-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 71330000-0 Інженерні послуги різні (проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі)
Торги не відбулися
1 970 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 706.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 706.00 UAH
Період уточнення:
28.12.2018 16:10 - 04.01.2019 10:00
Відповідь надана
Запитання щодо сертифікату за ДСТУ ISO 9001-2001 (ISO 9001:2015)
Номер:
69b02ad893ed4a94923c4fdc08b2bab7
Дата опублікування:
03.01.2019 16:05
Опис:
Додатком №2 до тендерної документації встановлено вимогу: У складі тендерної пропозиції учасник має надати завірену, відповідно до вимог тендерної документації, копію документу, що підтверджує впровадження ним системи управління якістю продукції, згідно ДСТУ ISO 9001-2001 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, а саме сертифікат відповідного органу сертіфікації на проведення технічної діагностики обладнання електростанцій та промислових підприємств, якийи має бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції та весь період дії договору, що буде укладений за результатами відкритих торгів.
Сертифікація – це процедура, за допомогою якої третя сторона дає письмову гарантію, що продукція, процес або послуга відповідають встановленим вимогам.
На сьогоднішній день, жодним нормативним документом не передбачено обов’язкову сертифікацію за ДСТУ ISO 9001-2001 (ISO 9001:2015) процес надання послуг з проведення технічної діагностики обладнання електростанцій та промислових підприємств.
Отже, потенційні учасники закупівлі не мають законодавчо встановленого обов’язку мати сертифікат, який вимагає замовник.
Також, враховуючи інші умови тендерної документації, учасники, у складі пропозиції, надають письмову гарантію виконання послуг відповідно до вимог замовника, підписуючи, окрім іншого, проект договору та технічне завдання.
Згідно 4 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Зважаючи на викладене, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо надання сертифікату за ДСТУ ISO 9001-2001 (ISO 9001:2015) на проведення технічної діагностики обладнання електростанцій та промислових підприємств як таку, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація була розроблення Замовником з додержанням вимог та принципів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», з врахуванням потреб підприємства щодо обсягу та якості послуг, що заплановані Замовником в рамках процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 71330000-0 Інженерні послуги різні (проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі).
Встановлення вимоги щодо наявності міжнародного сертифіката ISO 9001: 2015 у учасників процедури закупівлі, спричинено наступним:
- наявність системи менеджменту якості, орієнтованої на споживача, що забезпечує надання якісного продукту споживачеві;
- наявність розроблених і затверджених процесів системи менеджменту якості;
- системний підхід до забезпечення безпечного проведення робіт, надання послуг, відповідно до вимог нормативних документів;
- наявність Настанови з якості, в якому встановлена сфера поширення дії системи менеджменту якості, як на процеси, так і на структурні підрозділи, описані взаємодії між процесами системи менеджменту якості для надання якісного продукту споживачеві.
Дата відповіді:
09.01.2019 11:21
Відповідь надана
Запитання щодо підстав внесення вимоги тендерної документації з надання документів дозвільного характеру
Номер:
194c2ecbfcf44637945cef4764e32b7a
Дата опублікування:
03.01.2019 15:52
Опис:
Додатком №2 до тендерної документації встановлено вимогу: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії необхідних дозволів та ліцензій на виконання аудиту технічного стану, що є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та весь період дії договору, що буде укладений за результатами відкритих торгів, в тому числі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у відповідності до Постанови КМУкраїни від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(із змінами , затвердженими Постановою КМУкраїни від 07.02.2018року № 48), а саме :
• монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
- обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації( застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищу;
- устаткування напругою понад 1000В ( електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання);
- посудини, що працюють під тиском понад 0,05МПа
• газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежних зонах
• газополумяні робти .
Детальний опис послуги з аудиту технічного стану теплоелектроцентралі визначено Замовником у Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
З аналізу технічного завдання Замовника вбачається, що послуги з аудиту технічного стану ТЕЦ-3 не передбачають проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодженню, ремонту, технічному обслуговуванню, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки чи будь-які газонебезпечні та газополум’яні роботи.
Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 18 квітня 2018 року №324 «Про затвердження Порядку надання тимчасової підтримки виробникам, що здійснюють комбіноване виробництво електричної та теплової енергії на теплоелектроцентралях» типове технічне завдання на проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі затверджується Міненерговугіллям.
Так, Наказом Міненерговугілля від 12 липня 2018 року №377 затверджено Типове технічне завдання на проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі. З аналізу змісту типового технічного завдання вбачається відсутність обов’язку виконавця аудиту технічного стану провести роботи з монтажу, демонтажу, налагодженню, ремонту, технічному обслуговуванню, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки чи будь-які газонебезпечні та газополум’яні роботи.
Таким чином, а ні технічним завданням Замовника, а ні типовим технічним завданням Міненерговугілля не передбачено виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодженню, ремонту, технічному обслуговуванню, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки чи будь-які газонебезпечні та газополум’яні роботи.
Зважаючи на викладе, просимо надати обґрунтоване роз’яснення щодо підстав внесення вимоги тендерної документації з надання документів дозвільного характеру, які взагалі не стосуються предмету закупівлі, тобто Дозволу Держпраці на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодженню, ремонту, технічному обслуговуванню, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та газонебезпечні, газополум’яні роботи.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 – 71330000-0 Інженерні послуги різні (проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі), які закуповуються Замовником з метою визначення реального технічного стану теплоелектроцентралі (філії «ТЕЦ-3» КП «ХАРКІВСКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ») розташованої в місті Харків, підготовка рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності підприємства та оптимізації виробничих витрат на вироблену електричну та теплову енергію. При цьому, обсяг послуги обумовлений Замовником у технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) та включає в себе не лише візуальний огляд обладнання, електроустаткування, будівельних конструкцій та технологічних споруд теплоелектроцентралі, а і реальну перевірку (в тому числі виконання часткової або повної розборки елементів і вузлів основного та / або допоміжного обладнання теплоелектроцентралі) їх технічного стану.
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо наявності у потенційного учасника закупівлі Декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, спричинено необхідністю впевнитися в безпечному виконанні робіт, надання послуг учасником процедури закупівлі на об'єктах Замовника. В даному випадку мова йдеться про вимогу організатора процедури закупівлі не тільки підтвердити можливості учасника у виконанні тих чи інших робіт підвищеної небезпеки, а про наявність у учасника ефективно працюючої системи охорони праці та техніки безпеки, яка забезпечує розробку процедур безпечного виконання робіт, надання послуг, а також отримання необхідних декларацій, дозволів, ліцензій. Замовник процедури закупівлі вважає за необхідне мати наявність документального підтвердження з боку учасників процедури закупівлі, при необхідності забезпечити можливість для:
- визначення реального технічного стану; оцінки залишкового строку експлуатації енергетичного обладнання,що є складовою частиною технічного завдання до процедури закупівлі.
Дата відповіді:
09.01.2019 11:20
Відповідь надана
Запитання щодо надання документів дозвільного характеру
Номер:
8abf9ccab4cd4106b8b2830a7ef3c1b5
Дата опублікування:
03.01.2019 15:46
Опис:
Підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу у складі тендерної пропозиції надати: Копія Декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та в зонах дії струму високої частоти;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- зварювальні роботи.
Нормативним документом, яким встановлено порядок видачі органами Держпраці документів дозвільного характеру є Постанова Кабінету міністрів України від 26.10.2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107).
Пунктом 21 Постанови №1107 визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Виходячи зі змісту Додатків 6, 7 Постанови №1107, оформлення декларації здійснюється виключно з метою використання такого обладнання: машини, механізми, устаткування для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря; технологічне обладнання з переробки природного каменю; ковальсько-пресове устаткування; атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні); технологічні транспортні засоби, та для виконання робіт, що пов’язані з використанням такого обладнання.
Предметом закупівлі є: Код ДК 021:2015 – 71330000-0 Інженерні послуги різні (проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі).
Згідно Додатку №2 до тендерної документації, метою послуги з аудиту технічного стану теплоелектроцентралі є: визначення реального технічного стану теплоелектроцентралі (філії «ТЕЦ-3» КП «ХАРКІВСКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ») розташованої в місті Харків, підготовка рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності підприємства та оптимізації виробничих витрат на вироблену електричну та теплову енергію. Таким чином, основним завданням виконавця послуг є аналіз стану обладнання ТЕЦ-3. При цьому, до складу обладнання ТЕЦ-3 не входить а ні машини, механізми, устаткування для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря; а ні технологічне обладнання з переробки природного каменю; а ні ковальсько-пресове устаткування; а ні атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні); а ні технологічні транспортні засоби.
Зважаючи на викладе, просимо надати обґрунтоване роз’яснення щодо підстав внесення вимоги тендерної документації з надання документів дозвільного характеру, які взагалі не стосуються предмету закупівлі, а саме Декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та в зонах дії струму високої частоти;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- зварювальні роботи.
Відповідь:
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 – 71330000-0 Інженерні послуги різні (проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі), які закуповуються Замовником з метою визначення реального технічного стану теплоелектроцентралі (філії «ТЕЦ-3» КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ») розташованої в місті Харків, підготовка рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності підприємства та оптимізації виробничих витрат на вироблену електричну та теплову енергію. При цьому, обсяг послуги обумовлений Замовником у технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) та включає в себе не лише візуальний огляд обладнання, електроустаткування, будівельних конструкцій та технологічних споруд теплоелектроцентралі, а і реальну перевірку їх технічного стану. Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо наявності у потенційного учасника закупівлі Декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки з відміткою про реєстрацію у територіальному органі Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, спричинено необхідністю впевнитися в безпечному виконанні робіт, надання послуг учасником процедури закупівлі на об'єктах Замовника. В даному випадку мова йдеться про вимогу організатора процедури закупівлі не тільки підтвердити можливості учасника у виконанні тих чи інших робіт підвищеної небезпеки, а про наявність у учасника ефективно працюючої системи охорони праці та техніки безпеки, яка забезпечує розробку процедур безпечного виконання робіт, надання послуг, а також отримання необхідних декларацій, дозволів, ліцензій .
У цьому випадку наявність Декларації і є підтвердженням факту, що у відповідності до діючих нормативних актів України , на підприємстві учасника функціонує система охорони праці та техніки безпеки відповідно до законів України, що забезпечує безпечне виконання робіт, надання послуг.
Звертаємо увагу , що Декларація повинна бути розроблена з урахуванням діючого законодавства України з питань охорони праці та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: Закона України «Про охорону праці», Постанови КМУ від 26.10.2011 р. за № 1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Держпраці та його територіальними органами», «Типового положення про службу охорони праці» (НПАОП 0.00-4.21-04), «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» та «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Положення про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям і іншими засобами індивідуального захисту» (НПАОП 0.00-4.01-08), «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві» (НПАОП 0.00-6.03-93), «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» (НПАОП 0.00-4.15-98), «Порядку проведення медичних оглядів робітників певних категорій», затверджений наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 р., «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12), НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів», НПАОП 40.1-1.32-01 «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок», «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджені 25.06.2006р. (редакція 2012р.), НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».
Дата відповіді:
09.01.2019 11:18