення від оподаткування ПДВ, встановлений вказаними вище підпунктами ПКУ, не поширюється (незалежно від дотримання інших умов). Водночас ДПС інформує, що Постановою № 178 не визначено обмежень чи критеріїв щодо видів транспорту, для якого здійснюється постачання товарів. Якщо Товариство здійснює постачання акумуляторних батарей і такі товари визначені нормативними та технічними документами для транспортних засобів та будуть використовуватися покупцем (військовою частиною) для потреб забезпечення національної безпеки і оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, то операції постачальника (платника ПДВ) з постачання таких акумуляторних батарей підлягатимуть оподаткуванню ПДВ за нульовою ставкою (при умові, що таке постачання відповідає положенням (умовам) Постанови № 178) і, відповідно, на вартість товарів ПДВ не нараховується.
Дата відповіді: 27.07.2026 14:20