• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку

Завершена

3 547 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 563.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2018 09:54 - 21.12.2018 10:00
Відповідь надана

щодо електрон. форми документа

Номер: b3626613e82941328e4303a70fa12232
Дата опублікування: 17.12.2018 15:33
Опис: Чи можливо подання електр. форми Документа, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) для переможця торгів?
Відповідь: Ні. Надання Документу здійснюється Учасником у порядку передбаченому тендерною документацією (пункт 3 Додатку №1).
Дата відповіді: 17.12.2018 19:46
Відповідь надана

щодо відповідності ЗУ

Номер: 5c717adaa92646ebaef48b2d9b1f6648
Дата опублікування: 17.12.2018 10:10
Опис: 1) Згідно ЗУ "Про державні закупівлі" замовник може вимагати наявність аналогічного договору (тобто одного).... Просимо внести відповідні зміни до ТД. 2) Просимо змінити вказане ДСТУ на яловичину. Оскільки ДСТУ 4426:2005 відноситься до яловичини у відрубах (туші, півтуші) на кістці. 3) Просимо змінити вказане ДСТУ на печінку яловича. Оскільки вказане Вами ДСТУ 4589:2006 відноситься тільки до мякушевих напівфабрикатів, а не до субпродуктів. 4) У ТД двічі підряд вимагається акт або довідка з Держпродспоживслубки. Існує тільки АКТ ПЕРЕВІРКИ. ПРосимо внести відповідні зміни.
Відповідь: 1. Основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), а також предмет закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) ЗУ "Про державні закупівлі" не передбачена. Отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності у учасників торгів достатнього досвіду для організації безперервного постачання на протязі 2019 року продуктів харчування за предметом закупівлі у дошкільні навчальні заклади міста Чорноморська. Замовник вважає необхідним і доцільним надання відомостей про виконання не менше двох аналогічних договорів за період 2016-2018 роки (трьох років) на поставки товару за предметом закупівлі у дитячі садки м. Чорноморська. Організація якісного і безперебійного харчування дітей в дошкільних навчальних закладах має особливе значення для їх розвитку і здоров’я, потребує своєчасних поставок якісних продуктів харчування, що в свою чергу потребує наявність у учасника – оператора ринку продуктів харчування підтвердженого позитивного досвіду поставки якісних продуктів харчування. За предметом закупівлі визначено три таких продукти харчування. Вартість закупівлі становить більше 3.5 млн. гривень. Надання тільки одного аналогічного договору за період в три роки, що вказаний в тендерній документації, не може бути для Замовника переконливим підтвердженням досвіду позитивної роботи оператора ринку продуктів харчування за предметом закупівлі. 2. ДСТУ 4426: 2005 М’ясо. Яловичина у відрубах. Технічні умови цей стандарт поширюється на яловичину у відрубах, отриману із півтуш яловичини першої категорії, призначену для реалізації через роздрібну торговельну мережу та для промислового перероблення. (відруб – це відрублений шматок м’яса, філе – це відруб). 3. ДСТУ 4589:2006 змінено на - ДСТУ, що діють на момент поставки товару. Внесені зміни в тендерну документацію. 4. Замовником вимагається наявність копії акту перевірки: - відповідності санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі; - учасника закупівлі, як оператора ринку харчових продуктів, в якому відображені результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року; Це різні акти перевірок. Якщо у учасника є один акт перевірки, що містить інформацію двох документів, що вимагаються Замовником, то він приймається від Учасника, за наявності наданого ним пояснення.
Дата відповіді: 17.12.2018 19:45