-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
персональні комп’ютери та ноутбук (вимоги в тендерній документації)
Торги відмінено
1 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
Період уточнення:
24.01.2019 18:23 - 31.01.2019 12:00
Без відповіді
Сервісний центр у м. Полтава
Номер:
31345f4055274226b4ed7dd91fdc8412
Дата опублікування:
28.01.2019 17:41
Опис:
Шановний Замовник! Просимо надати чітку відповідь: чи будете Ви розглядати тенедерну пропозицію Учасника, який має сервісний центр у м. Полтава на договірних засадах, як таку, що відповідає Вашим вимогам?
Відповідь надана
п. 2.3.3. проекту Договору
Номер:
f343e700690c426b9c6655f6cfa4df26
Дата опублікування:
25.01.2019 16:39
Опис:
п. 2.3.3. проекту Договору: Доставляти товар спеціальним транспортом, що відповідає встановленим санітарним нормам для перевезення відповідного товару упакованим та промаркованим згідно умов цього Договору. Прохання надати роз’яснення, щодо спеціального транспорту, що це має бути за транспорт? Яким самим саніторним ном він повинен відповідати?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо Вам за поставлене питання. В додатку №5 зазаначено «* Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.». Визначення «наявність спеціального санітарного транспорту» в п. 2.3.3. проекту Договору є технічною помилкою. Відповідні зміни будить внесені в проект договору.
Дата відповіді:
28.01.2019 17:03
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
bd1f2a3406524cf3b54e33d4baa74256
Дата опублікування:
25.01.2019 16:38
Опис:
Шановний Замовник! В Додатку 3 до ТД, а саме в "Найменування та технічні характеристики необхідного обладнання" всюди зазначено: "Термін гарантії, що надається виробником.....". Однак, п. 3.2. проекту Договору вже фігурує фраза: Гарантійний строк експлуатації товару ............. та обчислюється з дня введення товару в експлуатацію (відповідно до Акту введення в експлуатацію, підписаного Сторонами за Договором). А в п. 3.4. з’являється вже "строк придатності Товару". Звретаємо увагу, на те що Право власності на Товар, а також ризик випадкового знищення та (або) пошкодження Товару, переходять Покупцеві у момент підписання ним видаткової накладної. А отже, гарантійний строк на Товар починає свій перебіг з моменту підписання видаткової нкладної. Прохання внести відповідні зміни до проекту Договору, шляхом видалення слів: експлуатації та придатності.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо Вам за поставлення питання. В додатку №3 саме в "Найменування та технічні характеристики необхідного обладнання" щодо гарантийного строку будуть внесені відповідні зміни.»
Дата відповіді:
28.01.2019 17:02
Відповідь надана
НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
3fd2e428b49341e6b801263fdaaa7b18
Дата опублікування:
25.01.2019 16:38
Опис:
Шановний Замовник! В Додатку 3 до ТД, а саме в п. 3 зазначено, що на підтвердження відповідності товару технічним вимогам необхідно надати Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування товару, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт обладнання у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). Післягарантійне обслуговування може бути виконане лише за наявності підписаних окремих договорів, оскільки Післягарантійне обслуговування - це право Учасника, а не обов’язок. Прохання внести відповідні зміни шляхом видалення - післягарантійного ремонту.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо Вам за поставлене питання. Вимога щодо післягарантійного ремонту буде видалена з п. 3 Додатку №3. Відповідні зміни будить внесені в проект договору.
Дата відповіді:
28.01.2019 17:02
Відповідь надана
Сервісний центр
Номер:
36b3c159a59a403695f460e928922325
Дата опублікування:
25.01.2019 13:00
Опис:
Шановний Замовник! Вимога у Додатку 3 "11. Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Полтава." є дискримінаційною, бо значно зменшує кількість учасників відкритих торгів. Просимо видалити цю вимогу чи змінити на кшталт: "Наявність власного сервісного центру або сервісного центру, з яким Учасник працює на договірних засадах"
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо Вам за поставлене питання щодо наявності власного сервісного центру в м. Полтава та повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ( із змінами) або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи специфіку роботи лікувального закладу , а саме необхідність ведення медичної документації в цілодобовому режимі через електронну систему, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленої техніки. Лікувальний заклад не може на тривалий час залишатися без комп’ютерної техніки, витрачаючи час на її доставку в інші міста України або отримання запасних частин з інші міста України. Зокрема ЗУ 922-VIII ( із змінами) в п. п. 3 ст. 22 зазначено , що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку з вищезазначеним нами не будуть розглядатися учасники з наявністю сервісних центрів в інших містах.
Дата відповіді:
28.01.2019 17:04