• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

продукція борошномельно-круп'яної промисловості

крупи - вищого гатунку, цілі надколоті ядра, крупи без запаху плісніви, затхлості, смак нормальний, без кислого гіркого та інших сторонніх присмаків Доставка - раз у тиждень, протягом року.

Завершена

155 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 779.40 UAH
Період уточнення: 04.01.2019 14:37 - 11.01.2019 15:30
Відповідь надана

кваліфікаційни вимоги

Номер: f0b70c624cfb4d49beec68c0ecc1fb9b
Дата опублікування: 09.01.2019 11:07
Опис: У Вашій ТД, для підтвердження кваліфікацфї учасника потрібно надати єксплутаційний дозвіл на потужності операторів ринку, а також акт Держконтролю ( не пізніше 6 місяців) 1.експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. продукт тваринного походження – молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною. Експлуатаційний дозвіл не потрібний операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється: 2. Згідно постанови кабінету міністрів України від 31.10.2018 року № 896 про здійснення планових заходів Держконтролю відповідності діяльності операторів ринку, наша діяльність підпадає під термін незначним ступенім риску з інспектування один раз на два роки, тому важаємо Ваші вимоги діскріміннаційними. Закон № 922 забороняє дискримінувати учасників. А саме: • замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922); • ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Апеляційний суд наголосив: зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, замовник визначає самостійно. Але він: + • керується законодавством; • орієнтується на специфіку предмета закупівлі; • ураховує принципи, закріплені у статті 3 Закону № 922. А одним із таких принципів і є недискримінація учасників. Дискримінація — ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі. Виняток становлять лише випадки, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивну, обгрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Відповідь: Зміни внесені
Дата відповіді: 09.01.2019 11:28